SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hm, ik vond 4 tegenvallen maar dit deel lijkt op vrijwel ieder punt een grote vooruitgang te zijn. Toch maar kopen denk ik.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 5 september 2013 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.
Een beetje private of heel erg?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:38 schreef RiKe het volgende:
Wat ik me af vroeg, weet niet of het al ergens voorbij is gekomen..
Kan ik ook alleen met m'n vrienden online zonder dat anderen er bij komen?
Beetje "private server" idee?
Een beetje als in: ik wil graag 12 jarige puberale dumb shits uit mijn game houden die de hele boel verstieren en gewoon met m'n vrienden van het spel genietenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beetje maar denk ik. Een heel klein beetje
Haha nicequote:Op donderdag 5 september 2013 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.
Dit,quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Zonder gekheid, volgens mij moet dat wel mogelijk zijn ja. Wat ik gelezen heb is dat 1 persoon een game kan hosten dus dan zal hij ook wel verschillende opties aan en uit kunnen zetten lijkt me.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:43 schreef Panzermaus het volgende:
Die ene zwarte tegen Franklin, "Oh my bad, Mr. Gold Card". (Franklin trailer)
Altijd verstaan als "Mr. Go Kart" omdat Franklin zo'n kleintje is.
Dat hoefde in GTA4 ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:36 schreef DSS24 het volgende:
Hebben ze al bevestigd dat je dit keer niet je vriendinnetje of homeboy tevreden moet houden?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Giester het volgende:
Yo bradaz, ik heb zin in deze spelletje jeweettog.
Doe zo hier swa. Jij gaat die ding nie spele of wa?quote:
Ik bedoel te zeggen, het was geen noodzaak.quote:
Volgens mij weet jij niet wat een pokoe isquote:Op donderdag 5 september 2013 09:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Doe zo hier swa. Jij gaat die ding nie spele of wa?
Ik kun nie wachte op die pokkoe. Deze wort eckte eckte.
Die muziek swa.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:05 schreef kaos- het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat een pokoe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |