.0?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens gaat mijn batterij nu harder op 4.4 (KRT16S)
Edit 2.0quote:Op donderdag 12 december 2013 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je batterij in de auto dat ie harder gaat ofzo?
Jup, niks geks gedaan ook vandaag. Paar keer gebeld, misschien dat dat het is. Hou t wel ff in de gatenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Raar, lees overal het omgekeerde. Gewoon stock?
Geen last van, mocht het echt storend zijn dan kan je een reset overwegen, dat adviseert Google ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens gaat mijn batterij nu op 4.4.2 harder leeg dan het op 4.4 (KRT16S) ging.
Ik weiger om een custom rom te nemen omdat het met ART veel te lang duurt om "android te upgraden"quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
CM heeft z'n nightly ook al geüpdatet naar 4.4.2
Iemand met een batterijprobleem die dit geprobeerd heeft? En werkt het? Ik heb mijn Nexus 4 sinds eergisteren weer in gebruik nadat ik mijn G2 bij mijn ouders heb laten liggen. De batterijduur rent naar beneden. Gisteren uit de oplader, en met misschien twee browse sessies en één gesprek was hij tegen de avond al leeg. Ook opladen via lage stroom (bijv. via de USB-poort van je computer; is goed voor de batterij) gaat amper.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen last van, mocht het echt storend zijn dan kan je een reset overwegen, dat adviseert Google ook.
Dan zou ik er niet eens over nadenken en sowieso een reset doen, dat is niet in orde natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iemand met een batterijprobleem die dit geprobeerd heeft? En werkt het? Ik heb mijn Nexus 4 sinds eergisteren weer in gebruik nadat ik mijn G2 bij mijn ouders heb laten liggen. De batterijduur rent naar beneden. Gisteren uit de oplader, en met misschien twee browse sessies en één gesprek was hij tegen de avond al leeg. Ook opladen via lage stroom (bijv. via de USB-poort van je computer; is goed voor de batterij) gaat amper.
Misschien ook wel....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet eens over nadenken en sowieso een reset doen, dat is niet in orde natuurlijk.
Op dit moment Firefox.... In de afgelopen 2,5 uur van 95% naar 84% gegaan, niets gedaan. Dat is niet eens zo onredelijk.. Ben benieuwd of het wanneer het lagere percentages zijn, opeens sneller gaat oid...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Devolution het volgende:
Wat geeft ie aan onder de accugrafiek? Wat is de grootste energieverbruiker?
Ik vind dat best rap gaan eigenlijk. Om je een idee te geven, dit is CM11 op een Nexus 4 welke zelfs nog een stukje minder zuinig is dan stock.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Misschien ook wel....
Wat kan ik het beste gebruiken om te backuppen (zonder root-access)?
[..]
Op dit moment Firefox.... In de afgelopen 2,5 uur van 95% naar 84% gegaan, niets gedaan. Dat is niet eens zo onredelijk.. Ben benieuwd of het wanneer het lagere percentages zijn, opeens sneller gaat oid...
Wow. Vertel es wat meer, hoeveel schermtijd, altijd Wifi of ook 3G, synchronisatie aan, GPS aan, enz enz.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vind dat best rap gaan eigenlijk. Om je een idee te geven, dit is CM11 op een Nexus 4 welke zelfs nog een stukje minder zuinig is dan stock.
[ afbeelding ]
Oh ja, is het ook niet extreem kut om de rom te gaan updaten omdat dat op ART echt heel lang duurt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef stoereboii het volgende:
Wil weer eens een custom rom gaan gebruiken na een paar maanden stock omdat custom roms op 4.3 kut waren. Is omnirom tegenwoordig de beste ja?
Ik heb CM11 er sinds kort op staan en hang hem elke avond aan de lader ondanks dat hij niet leeg is, dus ik heb nog niet echt goed getest. Ik ben verder ook geen grootverbruiker qua schermtijd, dit is eigenlijk de eerste nacht dat ik hem niet aan de lader heb gehangen om te kijken hoe lang hij het vol houdt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wow. Vertel es wat meer, hoeveel schermtijd, altijd Wifi of ook 3G, synchronisatie aan, GPS aan, enz enz.
Ik heb dinsdag en woensdag de hele dag op 3G gezeten, maar ook een hoop gereisd wat niet bepaald bevordelijk is voor de accuduur en had slecht bereik op locatie. Hij ging wel rap leeg idd, maar een dag haal ik wel als in van opstaan tot naar bed gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, raar. Ik heb ook CM11 maar vooral op 3G trekt ie de batterij helemaal leeg in een paar uur. Daarom wil ik nu even stock installeren en kijken hoe het dan is..
Ik heb synchronisatie, GPS, enz allemaal aanstaan. Lees wel eens over 4u schermtijd maar dat haal ik nooit.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag en woensdag de hele dag op 3G gezeten, maar ook een hoop gereisd wat niet bepaald bevordelijk is voor de accuduur en had slecht bereik op locatie. Hij ging wel rap leeg idd, maar een dag haal ik wel als in van opstaan tot naar bed gaan.
Ik draai nu al sinds 4.3 op stock en data trekt echt alles leeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, raar. Ik heb ook CM11 maar vooral op 3G trekt ie de batterij helemaal leeg in een paar uur. Daarom wil ik nu even stock installeren en kijken hoe het dan is..
Ik heb synchronisatie, GPS, enz allemaal aanstaan. Lees wel eens over 4u schermtijd maar dat haal ik nooit.
4.4.2 schijnt echt een verbetering te zijn, kan ook aan je radio liggen. Welke heb je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik draai nu al sinds 4.3 op stock en data trekt echt alles leeg.
Ik ben nu echt volledig stock, heb zelfs geen root op dit moment, maar dat wil ik dit weekend weer in orde brengen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4.4.2 schijnt echt een verbetering te zijn, kan ook aan je radio liggen. Welke heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |