dat dus ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Henk, als je toch meeleest... voel je je niet gruwelijk naar je moeder toe? Een vrouw van minimaal 60+, gelet op je eigen leeftijd, die je binnen korte tijd 1000 euro afhandig maakt doordat je je als een klein kind niet kan beheersen met een mobiele telefoon....
Ja, ik heb me daar echt over zitten opwinden. En het allerergste vond ik nog dat zij medelijden had met hén! Ik geloof dat ik het mensje niet meer recht in de ogen zou kunnen kijken........quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:18 schreef WRH het volgende:
[..]
dat dus ook.
het zijn meer dingen vond ik:
eerst al niet staat blijken om zelf je eigen telefoon te betalen zodat deze afgesloten wordt en je blijkbaar geen nieuw abonnement kunt afsluiten, dan doet je moeder dat voor je, daar ga je dan vervolgens zoveel mee bellen (hoe ver-bel je 1000 euro?!) maar dan daarna weer zijn moeder een betalingsregeling laten treffen en ook nog daadwerkelijk laten betalen.
dat is toch echt te gek voor woorden?
Ik bescherm je welquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef Enchanter het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten , na al die bedreigingen
Och, als het moet dan kan het, het is wel taai.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Ivo1985 het volgende:
55000 schuld en 1730 euro totale inkomsten. Met zo veel personen kan ik daar ook niet van leven...
Hoezo ben je dan nog niet afgesloten? Vreemdquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat is gewoon 5 jaar geen zorgverzekeringpremie en zorgkosten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |