ik dacht op de cookieclicker wiki (quote:Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet alsof die met vlagen komen hoor
Bij mij duurde het ook heel lang voordat mijn gouden cookie ontmaagding plaatsvond.quote:
ik nietquote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
Na 1000 keer klikken vond ik het wel genoeg
Het wordt juist verslavend als je niet meer hoeft te klikken maar oude oma's aan het werk zetquote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die speciale klote koekjes.quote:
zoiets bijvoorbeeld. Maar het is niet alsof ze bij iedereen tegelijkertijd komenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht op de cookieclicker wiki () gezien te hebben dat ze om de 5 minuten ofzo komen?
Die vallen wel mee, per saldo zijn ze positief. Alleen niet zo positief als de Goldens.quote:
Dat zeiden een aantal mensen hier ook op de eerste pagina's van het eerste topic. We zijn inmiddels anderhalve dag verder en het grootste deel hiervan is hun werk kwijt, heeft geen sociaal leven meer en is voor eeuwig verdoemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
rode koekjes zijn letterlijk erger dan hitler, nu had weer een ruin cookie.
rode koekjes zijn letterlijk erger dan hitler, nu had weer een ruin cookie.
rode koekjes zijn letterlijk erger dan hitler, nu had ik weer een ruin cookie.
DAT GAAT NIET, IK MOET KLIKKEN!!!quote:
Same, ik zou echt helemaal leeg lopen in Las Vegasquote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
DAT GAAT NIET, IK MOET KLIKKEN!!!
Man man man, het zweet brak me uit. Daar zag ik hem dan. Ik wist even niet hoe ik moest reageren. Nondeju.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |