Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug?
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..quote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Patroon het volgende:
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm?
Ik zou een hartslagmeter aanschaffen. Je daar eens goed in verdiepen en niet meer naar je gemiddeldes kijken. Dan komt het allemaal vanzelf. En laat al die e-penissen hier maar lekker hun dagelijkse orgasmes van die gemiddeldes krijgen. Ik hou er gewoon twee verschillende hobbies op naquote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
Het gaat niet om hoe hard je fietst, maar hoe soignee je eruit zietquote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
eentwee tipje dubbelzijdig SPD:
SHIMANO pedalen SPD PD-M520 ¤ 22,88
voor mtb of crosser
http://www.rose.nl/artikel/shimano-pedalen-spd-pd-m520/aid:38003
Je doet er zelf aan mee...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug?
Kaas doet 60 berg opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg
Ik wist dat die zou komenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef forty-two het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee...Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week...
#1quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat?
Ach hoepel toch op manquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee..
Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op manbeetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen
de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava...
Leuk, smaak te pakken..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.
Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |