Dit..quote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef basvandalen het volgende:
nog een foto van de onderkant na 1 jaar
Dat was vroeger zo nu niet meer, laatste problemen waren bij de 156.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef basvandalen het volgende:
nog een foto van de onderkant na 1 jaar
je bedoelt het VAG concern die tegenwoordig motoren bouwen die na een ton al compleet gaar zijn.... Nee dank je. Als ik zie wat collega's voor problemen hebben met tsi motoren en dsg bakken dan is het enige degelijke van vag het interieur en knuffel bare dashquote:Op donderdag 5 september 2013 08:36 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Dit..
Italianen zijn goed met eten en met ontwerpen... Auto's bouwen moeten ze aan de duitsers overlaten!
Veel kms voor een turbomotor volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Susteren het volgende:
Een Saab 9-3?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237372530&asrc=st
Wat een wagen, voor nog geen 3000 euro![]()
Heb ik nog een paar duizend "over", dus eventuele reparaties zijn dan ook een minder groot probleem.
Gaat niet op bij zweedse motoren, die zijn bij 2ton pas ingereden.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Veel kms voor een turbomotor volgens mij.
ik weet niet hoeveel KM per jaar wilt rijden, deze auto's zijn uiterst geschikt voor lpg.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Susteren het volgende:
Een Saab 9-3?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237372530&asrc=st
Wat een wagen, voor nog geen 3000 euro![]()
Heb ik nog een paar duizend "over", dus eventuele reparaties zijn dan ook een minder groot probleem.
Niet veel km'squote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel KM per jaar wilt rijden, deze auto's zijn uiterst geschikt voor lpg.
E39 vind ik geen uitstraling hebben, het moet een beetje representatief zijn voor mijn bedrijf natuurlijk en vind een Saab 9-3 hier beter bij passenquote:
E39 geen uitstraling? Das een tijdloze auto.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Niet veel km's
[..]
E39 vind ik geen uitstraling hebben, het moet een beetje representatief zijn voor mijn bedrijf natuurlijk en vind een Saab 9-3 hier beter bij passen
oei oei, vergis je niet in deze bakken, na een kleine kieteling zijn ze echt vlug.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
E39 geen uitstraling? Das een tijdloze auto.
Bovendien moet je je ff verdiepen in het rijden van een yountimer bijtelling-technisch gezien. Auto's ouder dan 15 jaar betaal je heel weinig bijtelling over, kan best voordelig zijn. En als je niet veel kilometers maakt maakt het met slijtage en onderhoud ook niet zoveel uit. Ik had het wel geweten, een lekkere 5-serie met 6 cilinder onder m'n reet. Een saab 9-3 is natuurlijk een verschrikkelijk saaie lullen bak imho.
En wat voor 'n bedrijfje heb je?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:32 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
oei oei, vergis je niet in deze bakken, na een kleine kieteling zijn ze erg vlug.
Weet ik. Maar een Saab ansich vind k gewoon een oude lullen bakquote:Op donderdag 5 september 2013 09:32 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
oei oei, vergis je niet in deze bakken, na een kleine kieteling zijn ze erg vlug.
Daar hou ik juist wel van, Volvo V50 bijvoorbeeld ookquote:Op donderdag 5 september 2013 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Een saab 9-3 is natuurlijk een verschrikkelijk saaie lullen bak imho.
En wat voor 'n bedrijfje heb je?
In zo'n bak zou ik nog niet doord gevonden willen worden, sorryquote:Op donderdag 5 september 2013 09:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[ afbeelding ]
Peugeot 406 Coupé
Schitterende wagen, mits mooie velgen.
True, is wel makkelijk op te lossen door een Aero/Viggen kit eronder te rossen, wilde ik ook maar uiteindelijk wilde ik het sleeper style behouden. Iedereen kijkt toch altijd weer grappig als je met een saab 1.5bar dumpt in de stratenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Weet ik. Maar een Saab ansich vind k gewoon een oude lullen bak. Een auto waar een huisarts in rijdt ofzo.
Dat is wel nice jaquote:Op donderdag 5 september 2013 09:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
True, is wel makkelijk op te lossen door een Aero/Viggen kit eronder te rossen, wilde ik ook maar uiteindelijk wilde ik het sleeper style behouden. Iedereen kijkt toch altijd weer grappig als je met een saab 1.5bar dumpt in de straten
Ja, onderdelen zijn ook aardig goedkoop, onderhoud door een saabforummer laten doen om nog goedkoper uit te zijn. Alleen besef wel dat alleen het blok zweeds is, rest slopel aka GMquote:Op donderdag 5 september 2013 09:55 schreef Susteren het volgende:
Dus ee 9-3 is qua onderhoud en maandelijkse lasten ook goed te doen?
Die heb ik (maar dan zonder die Golf-velgenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[ afbeelding ]
Peugeot 406 Coupé
Schitterende wagen, mits mooie velgen.
Okey, nice!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:58 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ja, onderdelen zijn ook aardig goedkoop, onderhoud door een saabforummer laten doen om nog goedkoper uit te zijn. Alleen besef wel dat alleen het blok zweeds is, rest slopel aka GM
Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Charged het volgende:
Heb het vermoeden dat SD,Chuck en Anne zich liggen te verkreukelen in een hoekje,zo niet,dan niet.
Begin het topic steeds meer troll waardig te vinden.
Die Caliber lijkt me een meer praktische wagen: wat meer laadruimte, wat ideaal is voor ijshockey (waarschijnlijk past in de Alfa met geluk 1 ijshockeytas, denk dat in die Caliber wel 2 passen op elkaar).quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef DDriver het volgende:
Ben zelf ook groot Italiaans fan. Alfa 159 vind ik geweldig mooi maar ze zeggen inderdaad dat het onderhoud alleen maar gezeik is. Daarbij zegt het grootste gedeelte het om er een productielijn is geweest in het verleden waar inderdaad veel gezeik mee is geweest. Volgens mij zijn de auto's vanaf 2006 prima te doen. Onderhoud houd je toch altijd aan een auto en is voor geen enkele auto goedkoop, maar dat is mijn mening.
Qua Amerikaanse auto's schijnt de wegligging verschrikkelijk te zijn, Dodge zegt dat ze een apart differentieel hebben aangebracht waardoor de wegligging geweldig is. Denk dat je het beste gewoon een proefrit kan maken, dan kan je het zelf ervaren.
Voor een Amerikaan rijd een Caliber nog wel aardig goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Susteren het volgende:
Kwam deze ook tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Dodge Caliber. Ik dacht meteen een dikke motor en veel maandlasten, maar die blijken nog lager te zijn dan een Alfa 159![]()
Energielabel C, bijna 14 kilometer per liter.
Maarja over het algemeen is men niet zo positief over Amerikaanse bakken, wat denken jullie?
Toch raar he dat het gewoon een concurrent is van bijv. een Altea, zou ik nooit zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan rijd een Caliber nog wel aardig goed.
BMW angel eyes met contour verlichting ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:56 schreef Susteren het volgende:
Damn, die Spec-D headlights op een Caliber ziet echt master uit
Ts heeft het licht al gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ging het hier niet over een Alfa 159?
Ja, en daarom gaan we maar vet offtopicquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ts heeft het licht al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |