als je heel veel had, en je begint helemaal opnieuw, krijg je misschien wel een achievementquote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Maringo het volgende:
En nu is de reeks er, nadat ik zondag gestopt was met alleen nog de kansloze missie om 100 timemachines te halen voor me.
Dat had ik me dus echt afgevraagd, of resetten ook een achievement waard is.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als je heel veel had, en je begint helemaal opnieuw, krijg je misschien wel een achievement
ja, dat schijnt zo te zijn, ik las ergens bij 1 triljoen cookies?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had ik me dus echt afgevraagd, of resetten ook een achievement waard is.
Ik weet niet eens meer hoeveel biljoen/miljard cookies ik hebquote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat schijnt zo te zijn, ik las ergens bij 1 triljoen cookies?
ik heb hetzelfde probleem, alles boven een miljoen kan ik niet van elkaar onderscheiden.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoeveel biljoen/miljard cookies ik hebAl die cijfers en komma's
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef EenKriek het volgende:
Dan hebben jullie wel een topspel uitgezocht om te spelen
Ja ditquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellen
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellen
Spaar voor dat x2 koekje danquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
86ste time machine kost al bijna 18 TcDie 100 is madness
Heb je al 200 muizen? Volgens mij duurt dat ook wel evenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
86ste time machine kost al bijna 18 TcDie 100 is madness
Die heb ik al ja, was ook een marteling.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Heb je al 200 muizen? Volgens mij duurt dat ook wel even
Ik blijf vrolijk doorklikken in de hoop om weer een cookie chain te krijgenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Duurt nog wel even, want het wordt alleen maar erger
1 biljard.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
okee, hoeveel is een 1 met 12 nullen erachter
ah, okeequote:
Nu ff upgraden die shizzlequote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah, okee
ik heb mijn 50e tijdmachine gekocht
Dat moet gevierd worden met een koekje!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah, okee
ik heb mijn 50e tijdmachine gekocht
Biljoen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
okee, hoeveel is een 1 met 12 nullen erachter
heel fijn. Ga ik echt niet doenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Er schijnt een achievement voor te zijn
ja, morgen pas denk ikquote:
oh, dat zou geweldig en enorm behulpzaam zijn want ik heb echt geen idee wat ik me moet voorstellen bij de Gc en Tc.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biljoen.
Maak wel even een tabelletje voor in de OP.
Ik verwar het altijd met Engels, zo vervelendquote:
Whutquote:Op woensdag 4 september 2013 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik verwar het altijd met Engels, zo vervelend
Miljoen = Million
Miljard = Billion
Biljoen = Trillion
Waar is de logica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |