Ik queue al tijden alleen nog maar RD/CD, AP is gewoon echt geen kut meer aan. Alleen als five stack soms wel leuk om ff hard te stompen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
werkt US east niet meer?
en anders maar weer eens tijd voor de FOK!-5-man-stack-of-doom
queuen mensen nog ap? wordt een beetje misselijk van bloodseeker // brood instapick![]()
Ik kan niet altijd met een 5stack spelen, en als je met 2 of 3 goede spelers speelt wordt dat juist weer gecompenseerd door een rus ofzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:46 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat systeem is er al, maar dan moet je wel mensen hebben die met je samen willen spelen
Router doet de laatste tijd vreemd, erg instabiel enzo.quote:
sowieso ouwe! windrunner dood na 1 attackquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Vandaag op school de discussie gehad dota vs lol
Godverdomme, nog naar school gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Vandaag op school de discussie gehad dota vs lol. De lol spelers hadden natuurlijk als argument dat lol veel ouder is, het er beter uitziet etc.
Dus dat, als ik met een 5 stack speel winnen we bijna altijd, maar 2 of 3 man krijg je er standaard 2 mongolen bij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd met een 5stack spelen, en als je met 2 of 3 goede spelers speelt wordt dat juist weer gecompenseerd door een rus ofzo.
[..]
Router doet de laatste tijd vreemd, erg instabiel enzo.Dus teveel timeouts pf lag op USE.
Niet van dota een carrière kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:13 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Godverdomme, nog naar school gaan.![]()
Beter ga je naar de universiteit, pauper.
Doto carrière.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet van dota een carrière kunnen maken.
Dat er eentje moeilijk is zegt niet dat hij beter is. Zie DSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://dota2.gamepedia.com/Guides:Hero_Difficulty
Niet per definitie, maar als je beter bent (en moeilijke heroes aankunt), kun je wel het beste uit een hero halen, waardoor hij beter isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat er eentje moeilijk is zegt niet dat hij beter is. Zie DS
Veel plezier met je held als je niet eens kan casten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als je beter bent (en moeilijke heroes aankunt), kun je wel het beste uit een hero halen, waardoor hij beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |