Aw yeah, ff downloadenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef IkWilbert het volgende:
Factory images voor de N4 staan online!
https://developers.google.com/android/nexus/images
Moet je wel even de google experience launcher installeren. Ik draai sinds gisteren de officiele 4.4 die Google heeft uitgebracht voor de Nexus 4.quote:Op zondag 17 november 2013 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ook in de standaard Nexus 4 4.4 build, net als de transparantie
Wat zit er op de 4.4 van de N4? Die HP-bloatware of...?quote:Op zondag 17 november 2013 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ook in de standaard Nexus 4 4.4 build, net als de transparantie
Die printer app zit ingebouwd in je settings ook he, is eerder een nieuwe functie. Maar ja ik voel niet de nood om te printen op mijn telefoon dus kan het ook wel missen.quote:Op zondag 17 november 2013 10:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zit er op de 4.4 van de N4? Die HP-bloatware of...?
De transparantie gaat een stuk verder op de N5, maar dat komt door de nieuwe launcher. Alhoewel, ik heb nog geen custom launcher gebruikt, weet dat dus niet zeker. De knopjes onderaan (back/home/recent apps) zijn transparant op de N5.
Screenshot?quote:Op zondag 17 november 2013 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Launcher ook, als je je app lijst opent is ie ook transparant
Nope.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Voor de mensen die 4.4 er al op hebben staan, is bij de snelkoppelingen in het pulldown menu ook een optie voor het in- en uitschakelen voor de rotatiefunctie meegenomen? Is altijd een irritatie van mij geweest dat dat in de Nexus 4 niet zat (terwijl de Nexus 7 het wel heeft)....
Jawel, maar daar zie je geen history terug. En die statistieken worden gereset als je 'm aan de lader hangt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt toch in je settings een battery tabje, of begrijp ik je verkeerd?
Kut.... Ik vraag me af wat de reden hiervan is. Dit is ook een van de redenen dat ik niet zo puristisch ben over dat Nexus perse de betere toestellen zijn. Je ziet dat fabrikanten van andere toestellen doe zelf Android inrichten dit soort zaken beter lijken te begrijpen....quote:Op zondag 17 november 2013 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.
Dat ving ik op met de app AutoRotate Switch en dubbeltappen op een homescreen (gestures van Nova).
Was ook één van de eerste dingen die ik controleerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |