SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prijs van IF Miranda valt best mee eigenlijk. Maar voor Lahm moet je wel wat coins neertellenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
wil eigenlijk IF miranda nog wel, die zit nog in een hybrid.
en dan misschien nog IF of TOTS lahm.
dat had ik al verwachtquote:Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijs van IF Miranda valt best mee eigenlijk. Maar voor Lahm moet je wel wat coins neertellen
Zat net ook al heel hard te scrollen iddquote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Fuszy het volgende:
Die OP is niet handig als je op stage/werk zit.
Ik zie het nut er ook niet echt van in mja.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Fuszy het volgende:
Hij is beter dan die van vroeger toen we elk topic een OP chick erbij hadden gezetquote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zat net ook al heel hard te scrollen idd
hoezo waarom nu pas? Lijkt me handiger dat je eerst de hele auto onder controle hebt bij lagere snelheidquote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom nu pas?
Rijdt we een stuk beter he?
Alsof dat zo moeilijk is. Pussyquote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo waarom nu pas? Lijkt me handiger dat je eerst de hele auto onder controle hebt bij lagere snelheid
Op de snelweg rijden is makkelijk hoor, wel anders met volgafstanden en inhalen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo waarom nu pas? Lijkt me handiger dat je eerst de hele auto onder controle hebt bij lagere snelheid
Je hebt een 'end' knop op je toetsenbord waarmee je gelijk omlaag gaat..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Fuszy het volgende:
Dat zou je zeggen ja. Helaas ervaar ik het dagelijks toch totaal andersquote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op de snelweg rijden is makkelijk hoor, wel anders met volgafstanden en inhalen.
dit komt door mede weggebruikers.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja. Helaas ervaar ik het dagelijks toch totaal anders
Het overgrote merendeel kan echt wel rijden hoor. Maar als je dagelijks gemiddeld 2 uur of meer op de snelweg zit, zie je soms toch echt rare dingen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit komt door mede weggebruikers.
Oh jaquote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je hebt een 'end' knop op je toetsenbord waarmee je gelijk omlaag gaat..
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel kan echt wel rijden hoor. Maar als je dagelijks gemiddeld 2 uur of meer op de snelweg zit, zie je soms toch echt rare dingen.
bron: http://m.ign.com/articles(...)nd-theft-auto-onlinequote:I was lucky enough to be the first person who doesn’t have “Rockstar” written on their business card to play Grand Theft Auto Online, the shockingly ambitious 16-player standalone multiplayer mode for Grand Theft Auto V that launches separate from the main game on October 1. Based on what I saw, it is everything you’ve always dreamed an online GTA should be. It even has elements of persistence, though it’s definitely not an MMO.
The best word I can use to describe Grand Theft Auto Online is “wild” – and yes, I mean that in a good way. Here are 10 crazy, awesome things you’ll encounter once you and your crew go online.
Gewoon bij Bol.com doen en dan online betalen na je eerst aanmaning!quote:Op donderdag 5 september 2013 11:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
bron: http://m.ign.com/articles(...)nd-theft-auto-online
Ik ga hem vanmiddag maar eens pre-orderen.
Stufi komt een paar dagen na de releasequote:Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon bij Bol.com doen en dan online betalen na je eerst aanmaning!
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stufi komt een paar dagen na de release
godverdomme ziekquote:Op donderdag 5 september 2013 11:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb m al gepre-ordered, nu nog enthousiaster.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is gewoon SFW hoor. Maar ik sla het ook altijd over als iemand in de buurt is (op school ofzo)quote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Fuszy het volgende:
(N)SFW is relatief. Ok, de dames zijn niet naakt maar wel schaarsgekleed. Dat is niet iets waarvan je in een formele setting wilt dat mensen op je scherm zienquote:Op donderdag 5 september 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon SFW hoor. Maar ik sla het ook altijd over als iemand in de buurt is (op school ofzo)
Dat snap ik wel.. ik wil ook niet dat mijn broer mijn geschiedenis en mijn bureaubladachtergrond ziet. Laatst moest hij ineens achter de laptop dus dat vond ik eigenlijk niet leuk.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
(N)SFW is relatief. Ok, de dames zijn niet naakt maar wel schaarsgekleed. Dat is niet iets waarvan je in een formele setting wilt dat mensen op je scherm zien
Haha, beetje. Deze week maar weer begonnen met wat solicitatie brieven rondsturen... De schatkist is leeg. Laatste baantje wat ik had was echt geweldig.... Kreeg 38 euro bruto per uur en mocht nog mijn kleren aanhouden ook! Dat was helaas maar 3 dagen...quote:
dit vraagt om een FOK gta Crewquote:Op donderdag 5 september 2013 11:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m al gepre-ordered, nu nog enthousiaster.
Link voor non-mobile: http://ign.com/articles/2(...)nd-theft-auto-online
DS3 post dacht ikquote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.. ik wil ook niet dat mijn broer mijn geschiedenis en mijn bureaubladachtergrond ziet. Laatst moest hij ineens achter de laptop dus dat vond ik eigenlijk niet leuk.
Dat je op vrouwen valt?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet het al jaren goed verborgen te houden voor mijn ouders en andere mensen.
Beter maken we even een lijst van wie m heeft/krijgt en voor welke consolequote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit vraagt om een FOK gta Crew
die natuurlijk de FOK knokploeg heet
PS3quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter maken we even een lijst van wie m heeft/krijgt en voor welke console
ga hem zeker halen voor 1 oktober, PS3quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter maken we even een lijst van wie m heeft/krijgt en voor welke console
quote:
Bazen. Ik ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga hem zeker halen voor 1 oktober, PS3
you have no lifequote:
zolang het geen manager tasks zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Fifa 14 achievements
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.vg247.com/2013(...)line-full-list-here/
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you have no life![]()
200miljoen zit ik al inmiddels
hij is er niet eens voor xbone johquote:Op donderdag 5 september 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Bazen. Ik ook.
PS3:
Fuszy
FCsuarez
Zhano
Xbone:
...
Echt?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is er niet eens voor xbone joh
Uh fuck, ik bedoel natuurlijk gewoon Xbox 360quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de xbone is zelfs nog niet eens in nederland te koop
Was niet echt een homo grap imho. Meer dat je blijkbaar alleen in deze setting je voorliefde voor het vrouwelijk geslacht durft te uiten.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind die grappen over dat ik homo zou zijn niet leuk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:
PS3:
Fuszy
FCsuarez
Zhano
Wieisboos
Volt026
Ozz-03
Xbox 360:
...
Misschien handig om erbij te zetten wie er allemaal een headset hebben.quote:
Welke moet ik kopen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien handig om erbij te zetten wie er allemaal een headset hebben.
Ik heb die PS3 headset van Sony gewoon, gebruik hem al een paar jaar prima ding.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Welke moet ik kopen?Of we doen gewoon Skype net als bij clubs
Is dit iemand van hier btw?:
https://twitter.com/nielzqqq
Zag gisteren een heel klein stukje. Hoe naïef moet je zijn om met Rut en co op vakantie te gaan?quote:
Bij gamemania/bart smit?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga hem ophalen bij nachtrelease in een winkelcentrum 2 minuten verderop, 29 euries.
Kijk het helemaal terug, echt genieten.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag gisteren een heel klein stukje. Hoe naïef moet je zijn om met Rut en co op vakantie te gaan?
Die ''ondernemer''quote:Op donderdag 5 september 2013 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een treurigheid. Ik heb mijn ogen uitgekeken
Ongelofelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die ''ondernemer''![]()
![]()
![]()
Met zijn au pair terwijl die naar de voedselbank ging
Sowieso die game word fucking haaaaaaardquote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef BDIL het volgende:
Ik, Litmanen, Thorb,Smookz, Rijst, Tobi hebben GTA V sowieso wel
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Die gast die wat krap zat, toen een greep deed in de verenigingskas en betrapt werd. Toen had hij schulden, en begon hij maar een wietplantage die werd opgerold...
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:
PS3:
Fuszy
FCsuarez
Zhano
Wieisboos
Volt026
Xbox 360:
BDIL
Litmanen
Thorb
Smookz
Rijst
Tobi
Wtf, nu al? Welk vak?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
Camping PowNed![]()
![]()
![]()
Tevens morgen al mijn eerste tentamen, echt idioot ben net een paar dagen college aan het volgen
Ohhhh ja die shit verandert steeds, maar voorheen was het ook al na 2/3 weken een tussentoets van 10 meerkeuze vragen. Niet pronken met het woord "tentamen" dus !!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vond het ook raar
Wiskunde, moet ik herkansen van vorig jaar
Kijk mij swagg hebben met mijn tentamen #YOLOquote:Op donderdag 5 september 2013 13:17 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ohhhh ja die shit verandert steeds, maar voorheen was het ook al na 2/3 weken een tussentoets van 10 meerkeuze vragen. Niet pronken met het woord "tentamen" dus !!
#swekquote:Op donderdag 5 september 2013 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk mij swagg hebben met mijn tentamen #YOLO.
Homo.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uit verveling opende ik maar weer eens wat 400c packs en ik haalde de Estoril home kit eruit. Het is mooi weer dus ik ga even fietsen
Doet in het echt ook weinig skillsquote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef wonton het volgende:
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=190813
3* lol
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef wonton het volgende:
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=190813
3* lol
Serie A is de nieuwe La Liga.quote:
Dat was een limited edition dus niet meer verkrijgbaarquote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Serie A is de nieuwe La Liga.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:58 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat was een limited edition dus niet meer verkrijgbaar
61 strengthquote:
Die 41212 met 3 cm's, Modric/Kovacic/Badelj CAM rakitic en ST Eduardo en Suker legendaryquote:Op donderdag 5 september 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kon wel eens leuke combo zijn met Rakitic
Modric is peop.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die 41212 met 3 cm's, Modric/Kovacic/Badelj CAM rakitic en ST Eduardo en Suker legendary
Mehquote:
Die markovic had een paar heerlijke acties tegen Sporting vorig weekend.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga zeker iets maken met deze twee![]()
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=212125
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=137534
Ik ook jaquote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga zeker iets maken met deze twee![]()
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=212125
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=137534
Mijn ouders gingen geloof ik naar die wedstrijd. Zaten in Lissabon en dachten: lijkt ons wel leuk. Maar ik heb ze eigenlijk niet meer gesproken, dus weet niet of ze kaartjes hebben kunnen fixen..quote:Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die markovic had een paar heerlijke acties tegen Sporting vorig weekend.
Zijn goal
Alex + Ronaldinhoquote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaat nog veel IF's scoren dit seizoen.
Zieke statsquote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaat nog veel IF's scoren dit seizoen.
Waar kon je die FUT14 squads maken?quote:
Marlosquote:Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 3 in een team in FIFA 11
Er komt nooit meer een beter trio
http://beta.futwiz.com/fifa/custom-builderquote:Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waar kon je die FUT14 squads maken?
In FIFA 11 was hij zo veel beterquote:Op donderdag 5 september 2013 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Marlos
Was in FUT12 na Januari niet meer in packs te krijgen. Weet nog dat ik hem ergens in Juli heb gekocht voor 127K.
Oh dat is wel jammer.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://beta.futwiz.com/fifa/custom-builder
Maar Alex zit niet in die FUT13 db. (Want het zijn gewoon FUT13 stats met nieuwe kaartjes)
Goed dat jij dat al kan wetenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat over een paar jaar naar Barca
'Gewoon' 70 pace?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:25 schreef Djeetje het volgende:
Kara is nu ook silver maar niet snel gelukkig
Wel hele slechte shooting voor een CAM.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat over een paar jaar naar Barca
Vond hem stiekem wel heel fijn spelenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed he?
En Hooi krijgt 4* skills, maar wordt wel 65-rated
Ik heb nooit met hem gespeeld, maar ik vind het best grappig dat de hele goegemeente op zoek moet naar een nieuwe overpowered spelerquote:Op donderdag 5 september 2013 14:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vond hem stiekem wel heel fijn spelenen andersom heb ik nooit moeite gehad met hem.
Dit wilde ik ook al gaan zeggen, maar dacht: ik zal het wel fout hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:37 schreef DutchSL het volgende:
Welliton hoort ook gewoon in de database, speelt gewoon in Brazilie nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |