Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug?
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..quote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Patroon het volgende:
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm?
Ik zou een hartslagmeter aanschaffen. Je daar eens goed in verdiepen en niet meer naar je gemiddeldes kijken. Dan komt het allemaal vanzelf. En laat al die e-penissen hier maar lekker hun dagelijkse orgasmes van die gemiddeldes krijgen. Ik hou er gewoon twee verschillende hobbies op naquote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
Het gaat niet om hoe hard je fietst, maar hoe soignee je eruit zietquote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
eentwee tipje dubbelzijdig SPD:
SHIMANO pedalen SPD PD-M520 ¤ 22,88
voor mtb of crosser
http://www.rose.nl/artikel/shimano-pedalen-spd-pd-m520/aid:38003
Je doet er zelf aan mee...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug?
Kaas doet 60 berg opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg
Ik wist dat die zou komenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef forty-two het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee...Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week...
#1quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat?
Ach hoepel toch op manquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee..
Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op manbeetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen
de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava...
Leuk, smaak te pakken..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.
Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
Er is bij mijn schoonouders in het dorp wel een dorpsfeest die avond. Er kunnen 2 beneden slapen en 1 boven.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, als we daarna feestje gaan houden ergens? Nicole gaat denk ik ook mee.
Ik heb een gat in mn achterband zag ik net
Fixedquote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, als we daarna feestje gaan houden ergens? Nicole gaat denk ik ook mee.
Ik heb een gat in mn hand zag ik net
Ik probeer een Zipp disc wiel te regelen. Laat nog wel ff weten of dat lukt. Jij hebt snelpak ook voor mij he? Maatje M? Helm ook?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Tommeke het volgende:
Patroon ik heb me ingeschreven voor zondag!
Zal nu ff achter een helm aan. Ga jij met disc rijden?
Ja contacten wel ff.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef Oksel het volgende:
Bellen ff patroon, snap niet meer wat wanneer en waar is..
Ja beiden maatje m.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer een Zipp disc wiel te regelen. Laat nog wel ff weten of dat lukt. Jij hebt snelpak ook voor mij he? Maatje M? Helm ook?
Oke, dan doe ik ook geen disc. Dacht dat jij daarmee zou rijden..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja beiden maatje m.
Ik rij denk ik met normale (hoge) wielen. Ga denk ik na de tijd op de fiets terug naar Grunn.
Het is toch eigenlijk te makkelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.
Mijn gevoel over een training komt niet door het gemiddelde, maar hoe mijn benen voelde en of het lekker ging, het gemiddelde van een ander doet daar niks aan af.
Het gemiddelde wat iemand solo rijdt is natuurlijk veel knapper, maar het zegt geen fuck. Als ik een blok training doe is mijn gemiddelde een stuk lager dan wanneer ik zo hard mogelijk door fiets, terwijl een bbloktraining in de regel een veel betere/effectievere training is.
Maw het heeft voor een beginner niet zoveel zin om er elke keer zo hard mogelijk te rijden, beter werken ze aan basis uithoudingsvermogen door rustig te fietsen, maar dat komt er vaak niet van door de drang om het gemiddelde.
Even makkelijk, zoals jij nu hap! roept. Makkelijke uitweg, zodra ik ergens op reageerquote:Op woensdag 4 september 2013 23:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te makkelijkhap!
Jij meldt net zo achteloos dat je in H nu altijd +30 rijdt, dus dat maakt ook niet uit.
Dan zie ik je vanavond wel op de baanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.
Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
Heb er helaas geenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik ook geen disc. Dacht dat jij daarmee zou rijden..
Dan doen we beide zonder..quote:Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb er helaas geen
Kan wel een lenen misschien maar heb geen zin om daarna 80 km met zo'n herrieding rond te rijden
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wilde net zeggen je bent zeker bij Froome in de leer ofwa?
Altijd beter dan beloki en met je kop scheef boven je stuur hangen. Dat zag er pas raar uit! hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]Ik heb ze er nu wel uitgelicht trouwens, want op de 1e klim zijn er 6 foto's waar ik op sta, en ik kijk er op eentje zo. Dus het valt nog mee
Maar tijdens beklimmingen zit ik idd wel redelijk vaak naar beneden te kijken (doe ik al jaren).
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:57 schreef kaasplankje het volgende:
Oh Oksel, wat leuk dat Gerrit zich zo over je ontfermt en je wegwijs maakt in het peloton.
quote:Gisteravond vond ik dat je echt goed reed voor iemand die voor het eerst op parcours reed, mijn complimenten...
Meest opvallande was dat je in de bochten geen gaatjes liet vallen, goed gedaan!
Aandachtpuntjes om te vebeteren: rechte lijn houden / ideale lijn houden. dit gaat automatisch beter worden als je wat vaker meerijdt.
Niet te zwaar trappen. Met name eerste 3 kwartier op dinsdag proberen meer op souplesse te rijden, daar heb je later voordeel van.
Niet net voor de bochten overnemen. Een groep gaat als geheel het snelst door de bochten als iedereen achter elkaar rijdt, in meest ideale lijn.
Als er volgende dinsdag ook jeugdleden meefietsen, probeer dan vanuit de bochten geleidelijker te versnellen, en tempo niet te hoog aan te houden, anders haken ze snel af... De donderdagavond training is heel anders, tenimste als de elite-beloften er dan zijn, met name eerste 5 ronden gaan dan best wel hard!
Super gaaf dat zo een doorgewinterde ouwe rot je onder zijn vleugels neemt. Die man heeft een schat aan ervaring en kan je een hele hoop leren als je daar open voor staat.. Fietsen is echt niet zo simpel als dat mensen denken.. (zie het onderschrift van Cyclinggirl.. heel veel mensen fietsen, maar slechts enkelen begrijpen het).quote:
Hmm. Als ik op de foto kijk, dan ligt de iPhone lekker bloot. Als het dan een beetje druppelt dan gaat de iPhone dat niet leuk vinden.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:15 schreef the_critic het volgende:
Nu op ibood een aanbieding om van je iphone een soort Edge te maken. Stuurbevestiging, Ant+ ondersteuning (trapfrequentie, Hartslag).. Wie weet heeft iemand er iets
Het grootste probleem is toch dat je batterij al leeg is als je net van de oprit afrolt.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Als ik op de foto kijk, dan ligt de iPhone lekker bloot. Als het dan een beetje druppelt dan gaat de iPhone dat niet leuk vinden.
Mijn Xperia Z gaat gewoon ruim 20 uur mee als ik strava aan heb staan...quote:Op donderdag 5 september 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het grootste probleem is toch dat je batterij al leeg is als je net van de oprit afrolt.
Strava staat je scherm niet constant te branden. Dat is het grote probleem bij je iPhone of wat dan ook gebruiken als navigatie. Je moet je scherm aan en dan is ie binnen een uur of 2 tot 3 leeg, maximaal. Als het nog niet eerder is ontploft vanwege oververhitting.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Xperia Z gaat gewoon ruim 20 uur mee als ik strava aan heb staan...
Bij mijn iPhone heb ik geen idee, dat ding gebruik ik nooit daarvoor.
Daar zit wat in ja...quote:Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strava staat je scherm niet constant te branden. Dat is het grote probleem bij je iPhone of wat dan ook gebruiken als navigatie. Je moet je scherm aan en dan is ie binnen een uur of 2 tot 3 leeg, maximaal. Als het nog niet eerder is ontploft vanwege oververhitting.
Handen onder in de beugel, dan kun je later en harder remmen en heb je meer control.quote:
Ja dat is echt zo hoor. Fietsen is niet alleen maar hard kunnen fietsen maar er komt vanalles bij kijken en hoe serieuzer je wil zijn hoe meer beslag het op je leven gaat nemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Super gaaf dat zo een doorgewinterde ouwe rot je onder zijn vleugels neemt. Die man heeft een schat aan ervaring en kan je een hele hoop leren als je daar open voor staat.. Fietsen is echt niet zo simpel als dat mensen denken.. (zie het onderschrift van Cyclinggirl.. heel veel mensen fietsen, maar slechts enkelen begrijpen het).
Dus je hebt de zo gevreesde 20 weken echo al gehad? Alles gezond en wel, geslacht bekent e.d.?quote:
Jep. Ik krijg een dochterquote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus je hebt de zo gevreesde 20 weken echo al gehad? Alles gezond en wel, geslacht bekent e.d.?
Vre-se-lijk, al je geld op aan nieuwe kleding voor haar, peperdure kinderwagens, maxi cosies, etc. etc. etc. En dit is nog maar het begin!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:06 schreef Oksel het volgende:
Ik ben gvd de hele dag Duitsers aan het ontwijken! En ze is nog dik ook! Dag in dag uit! Voel eens met mij mee man!
[ afbeelding ]
Maar je krijgt er veel voor terug. Althans, dat hebben ze mij wijs gemaakt.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vre-se-lijk, al je geld op aan nieuwe kleding voor haar, peperdure kinderwagens, maxi cosies, etc. etc. etc. En dit is nog maar het begin!
En dan ook nog moeten bedelen voor een set carbon prono wielen die je gewoon keihard nodig hebt, en zij het geld maar over de balk smijten in een lingerie zaak.
Sterkte kerel.
En je mag dan weer lekker op je Trek koersen of niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo, net de voorbereidingen voor komend seizoen al gedaan. Ik ga een stap terug doen. Geen UCI 1.1 of 1.2 koersen meer rijden maar lekker kermiskoersen. Wil wat meer aan mijn werk gaan doen en wat socialer wordenHierdoor moet ik wel weg bij mijn huidige team, maar ik heb al een leuke club gevonden waarbij ik ga rijden.
Vieze luiersquote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er veel voor terug. Althans, dat hebben ze mij wijs gemaakt.
ik moet nog een weekje of 8 voordat het "plezier" losbarst... houd op, mij bang te maken!!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Vieze luiers
slapeloze nachten
kapotte kleren
gezeur
angst (dat er iets gebeurd)
en als ze gaan puberen ben jij de sjaak
ja je krijgt er genoeg voor terug!
Och, een Food-to-Shit converter is wel grappig anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:07 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik moet nog een weekje of 8 voordat het "plezier" losbarst... houd op, mij bang te maken!!
zoals mijn ouders altijd zeiden: tot n jaar of 8 is t leuk. dan krijgen ze een eigen mening en willen ze de komende 12 jaar niet met je geassocieerd worden. en dan gaan ze t huis uit. hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 15:07 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik moet nog een weekje of 8 voordat het "plezier" losbarst... houd op, mij bang te maken!!
oude vrouwtjes aanrijdenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Erg vervelend voor mijn gemiddelde zo'n ongeluk. Daar heb ik nog geen excuses voor ontvangen!
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Erg vervelend voor mijn gemiddelde zo'n ongeluk. Daar heb ik nog geen excuses voor ontvangen!
Oude vrouwtjes op de fiets moet je nu eenmaal altijd alle ruimte geven, of ze nu wel of niet hun hand uitsteken. Dus in het vervolg gewoon beter anticiperen en ze niet als een idioot voorbij fietsen op een fietspad. En ja, ik meen het echt serieus hoor!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Heb het nu een paar keer (3x) meegemaakt, achteraf eerst laconiek er is 'niets' aan de hand, achteraf kom je er achter hoeveel slechter het soms afloopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Ik quote het maar even, helemaal mee eens. Niet dat wielerrecreanten idioten zijn, maar als een idioot voorbijrijden is m.i. not done.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes op de fiets moet je nu eenmaal altijd alle ruimte geven, of ze nu wel of niet hun hand uitsteken. Dus in het vervolg gewoon beter anticiperen en ze niet als een idioot voorbij fietsen op een fietspad. En ja, ik meen het echt serieus hoor!
Grote woorden, maar wel even eerst aan je vrouw vragen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
Van harte gefeliciteerd!quote:
Begin ging rustig en daarna af en toe wel hard. Ik had veel te hoge hartslagen, maar dat kwam waarschijnlijk door de warmte. Volgende keer als je weer aan wilt sluiten kun je het beste bovenop de bult wachten en dan weer aansluitenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Gvd dat ging kut vandaag. 20 man (amateurs) op parcours in Hengelo. Prachtig parcours, maar ik reed als een zak aardappels. Zat meteen al te harken. Uiteindelijk rondje laten dubbelen, toen nog 1x geprobeerd, maar werd niets meer. Gerrit reed ze uiteindelijk half aan gort, won bijna![]()
Verder helemaal scheitziek van m'n kutfiets, KUTCAMPA. 't Kraakt, 't schakelt op dit moment gewoon 1000x KUT. Kraak uit m'n zadelpen is weg, begint 't weer onder te kraken. Godverdomme!! Echt, ik ben in staat die hele Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
Is helaas ook ingestort naar 26.5 over 250kmquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dan heb je nog flink moeten aanpoten om 120 km gemiddeld 26.6 op boven de 30 te krijgen!
Die thermometer van de Garmin is niet geheel betrouwbaar. Als je in de zon stilstaat loopt ie erg ver op.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef ddx het volgende:
Lekker warm vandaag :
[ afbeelding ]
Gemiddeld 30 graden over hele dag.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jullie verwarren temperatuur met snelheid
*zucht* Als je dat vervolgens weer door een amateur laat monteren los je nog niks op. Dat jouw fiets kraakt ligt niet aan de spullen die er op zitten maar aan degene die het heeft gemonteerd sukkel.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Gvd dat ging kut vandaag. 20 man (amateurs) op parcours in Hengelo. Prachtig parcours, maar ik reed als een zak aardappels. Zat meteen al te harken. Uiteindelijk rondje laten dubbelen, toen nog 1x geprobeerd, maar werd niets meer. Gerrit reed ze uiteindelijk half aan gort, won bijna![]()
Verder helemaal scheitziek van m'n kutfiets, KUTCAMPA. 't Kraakt, 't schakelt op dit moment gewoon 1000x KUT. Kraak uit m'n zadelpen is weg, begint 't weer onder te kraken. Godverdomme!! Echt, ik ben in staat die hele Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
En vooral de buitengewone krachten die oksel op zijn materiaal zet natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*zucht* Als je dat vervolgens weer door een amateur laat monteren los je nog niks op. Dat jouw fiets kraakt ligt niet aan de spullen die er op zitten maar aan degene die het heeft gemonteerd sukkel.
¤20,-quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Weinig stilgestaan en kan me voorstellen dat het vol in de zon best lekker opwarmt.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Die thermometer van de Garmin is niet geheel betrouwbaar. Als je in de zon stilstaat loopt ie erg ver op.
Mijn schoutenfiets kraakte op een gegeven moment toch ook (prima verholpen natuurlijk!).quote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ach wat een gelul, als je een fiets goed in elkaar zet kraakt ze niet, of tis nen kutfiets natuurlijk.
Ik zou het er ook afpleuren. Maar voordat je het hele zooitje nu in de kliko mikt, wil ik er nog wel een paar geeltjes bovenop de oudijzer prijs voor geevun..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Zie nu op strava waar die baan is. Van owc Oldenzaal toch? Heb daar als nieuweling wel paar keer gekoerst. Mooi parcours!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef CFF het volgende:
[..]
Begin ging rustig en daarna af en toe wel hard. Ik had veel te hoge hartslagen, maar dat kwam waarschijnlijk door de warmte. Volgende keer als je weer aan wilt sluiten kun je het beste bovenop de bult wachten en dan weer aansluiten
Wat een koningquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee. Kwam daar een gast langs op een cervelo, 3 bidons, aerosokjes oftewel helemaal compleet, steekt ff een peuk op. Reed daar alleen zichzelf te showen...Deed niet mee, was voor hem te kort...
[ afbeelding ]
Dat is de eerste triatleet die ik zie roken...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee. Kwam daar een gast langs op een cervelo, 3 bidons, aerosokjes oftewel helemaal compleet, steekt ff een peuk op. Reed daar alleen zichzelf te showen...Deed niet mee, was voor hem te kort...
[ afbeelding ]
Volgens mij kon hij ook niet zwemmen enlopen. Gast stak wel meer op. En iedereen die wat over zijn fiets zei reageerde hij op haha.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is de eerste triatleet die ik zie roken...
Wel een koning idd...
Eigenlijk dus gewoon een toerder op een TT bikequote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij ook niet zwemmen enlopen. Gast stak wel meer op. En iedereen die wat over zijn fiets zei reageerde hij op haha.
Persoonlijk vind ik cervelo's spuuglelijk, maarja dat is smaak hè.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij ook niet zwemmen enlopen. Gast stak wel meer op. En iedereen die wat over zijn fiets zei reageerde hij op haha.
Pics van je zusje!!!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee.
[ afbeelding ]
Mag ook wel anoniem van achteren in d'r triatlon outfit op de racefiets. Dan kan ik het ook wel beoordelen hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
Is schoonzusje. Maar die mag er zeker zijn. Ga niet ongevraagd foto's posten. Gripper heeft haar al eens ontmoet in een badjas. Kan jij ook Buzz...
Ze had helaas gewoon fietsbroek en shirt aan. Toen heb ik maar een bbiertje op het terras genomenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mag ook wel anoniem van achteren in d'r triatlon outfit op de racefiets. Dan kan ik het ook wel beoordelen hoor.
Het is toch ook niet ongevraagd? We vragen er immers omquote:Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
Is schoonzusje. Maar die mag er zeker zijn. Ga niet ongevraagd foto's posten. Gripper heeft haar al eens ontmoet in een badjas. Kan jij ook Buzz...
Toen hij net aan wou sluiten trok ik wel ff flink door om een gaatje te dichten op 2 renners.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Patroon het volgende:
Oksel wordt gelost en geeft gelijk zijn fiets de schuld.. Na dinsdag was het nog een topfiets voor dit werk
Die van heb vind ik ook niet heel mooi, maar ik vind dat ze ook veel mooie modellen hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik cervelo's spuuglelijk, maarja dat is smaak hè.
Dus je hebt 'm nog in het pak gestoken ookquote:Op donderdag 5 september 2013 22:48 schreef CFF het volgende:
[..]
Toen hij net aan wou sluiten trok ik wel ff flink door om een gaatje te dichten op 2 renners.
Dat is een van de mooiste Cervélo's en tijdritfietsen tout court.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:49 schreef No-P het volgende:
[..]
Die van heb vind ik ook niet heel mooi, maar ik vind dat ze ook veel mooie modellen hebben.
De p5 is ook minder, maar p2 of 3 wel weer tof.
[ afbeelding ]
Wat een baas. Toen ik een paar jaar terug m'n eerste grote tocht reed (RvV) stonden veel van die oude baasjes ook lekker het vuur in een peuk/sigaar te jagen bij de eerste tussenstop.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb je in Groningen ookquote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een toerder op een TT bike
Dat klopt inderdaad, is wel een mooi rondje om te doen. Heuveltje erin en veel snel lopende bochten, ze mogen wel een keer nieuw asfalt leggen op sommige stukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zie nu op strava waar die baan is. Van owc Oldenzaal toch? Heb daar als nieuweling wel paar keer gekoerst. Mooi parcours!
komt hier regelmatig voorbijquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef Ericr het volgende:
Hier nog veloviewer gebruikers?
http://veloviewer.com/
Eigenlijk wat Strava zou moeten zijn, veel sneller inzicht in welke segmenten je gereden hebt en welke klasseringen je hebt op die segmenten. Met ook nog een score gebaseerd op je 100 beste segmenten en een signature image met een samenvatting van je prestaties :
[ afbeelding ]
Leuk E-penis materiaal in ieder geval.
ik heb verschillende kom's verloren aan profs ,quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die van mij is niet zo groot dankzij alle profs die hier komen fietsen.
Zou me meer zorgen maken over of je wel voldoende eelt op je kont hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dit zadel gekocht:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Hopelijk een betrouwbare verkoper.
Jup ik was er gisteren ook nog, maar we lijken ook allemaal op elkaar als we clubkleding aanhebbenquote:
Vanaf nu wel. Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef Ericr het volgende:
Hier nog veloviewer gebruikers?
http://veloviewer.com/
Eigenlijk wat Strava zou moeten zijn, veel sneller inzicht in welke segmenten je gereden hebt en welke klasseringen je hebt op die segmenten. Met ook nog een score gebaseerd op je 100 beste segmenten en een signature image met een samenvatting van je prestaties :
[ afbeelding ]
Leuk E-penis materiaal in ieder geval.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zooo, we zijn onderweg naar de ardennen
[ afbeelding ]
Eerst vanavond nog ff langs mn tante in Eindhoven en daar slapen en dan morgenvroeg naar stavelotzin in!
Bij mij komt die er niet op , maar ik snap dat alsje in limburg of de randstad woont dat die wel handig is, maar hier in groningen kan ik bijna overal wel langs of anders roep ik even joo!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel plezier.
En een bel is een musthave, net als een helm.
Ik hou nu altijd even mijn benen stil. Mijn achterwiel maakt zo'n kabaal dat dat even goed werkt als een belquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Bij mij komt die er niet op , maar ik snap dat alsje in limburg of de randstad woont dat die wel handig is, maar hier in groningen kan ik bijna overal wel langs of anders roep ik even joo!
Ja die supra's hebben dat ook, is het trouwens normaal dat je in het begin af en toe pang hoort van de spaken? Ik hoor dat vooral bij het aanzetten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik hou nu altijd even mijn benen stil. Mijn achterwiel maakt zo'n kabaal dat dat even goed werkt als een bel
Campa wielen juist wel, iig al mijn sets en ook de Zonda's van vrienden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ja mijn Mavics hebben dat ook, Campa wielen niet. Zeker niet de record naven.
Dat dus, en niets anders.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Patroon het volgende:
Is het geen palletje uit de naaf wat op zijn plek schiet en qua geluid wordt doorgegeven via de spaken richting de velgen die als klankkast werken..?
Ben jaloers op de fietsen, zit daar nou veel geld in?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst vanavond nog ff langs mn tante in Eindhoven en daar slapen en dan morgenvroeg naar stavelotzin in!
Veel is relatief maar fietsen zijn niet goedkoop neequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef fetss het volgende:
[..]
Ben jaloers op de fietsen, zit daar nou veel geld in?
Ik heb geen ultra lichte fiets ofzo, alleen carbon voor en achtervork en sindskort de wielen, en die witte is van mn vader die heeft hij via marktplaats en is wel full carbon maar daar zitten wel wat krasjes op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef fetss het volgende:
Ik begin volgende week met werken, eerste salaris uitgeven aan een mooie fiets.. Dus beetje aan t kijken wat mooi is!
Als ik later geld verdien? Betalen die werkgevers je nu uit in kruidnootjes?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:43 schreef Tommeke het volgende:
Als ik later geld verdien koop ik ook wel goede pornowielen. Nu ben ik echt blij met die circuits. Zijn vrij licht en toch best stijf.
Als je meer gaat trainen wordt je vanzelf moe, en dan kan je beter ontspannen. En niet bij ieder pijntje naar de haptonoom rennen. Ben jij een beetje hypochondrisch Cap? Soms heb ik dat idee, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Collegegeld kost duur tegenwoordig Kaas. Denk ik zo.
Anyway, ik ga deze herfst-winter eens proberen een kerel te wezen en zoveel mogelijk te gaan fietsen. Volgens mijn manueel therapeut ben ik permanent zo gestressed dat ik altijd spanning op m´n spieren heb (permanente fight or flight situatie in m'n corpus), en dat ik waarschijnlijk daarom zo vaak stuk ga als ik probeer te sporten. Dus ik moet vooral ontspannen, ontspannen en nog eens ontspannen. Makkelijk gezegd. Maar elke week m'n nek te laten kraken is ook geen oplossing natuurlijk.
En zo is het. Al die pornowielen hier is toch maar een beetje behelpen met kijk mij eens op mijn look-a-likes zolang het geen Meilenstein wielen zijn. OK, een setje echte C50's met high polish naven kan ik ook nog wel waarderen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:43 schreef Tommeke het volgende:
Als ik later geld verdien koop ik ook wel goede pornowielen. Nu ben ik echt blij met die circuits. Zijn vrij licht en toch best stijf.
In vergelijking met jou is iedereen een hypochonderquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ben jij een beetje hypochondrisch Cap? Soms heb ik dat idee, maar ik kan me vergissen.
Tja ik ben misschien een minder goed referentiekader maar ik zou zeggen met een tenniselleboog kan je toch nog prima fietsen? En wat ik ook ervaar als ik buiten mijn werk zelf ga fietsen dat dit geestelijk ontspannend kan zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is iedereen een hypochonder![]()
Ik ben misschien soms wel wat bang, na m'n burn-out moet ik oppassen met sommige dingen, maar misschien doe ik dat soms teveel. Aan de andere kant, ik deed gewoon enthousiast mee met een pump les op de sportschool, en heb nu dus een beslist niet ingebeelde tenniselleboog. En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
Dan heb je zeker een manueel van de Eindhovense school. Achterlijke theorieen houden die er op na. Zoek maar eens een manueel van de Utrechtse school. Die werken volgens het principe van de geleidelijke en zachte manipulatie. Niet in een keer het gewenste resultaat, maar in een aantal behandelingen een beter resultaat. Gaat wat te ver om dit hier verder uit te leggen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is iedereen een hypochonder![]()
Ik ben misschien soms wel wat bang, na m'n burn-out moet ik oppassen met sommige dingen, maar misschien doe ik dat soms teveel. Aan de andere kant, ik deed gewoon enthousiast mee met een pump les op de sportschool, en heb nu dus een beslist niet ingebeelde tenniselleboog. En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
Knoopjes. Als ik later groot ben krijg ik geld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik later geld verdien? Betalen die werkgevers je nu uit in kruidnootjes?
C50 is mooi idd!quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En zo is het. Al die pornowielen hier is toch maar een beetje behelpen met kijk mij eens op mijn look-a-likes zolang het geen Meilenstein wielen zijn. OK, een setje echte C50's met high polish naven kan ik ook nog wel waarderen.
En zelf blijf ik maar twijfelen tussen een set Marchisio SX100 of Solida's, gewicht of comfort......
Kende hplusson nog niet, maar als je die klassieke vormgeving waardeert, zou ik zonder nadenken voor Ambrosio Excellight kiezen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
C50 is mooi idd!
Ik vind beide setjes Marchisio mooi! Weet je wat ook mooi is? Hplusson TB14! Super laag! Veloflexen erom en het lijkt alsof je op tubes rijdt!
Goed voornemen, heb ik ook al jaren. Nooit problemen gehad met een italiaanse menu kaart, maar verder dan "solo parla inglesi" ben ik qua spreken nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Offtopic of toch niet helemaal?
Ik ga dedees winter een cursus Italiaans doen op de volksuni.
Testa della corsa, grupetto, gruppo compatto, inseguitori, ultimo kilometre, grinta....quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goed voornemen, heb ik ook al jaren. Nooit problemen gehad met een italiaanse menu kaart, maar verder dan "solo parla inglesi" ben ik qua spreken nog niet gekomen.
Ambrosio is idd het meest stijlvol op gebied van lage velgenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kende hplusson nog niet, maar als je die klassieke vormgeving waardeert, zou ik zonder nadenken voor Ambrosio Excellight kiezen.
Maar inderdaad, met een setje van die TB14 rims en Veloflexen er onder, laat je wel zien dat je er over nagedacht hebt wat stijlvol is. Maar dan doet het dillema weer op van welke naven er dan in moeten.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:15 schreef Patroon het volgende:
Donderdag bij de triatlon in een stand van Merida.
Klant: "Sram is dat wat nieuws?
Verkopert: "Ja, is Duits, dus degelijk"
Klant: "Ah Campagnolo is ook wel degelijk toch?"
Verkopert: "Ja, de Fransen maken ook al jaren goede onderdelen"![]()
Ik heb crosswielen met DA 7400 en 7700 naven. Als die velgen kapot gaan doe ik ook een setje met TB14 of Archetype.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ambrosio is idd het meest stijlvol op gebied van lage velgen
Naven? Lastig. Ik zou als Shimano rijder zoeken naar een setje 6600. Die zijn mooi blank alu van kleur.
Ja precies, maar dat ontwetend doe ik dus ook vooral om te voorkomen in de bekende discussie te belanden of betweterig over te komen. Dus zeg ik gewoon "oke, bedankt voor de info".quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad! Maar heeft niet zoveel zin, je wetend opstellen evenmin. Want dan beland je in discussies en veel wijzer word je daar ook niet van. Ik bespaar mezelf tegenwoordig de tijd en moeite door een poging te doen kennis in te winnen over een onderwerp waarvan ik al vermoed dat ik er zelf meer van af weet dan de verkoper.
Wat zijn dat voor wielen op die achterste?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Oew pittige tante hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:22 schreef Patroon het volgende:
En het mooie was...mijn vriendin zei voordat ik wat uit kon brengen. "Wat een pannenkoek"
Laatst kwamen we bij een koers. Zag daar een mooie fiets staan met dikke wielen en zei tegen mijn vriendin, mooie fiets...zegt ze "nah, zwart zadel en wit stuurlint kan niet". Was mij nog niet eens opgevallen. Ze begint het aardig te lerenquote:
Volgens mij leest ze hier stiekum mee...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Laatst kwamen we bij een koers. Zag daar een mooie fiets staan met dikke wielen en zei tegen mijn vriendin, mooie fiets...zegt ze "nah, zwart zadel en wit stuurlint kan niet". Was mij nog niet eens opgevallen. Ze begint het aardig te leren
Eh, niet vloeken in de kerk svp. Ik rij geen Shimano, en zal dat ook nooit doen. OK, het enige Shimano dat aan mijn fiets hangt is een setje PD7810 pedalen, voor de rest Sram Red.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ambrosio is idd het meest stijlvol op gebied van lage velgen
Naven? Lastig. Ik zou als Shimano rijder zoeken naar een setje 6600. Die zijn mooi blank alu van kleur.
Ik zou anders een set Hugi 240S overwegen, dat vind ik wel wat voor jou, en anders Chris King.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eh, niet vloeken in de kerk svp. Ik rij geen Shimano, en zal dat ook nooit doen. OK, het enige Shimano dat aan mijn fiets hangt is een setje PD7810 pedalen, voor de rest Sram Red.
Spijker op z'n kop. Hugi liep ik vroeger al kwijlend naar te kijken toen dat veel te duur was voor mij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou anders een set Hugi 240S overwegen, dat vind ik wel wat voor jou, en anders Chris King.
Daarom is het leuk om je af en toe erg naïef op te stellen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef Patroon het volgende:
Ja dat valt mij ook op. Soms dan kom ik in een FM en dan stel ik mij wat onwetend op...en wat voor onzin je dan krijgt te horen..ik moet dan altijd een beetje huilen
Daarom zeg ik ook ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eh, niet vloeken in de kerk svp. Ik rij geen Shimano, en zal dat ook nooit doen. OK, het enige Shimano dat aan mijn fiets hangt is een setje PD7810 pedalen, voor de rest Sram Red.
Of Tune natuurlijk, als je over overpriced lightweight componenten spreekt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop. Hugi liep ik vroeger al kwijlend naar te kijken toen dat veel te duur was voor mij.
Goed bezig. Mooie training zo op de fiets heen en terug.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef MarcoD het volgende:
http://app.strava.com/activities/80714787
Vanmimddag dus voor de eerste keer bij Sloten meegereden met de trimmers, was leuk en ging best wel goed.
Wat kopwerk gedaan, paar keer weggereden en wat gaatjes dichtgereden. Ergens top 20 gefinisht van de ~70 man.
Met Hügi heb ik het gehad, 2x al zo'n naaf kapot gekregen. 1x de vrijloop zelf, 1x de flens uitgescheurd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou anders een set Hugi 240S overwegen, dat vind ik wel wat voor jou, en anders Chris King.
Zal vooral kijken naar wat voor soort voeten je hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:18 schreef muzas het volgende:
Ja weet ik zelf dus ook niet. Maar heb kwaliteit en functie altijd boven esthetiek staan. Ben al wat aan het rondneuzen... SIDI's zijn leuk, maar erg duur.
Kleur het liefst wit.
Ik vind die gesps niet veel toevoegen, en de schoenen worden er 2x zo duur van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:26 schreef muzas het volgende:
Hmmm, ik weet van mijn 'gewone' schoenen dat ik smalle voeten heb.. Maar die bontragers hebben me wel altijd gewoon goed gezeten.
@kaas: maat 44 pas ik nieten wil minstens 1 gesp... heb je niet voor 120 bij sidi
Ik vind die draaiknop niet zoveel toevoegen, die gesp vind ik juist erg fijn. Meestal heb ik het klitterband op de teen vrij los en de gesp vrij strak. Zo hebben de tenen vrij spelquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind die gesps niet veel toevoegen, en de schoenen worden er 2x zo duur van.
Dan is dit meer iets voor jou, lekker je naar beneden laten vallen in de afdalingquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef Oksel het volgende:
Keer daar meegereden in een M5 met 670pk, net een coureur. dat was wat minder grappig.
Ja een Garmin krijg je er gratis bij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:35 schreef Patroon het volgende:
Castelli kleding is dat bij de lidl toch?
Lijkt een soort Aliënssuit zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tijdritspul voor morgen ligt klaar:
[ afbeelding ]
mn stiefmoeder reed achter hem met de 'volgwagen' en zag het een beetje maar niet echt bewust gebeuren , maar aan de fiets waren niet hele gekke dingen te zien. Dus we denken oorzaak. Wij reden 10 meter ervoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:11 schreef Patroon het volgende:
Poeh schrikken. Die bloedingen oorzaak van de val? Of gevolg? Zomaar vallen is wel vreemd namelijk.
Shit zeg, wat een ellende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
mn stiefmoeder reed achter hem met de 'volgwagen' en zag het een beetje maar niet echt bewust gebeuren , maar aan de fiets waren niet hele gekke dingen te zien. Dus we denken oorzaak. Wij reden 10 meter ervoor.
DOE ALTIJD EEN HELM OP!!!
Wie weet was hij anders nu wel dood, het is gelukkig nu niet meer levensbedreigend.
gelukkig, met die lange helmen blijft grootste deel van je rug lekker droog. Gaat morgen flink regenen zegt men.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tijdritspul voor morgen ligt klaar:
[ afbeelding ]
beter dan fietsen in t-short en gymschoenen. Mijn vriendin heeft veel plezier gehad van paar fietsschoene, winterhandschoen en shirtje. Betaalbaar voor paar losse ritjes.quote:
kut man... sterkte!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo, wij zijn een groep fietsers die nog niet zo bekend zijn met het vak, dragen wij onze kleren hier wel goed? [ afbeelding ]
Na 30 km was het uit met de fietspret een oom gevallen met 40 km/h uit het niets op een mooie asfalt weg, ambulance -> Trauma- 5 gebroken ribben rechterschouder en het ergste 3 bloedingen in zn hersenen. Hij was een tijd bewusteloos maar ligt nu op de IC .
Nu onderweg naar eindhoven en daar slapen bij een tante![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste keer is hersteld, 2e keer was te oud voor volledige garantie. Wel uit coulantie nog een bedrag teruggekregen waar ik nu een stel Van Nicholas naven van heb gekocht. Dan hou ik nog wat geld over voor de rest ook nog.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Tja dat is wel zuur, was dat wel garantie Ivo?
Ik zou btw gewoon een set record naven nemen, alleen zijn die er enkel in 32 of 36 gaats.
Heel erg waar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
mn stiefmoeder reed achter hem met de 'volgwagen' en zag het een beetje maar niet echt bewust gebeuren , maar aan de fiets waren niet hele gekke dingen te zien. Dus we denken oorzaak. Wij reden 10 meter ervoor.
DOE ALTIJD EEN HELM OP!!!
Wie weet was hij anders nu wel dood, het is gelukkig nu niet meer levensbedreigend.
ik heb een 3/4 broek en onderschirts.van de lidlquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
beter dan fietsen in t-short en gymschoenen. Mijn vriendin heeft veel plezier gehad van paar fietsschoene, winterhandschoen en shirtje. Betaalbaar voor paar losse ritjes.
En heb zelf ook, met tevredenheid, een windjackje/bodywarmer.. Geen probleem dus met Aldi... maar ieder zijn mening!
En dan lees ik op m'n nuchtere maag ineens dit:quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
Was al langer bekend, maar dat ze het in de ban doen is nieuw. Stond tijdje geleden ook een stukje over in in het ntvg. Erg gevaarlijk zelfs als er geen goede diagnostiek is gedaan.quote:Op zondag 8 september 2013 09:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan lees ik op m'n nuchtere maag ineens dit:
Nekkraken in de ban
Waar ga je zo fietsen? ik ben nu in veldhoven en ga zo denk ik maar een stukje fietsen terwijl mn ouders naar t ziekenhuis gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 10:21 schreef No-P het volgende:
[..]
Was al langer bekend, maar dat ze het in de ban doen is nieuw. Stond tijdje geleden ook een stukje over in in het ntvg. Erg gevaarlijk zelfs als er geen goede diagnostiek is gedaan.
Sterkte kolonel!
Hoop dat de wegen straks nog opdragen.
Laatste aanpassing aan de ttfiets en hij is klaarvoor de halve.
omg. Nijmegen, maar pas als alles droog is. Anders binnen op de tacx, zit afgelopen maand al op 8 tacxtrainingenquote:Op zondag 8 september 2013 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waar ga je zo fietsen? ik ben nu in veldhoven en ga zo denk ik maar een stukje fietsen terwijl mn ouders naar t ziekenhuis gaan.
Of was dat nodisch die hier in de buurt woonde?
Ik noem het kraken, misschien is het een verkeerde benaming, hij manipuleert vooral de spieren volgens mij, maar als alles keihard aangespannen staat, is een beetje de 'verkeerde' kant op bewegen al machtig pijnlijk. Dus ik denk dat het wel veilig is wat hij bij mij doet. Ik slaap na zo'n sessie in elk geval stukken beter dan anders.quote:Op zondag 8 september 2013 10:21 schreef No-P het volgende:
Was al langer bekend, maar dat ze het in de ban doen is nieuw. Stond tijdje geleden ook een stukje over in in het ntvg. Erg gevaarlijk zelfs als er geen goede diagnostiek is gedaan.
Dankje, wat vind jij van mijn gedicht?quote:Op zondag 8 september 2013 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik noem het kraken, misschien is het een verkeerde benaming, hij manipuleert vooral de spieren volgens mij, maar als alles keihard aangespannen staat, is een beetje de 'verkeerde' kant op bewegen al machtig pijnlijk. Dus ik denk dat het wel veilig is wat hij bij mij doet. Ik slaap na zo'n sessie in elk geval stukken beter dan anders.
En Kolonel, sterkte met je oom!
dat ben ik inderdaad. Ik heb vandaag echter andere plannen. Anders had ik je graag de omgeving laten zien.quote:Op zondag 8 september 2013 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waar ga je zo fietsen? ik ben nu in veldhoven en ga zo denk ik maar een stukje fietsen terwijl mn ouders naar t ziekenhuis gaan.
Of was dat nodisch die hier in de buurt woonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |