quote:Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef stoereboii het volgende:
AOKP heeft een android 4.3 preview gereleased gisteren.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik snap sowieso de noodzaak van een andere rom niet... Juist voor stock koop je een nexus...
Uhm, nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik snap sowieso de noodzaak van een andere rom niet... Juist voor stock koop je een nexus...
Zeker kan dat, maar bij een Nexus weet je zeker dat de rom snel wordt geüpdatet en dat alles gewoon goed werkt. Ik heb hem eigenlijk ook vooral om het uiterlijk en de prijs gekocht.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mwoah. Je kan een custom-rom toch ook gewoon op een andere telefoon draaien, daar heb je geen nexus voor nodig?
Uiterlijk en prijs is zeker een voordeel van dit toestel. Heb er inmiddels 3 gehad, wat mij wel opvalt is dat de updates OTA niet allemaal tegelijk binnenkomen, maar er soms tot wel 1,5 week tussen zit. Iemand een idee hoe dit kan?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker kan dat, maar bij een Nexus weet je zeker dat de rom snel wordt geüpdatet en dat alles gewoon goed werkt. Ik heb hem eigenlijk ook vooral om het uiterlijk en de prijs gekocht.
Cache van update-app leeghalen volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Uiterlijk en prijs is zeker een voordeel van dit toestel. Heb er inmiddels 3 gehad, wat mij wel opvalt is dat de updates OTA niet allemaal tegelijk binnenkomen, maar er soms tot wel 1,5 week tussen zit. Iemand een idee hoe dit kan?
Ze rollen de update ook altijd uit in batches, vandaar. Maar je kan hem wel gewoon zelf installeren met fastboot.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Uiterlijk en prijs is zeker een voordeel van dit toestel. Heb er inmiddels 3 gehad, wat mij wel opvalt is dat de updates OTA niet allemaal tegelijk binnenkomen, maar er soms tot wel 1,5 week tussen zit. Iemand een idee hoe dit kan?
Maak maar aan als je wilt, niet hier idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:35 schreef Bitterlemon het volgende:
De Nexus 5 komt eraan, tijd voor een nieuw topic?
Jup, maar dat doe ik wel na de officiële aankondiging.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maak maar aan als je wilt, niet hier idd.
Binnenkort hopelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup, maar dat doe ik wel na de officiële aankondiging.
Een nieuwe Nexus brengt meestal niet heel veel veranderingen met zich mee, maar met zo'n prijs is het het wel waard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort hopelijk
Ben wel benieuwd of het interessant is om over te stappen.
Volgens de geruchten wel. De 16GB-versie zou ¤299 gaan kosten met een batterij van 2300 mAh en de 32GB-versie ¤399 met een batterij van 3000 mAh. Maar ja, geruchten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
15 oktober de launch toch, aldus de geruchten? Als alle specs kloppen met de geruchten en de prijsstelling vergelijkbaar is met de prijs van de N4 bij introductie ga ik hem wel halen.
Zou mooi zijn als er ook een 16GB versie komt met een batterij van 3000mAh, dan neem ik diequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens de geruchten wel. De 16GB-versie zou ¤299 gaan kosten met een batterij van 2300 mAh en de 32GB-versie ¤399 met een batterij van 3000 mAh. Maar ja, geruchten.
Ik zit met hetzelfde, en neigde eigenlijk ook naar de Nexus 4 (ivm kleiner toestel). Maar nu ik zie dat ze beide 300 euro kosten is het ook weer zonde om voor hetzelfde geld een 'slechter' toestel te kopen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
Heb onlangs de Nexus 4 gekocht omdat ik niet wilde wachten op de Nexus 5. Maar nu ik zie dat hij zo goedkoop is had ik beter kunnen wachten
Maar met de Nexus 4 ben ik ook erg tevreden!
Ja, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik voor de 4 ben gegaan. De nexus 4 was vlak na de release moeilijk verkrijgbaar en dan had ik dus nog een paar maanden langer met een galaxy mini opgescheept gezeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:59 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde, en neigde eigenlijk ook naar de Nexus 4 (ivm kleiner toestel). Maar nu ik zie dat ze beide 300 euro kosten is het ook weer zonde om voor hetzelfde geld een 'slechter' toestel te kopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |