quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik denk dat het je meer problemen met de oma's en dus meer rode koekjes geeft.
doen dus
Die van 77,777,777,777,777. Als je wat koekjes hebt opgespaard en een golden cookie krijgt, dan is 30 min koekjesinkomen meestal minder dan 10% van de koekjes die je bij je hebt. Normaal gesproken krijg je dan dus, tenzij je weinig koekjes bij je hebt, die 30min bonus.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertel vertel. Die van 77,777,777,777? Of hoe heet dat koekje?
Ja, ik was inderdaad drie maal 7 vergeten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die van 77,777,777,777,777. Als je wat koekjes hebt opgespaard en een golden cookie krijgt, dan is 30 min koekjesinkomen meestal minder dan 10% van de koekjes die je bij je hebt. Normaal gesproken krijg je dan dus, tenzij je weinig koekjes bij je hebt, die 30min bonus.
Maar wanneer je dat x2 koekje hebt, wordt je x7 frenzy tweemaal zo lang en heb je dus 154 seconden frenzy. In die tijd kan een tweede golden cookie verschijnen die normaal gesproken die 10%/30min bonus geeft. Voordeel is dat die dus kijkt naar je cookies per second (wat dus 7x je normale inkomen is) en je tot een bepaald aantal koekjes 10% geeft i.p.v. die 30 min.
Scheelt een hoop
je moet dan minstens 100 oma's hebben en een stuk of 5 upgrades voor ze, dan worden ze pissig en krijg je soms een rood koekje. hoe bozer ze zijn, hoe meer rode koekjes.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Fopje het volgende:
Waar zouden die rode koekjes of die shizzle dan moeten komen? Ik snap er echt geen hol van
Maar waar zie je dan rode koekjes te voorschijn komen?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb de tijdmachineverdubbelaar gekocht, dus practisch al mijn koekjes zijn weer op
[..]
je moet dan minstens 100 oma's hebben en een stuk of 5 upgrades voor ze, dan worden ze pissig en krijg je soms een rood koekje. hoe bozer ze zijn, hoe meer rode koekjes.
gewoon in je scherm op willekeurige plaatsenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar waar zie je dan rode koekjes te voorschijn komen?
Rode koekjes zijn veel genialer dan die domme gouden.quote:
heb je al eens een gouden koekje voorbij zien komen? een klein koekje dat random ergens in je beeld verschijnt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar waar zie je dan rode koekjes te voorschijn komen?
Nee, ik kijk eigenlijk niet naar het scherm. Het draait gewoon op de achtergrond. Dus ik moet er ook nog naar gaan kijken ook?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
heb je al eens een gouden koekje voorbij zien komen? een klein koekje dat random ergens in je beeld verschijnt.
Als je de bonussen wil pakken wel, maar dat hoeft niet.. Heb ook slechts 4 koekjes in heel veel tijd gehad... Laat het ook vaak op achtergrond draaienquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk niet naar het scherm. Het draait gewoon op de achtergrond. Dus ik moet er ook nog naar gaan kijken ook?
Oke ik doe het pas sinds vanmiddag, ik maak me nog geen zorgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je de bonussen wil pakken wel, maar dat hoeft niet.. Heb ook slechts 4 koekjes in heel veel tijd gehad... Laat het ook vaak op achtergrond draaien
Ja, erg hequote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk niet naar het scherm. Het draait gewoon op de achtergrond. Dus ik moet er ook nog naar gaan kijken ook?
Hoezo te laat?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, erg he
maar als je 7 gouden koekjes hebt, dan komen ze vaker langs. en als je er 27 hebt nog vaker, en als je er 77 hebt kun je voor heeeeeeeeel veel koekjes een upgrade kopen zodat ze nog vaker langskomen.
het is al te laat voor je, ben ik bang. de klok luidt ook voor jou, Fopje
the hell is awaiting for youquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo te laat?Moet ik nu overnieuw beginnen omdat ik geen speciale koekjes klik?
nee, maarquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo te laat?Moet ik nu overnieuw beginnen omdat ik geen speciale koekjes klik?
no escape.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
the hell is awaiting for you
Grandma "It will all be over soon"quote:
We zitten allemaal gevangen in cookie-limbo.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Grandma "It will all be over soon"
Jullie hebben gelijk
Oma weet alles zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Grandma "It will all be over soon"
Jullie hebben gelijk
Heb ik ook soms maar na enkele minuten doet die het bj mij weer.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef hugecooll het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |