Wow, dat zit er sowieso niet in voor mij. Misschien sowieso maar even een frisse reset proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vind dat best rap gaan eigenlijk. Om je een idee te geven, dit is CM11 op een Nexus 4 welke zelfs nog een stukje minder zuinig is dan stock.
[ afbeelding ]
Zonder root gaat dat lastig worden vrees ik. Vorige week heb ik ook al mijn apps handmatig opnieuw geinstalleerd, was 20 minuten werk ongeveer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wow, dat zit er sowieso niet in voor mij. Misschien sowieso maar even een frisse reset proberen.
Maar hoe kan ik het beste mijn apps backuppen? Iemand enig idee?
Heb ik ook..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Welke hardware versie hebben jullie? Kan je zien als je de bootloader boot. Misschien dat daar het grote verschil zit in hardware die de batterij snel leegtrekt.
Ik heb zelf: HW VERSION: rev_11
Titanium Backupquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wow, dat zit er sowieso niet in voor mij. Misschien sowieso maar even een frisse reset proberen.
Maar hoe kan ik het beste mijn apps backuppen? Iemand enig idee?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420351quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zonder root gaat dat lastig worden vrees ik. Vorige week heb ik ook al mijn apps handmatig opnieuw geinstalleerd, was 20 minuten werk ongeveer.
rev_11 hieroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Welke hardware versie hebben jullie? Kan je zien als je de bootloader boot. Misschien dat daar het grote verschil zit in hardware die de batterij snel leegtrekt.
Mja natuurlijk, via adb kan dat ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420351
Same here...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
rev_11 hiero. Hij is wel snel leeg overigens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Te laat, Google weet alles al.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:05 schreef zarGon het volgende:
Ik wil af van de stock rom van Google. Ik wil minder info doorspelen naar Google en ben nu op zoek naar een rom die zoiets biedt.
Ik heb op XDA gekeken, maar ietwat te veel om uit te kiezen. Hebben jullie een tip?
quote:
Denk bijvoorbeeld aan Chrome (browsegeschiedenis) en locatiebepaling etc. Natuurlijk is het 'al te laat', want met mijn MAC-adres kunnen ze me alsnog terugvinden en zo. Ik wil een rom waarop Google mij zo min mogelijk kan volgen.quote:Wat bedoel je met 'minder info'?
Je kan toch gewoon een andere browser gebruiken? Dan gaat dat je geschiedenis wel bijhouden dus is vrij nutteloos allemaal hoor...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:15 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Denk bijvoorbeeld aan Chrome (browsegeschiedenis) en locatiebepaling etc. Natuurlijk is het 'al te laat', want met mijn MAC-adres kunnen ze me alsnog terugvinden en zo. Ik wil een rom waarop Google mij zo min mogelijk kan volgen.
En ik wil bijvoorbeeld meer controle over wat apps mogen doen. De 'Aps ops' was bijvoorbeeld prima voordat het eruit werd gesloopt.
Een Android zonder al te veel Google, zeg maar.
Denk nog wel even. Het zal sowieso makkelijker zijn dan voor de Gnex, want qualcomm ondersteunt de snapdragon s4 pro nog.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef Kenju het volgende:
Hoe lang blijven er eigenlijk updates uitkomen voor dit toestel? Voor de Nexus S had Google het over 18 maanden, maar was er discussie over de Ti-SoC waar lastig drivers voor toe te passen was oid. Maar betekent dit dat de Nexus 4 dus over een paar maanden geen updates meer gaat krijgen?
Locatiebepaling kun je gewoon uitzetten. Voor Chrome kun je een alternatief downloaden. Met de Google Playstore en Gmail weten ze toch al alles van je. En nee, er zitten in Android niet geheime rapportage dingen waarmee periodiek naar Mountain View data verzonden wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:05 schreef zarGon het volgende:
Ik wil af van de stock rom van Google. Ik wil minder info doorspelen naar Google en ben nu op zoek naar een rom die zoiets biedt.
Ik heb op XDA gekeken, maar ietwat te veel om uit te kiezen. Hebben jullie een tip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |