abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130821571

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_130821700
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug? :'(
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_130821712
Een mod kan een betere tt fixen :')
pi_130821753
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm? :')
pi_130822099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
pi_130822435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Patroon het volgende:
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm? :')
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 4 september 2013 @ 19:53:35 #7
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130822969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef wimbaens het volgende:

[..]

Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
Ik zou een hartslagmeter aanschaffen. Je daar eens goed in verdiepen en niet meer naar je gemiddeldes kijken. Dan komt het allemaal vanzelf. En laat al die e-penissen hier maar lekker hun dagelijkse orgasmes van die gemiddeldes krijgen. Ik hou er gewoon twee verschillende hobbies op na ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_130823631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:

[..]

Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
Het gaat niet om hoe hard je fietst, maar hoe soignee je eruit ziet :D
pi_130826093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
eentwee tipje dubbelzijdig SPD:

SHIMANO pedalen SPD PD-M520 ¤ 22,88
voor mtb of crosser
http://www.rose.nl/artikel/shimano-pedalen-spd-pd-m520/aid:38003
pi_130826350
:D
pi_130829094
Hahahahaha :D
pi_130829118
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg :)
pi_130830552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Je doet er zelf aan mee... :) Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week... :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_130830592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg :)
Kaas doet 60 berg op :)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:25:49 #15
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130830669
Al die strava sukkels :P
.
pi_130830753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Yankee het volgende:
Al die strava sukkels :P
Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat? :')
pi_130830813
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef forty-two het volgende:

[..]

Je doet er zelf aan mee... :) Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week... :)
Ik wist dat die zou komen ;)
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee.. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:30:31 #18
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130830917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat? :')
#1 _O-
.
pi_130831102
Yankee is gefrustreerd omdat hij niet kan fietsen :'(
  woensdag 4 september 2013 @ 22:35:33 #20
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130831235
Ja, dat klopt eigenlijk wel :'(
.
pi_130831326
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik wist dat die zou komen ;)
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee.. :)
Ach hoepel toch op man :P beetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen :P de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava... :)
pi_130831623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef forty-two het volgende:

[..]

Ach hoepel toch op man :P beetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen :P de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava... :)
Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.

Mijn gevoel over een training komt niet door het gemiddelde, maar hoe mijn benen voelde en of het lekker ging, het gemiddelde van een ander doet daar niks aan af.

Het gemiddelde wat iemand solo rijdt is natuurlijk veel knapper, maar het zegt geen fuck. Als ik een blok training doe is mijn gemiddelde een stuk lager dan wanneer ik zo hard mogelijk door fiets, terwijl een bbloktraining in de regel een veel betere/effectievere training is.

Maw het heeft voor een beginner niet zoveel zin om er elke keer zo hard mogelijk te rijden, beter werken ze aan basis uithoudingsvermogen door rustig te fietsen, maar dat komt er vaak niet van door de drang om het gemiddelde.
pi_130831804
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.

Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
pi_130831907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:

Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
Leuk, smaak te pakken..

Gerrit snapt het niet helemaal of wa?
Kaas gaat ons 14 sept een poepie laten ruiken. Komen jullie vrijdag ervoor al? Start is 14u.
pi_130832038

Ja, als we daarna feestje gaan houden ergens? Nicole gaat denk ik ook mee.

Ik heb een gat in mn achterband zag ik net :(
pi_130832115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Oksel het volgende:

Ik heb een gat in mn achterband zag ik net :(
Er is bij mijn schoonouders in het dorp wel een dorpsfeest die avond. Er kunnen 2 beneden slapen en 1 boven.
pi_130832151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Oksel het volgende:

Ik heb een gat in mn hand zag ik net :(
Fixed
pi_130832235
beter een gat in je hand... dan een hand in je gat o|O ja, te voorspelbaar grapje, maar kon het nie laten :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130832284
Nog steeds geen nieuwe BMW dus valt mee.

http://www.autoscout24.de(...)SM-TL-S&id=233110417

Xdrive, 320, leder = :9
pi_130832410
Oh, en met chipje > 200pk.. _O_
pi_130832624
Zie net dat wij die zaterdag avond een verjaardag hebben. Dus overnachten kan die nacht niet. Is het voor jullie ver rijden vanuit almelo naar oudemirdum? Maw is dat de zaterdag ochtend te doen?
pi_130833245
Patroon ik heb me ingeschreven voor zondag!

Zal nu ff achter een helm aan. Ga jij met disc rijden?
pi_130833515
Bellen ff patroon, snap niet meer wat wanneer en waar is.. ;)
pi_130833539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Tommeke het volgende:
Patroon ik heb me ingeschreven voor zondag!

Zal nu ff achter een helm aan. Ga jij met disc rijden?
Ik probeer een Zipp disc wiel te regelen. Laat nog wel ff weten of dat lukt. Jij hebt snelpak ook voor mij he? Maatje M? Helm ook?
pi_130833552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef Oksel het volgende:
Bellen ff patroon, snap niet meer wat wanneer en waar is.. ;)
Ja contacten wel ff.
pi_130833633
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik probeer een Zipp disc wiel te regelen. Laat nog wel ff weten of dat lukt. Jij hebt snelpak ook voor mij he? Maatje M? Helm ook?
Ja beiden maatje m.

Ik rij denk ik met normale (hoge) wielen. Ga denk ik na de tijd op de fiets terug naar Grunn.
pi_130833763
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja beiden maatje m.

Ik rij denk ik met normale (hoge) wielen. Ga denk ik na de tijd op de fiets terug naar Grunn.
Oke, dan doe ik ook geen disc. Dacht dat jij daarmee zou rijden..
pi_130833981
Ik ook niet.
pi_130834970
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Patroon het volgende:

[..]

Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.

Mijn gevoel over een training komt niet door het gemiddelde, maar hoe mijn benen voelde en of het lekker ging, het gemiddelde van een ander doet daar niks aan af.

Het gemiddelde wat iemand solo rijdt is natuurlijk veel knapper, maar het zegt geen fuck. Als ik een blok training doe is mijn gemiddelde een stuk lager dan wanneer ik zo hard mogelijk door fiets, terwijl een bbloktraining in de regel een veel betere/effectievere training is.

Maw het heeft voor een beginner niet zoveel zin om er elke keer zo hard mogelijk te rijden, beter werken ze aan basis uithoudingsvermogen door rustig te fietsen, maar dat komt er vaak niet van door de drang om het gemiddelde.
Het is toch eigenlijk te makkelijk :) hap!
Jij meldt net zo achteloos dat je in H nu altijd +30 rijdt, dus dat maakt ook niet uit... :)
Wat betreft de laatste alinea heb je helemaal gelijk.
Maar stel je voor dat jij net begint, hier langs komt en al die mooie gemiddelden langs ziet vliegen dan wil je dat toch ook...
Ik zag in het begin van dit jaar een ritje van Lau op strava waar hij met een gemiddelde van +30 door het Limburgse landschap gereden had met een HR van 109, en daarbij doodleuk schrijft dat hij zich niet zo goed voelde... Dan denk ik, op die manier wil ik me ook wel niet zo lekker voelen... :)
Misschien moet er meer benadrukt worden hoeveel arbeid je moet verzetten voordat je wat harder gaat rijden. Dus vooral tegen beginners zeggen ga eerst maar eens een seizoen 5000km in D1 rijden (en blaas je niet elke rit helemaal op), dan komt die snelheid vanzelf wel :)
pi_130835682
Zoals ik!
pi_130838058
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:54 schreef forty-two het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk te makkelijk :) hap!
Jij meldt net zo achteloos dat je in H nu altijd +30 rijdt, dus dat maakt ook niet uit.
Even makkelijk, zoals jij nu hap! roept. Makkelijke uitweg, zodra ik ergens op reageer ;). Maar jij bent wel goed in het kopieren van grapjes, is al gebleken ;)

Zo zie je maar weer het verschil tussen jou en een prof, hij rijdt met mooie stats maar is niet tevreden.

Dat ik ff meld dat ik nu in H altijd 30+ rij heeft niet te mmaken met focus op gem. maar dat het mij opvalt dat ik in een bepaalde zone steeds sneller ga fietsen, dat is wat anders dan altijd maar proberen zo hard mogelijk te fietsen. Ik heb het puur over beginners, maar ach, iiedereen moet lekker zelf weten wat hij doet :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 05-09-2013 08:03:31 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 07:01:55 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130838134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef eentwee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_130838379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:

Dan zie ik je vanavond wel op de baan ;) Ik hoop dat er nog wat opkomst is. Soms gaat het hard en soms ook niet, is maar net of er zin hebben een paar weg te rijden.
pi_130838392

[ Bericht 100% gewijzigd door CFF op 05-09-2013 07:44:26 ]
pi_130838440
Paar pics van de Charly Gaul

Op 1e klim in een grote groep

Steil klimmetje halverwege:

(Leuk gefotografeerd, zo lijkt het net alsof ik gedemarreerd ben, terwijl ik gelost was :o. Naja, die achter me waren nog meer gelost)

Aanpoten om bij de groep te blijven:

Laatste klim :

Ik kan ook een website maken "Wombcat looking at stems" :o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 07:51:33 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 07:55:28 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130838486
Ik wilde net zeggen je bent zeker bij Froome in de leer ofwa?
  donderdag 5 september 2013 @ 07:57:02 #47
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130838496
Oh Oksel, wat leuk dat Gerrit zich zo over je ontfermt en je wegwijs maakt in het peloton.
pi_130838532
Mooie fotos Wombcat, haha idd ala froome :D
pi_130838548
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oke, dan doe ik ook geen disc. Dacht dat jij daarmee zou rijden..
Heb er helaas geen :(

Kan wel een lenen misschien maar heb geen zin om daarna 80 km met zo'n herrieding rond te rijden ;)
pi_130838555
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb er helaas geen :(

Kan wel een lenen misschien maar heb geen zin om daarna 80 km met zo'n herrieding rond te rijden ;)
Dan doen we beide zonder..
pi_130838557
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wilde net zeggen je bent zeker bij Froome in de leer ofwa?
:Y Ik heb ze er nu wel uitgelicht trouwens, want op de 1e klim zijn er 6 foto's waar ik op sta, en ik kijk er op eentje zo. Dus het valt nog mee :P
Maar tijdens beklimmingen zit ik idd wel redelijk vaak naar beneden te kijken (doe ik al jaren).
pi_130839916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

:Y Ik heb ze er nu wel uitgelicht trouwens, want op de 1e klim zijn er 6 foto's waar ik op sta, en ik kijk er op eentje zo. Dus het valt nog mee :P
Maar tijdens beklimmingen zit ik idd wel redelijk vaak naar beneden te kijken (doe ik al jaren).
Altijd beter dan beloki en met je kop scheef boven je stuur hangen. Dat zag er pas raar uit! haha
Ben ik hier, of ben ik daar?
pi_130840384
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:57 schreef kaasplankje het volgende:
Oh Oksel, wat leuk dat Gerrit zich zo over je ontfermt en je wegwijs maakt in het peloton.
quote:
Gisteravond vond ik dat je echt goed reed voor iemand die voor het eerst op parcours reed, mijn complimenten...
Meest opvallande was dat je in de bochten geen gaatjes liet vallen, goed gedaan!
Aandachtpuntjes om te vebeteren: rechte lijn houden / ideale lijn houden. dit gaat automatisch beter worden als je wat vaker meerijdt.
Niet te zwaar trappen. Met name eerste 3 kwartier op dinsdag proberen meer op souplesse te rijden, daar heb je later voordeel van.
Niet net voor de bochten overnemen. Een groep gaat als geheel het snelst door de bochten als iedereen achter elkaar rijdt, in meest ideale lijn.
Als er volgende dinsdag ook jeugdleden meefietsen, probeer dan vanuit de bochten geleidelijker te versnellen, en tempo niet te hoog aan te houden, anders haken ze snel af... De donderdagavond training is heel anders, tenimste als de elite-beloften er dan zijn, met name eerste 5 ronden gaan dan best wel hard!
pi_130840846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:53 schreef Oksel het volgende:

[..]

[..]

Super gaaf dat zo een doorgewinterde ouwe rot je onder zijn vleugels neemt. Die man heeft een schat aan ervaring en kan je een hele hoop leren als je daar open voor staat.. Fietsen is echt niet zo simpel als dat mensen denken.. (zie het onderschrift van Cyclinggirl.. heel veel mensen fietsen, maar slechts enkelen begrijpen het).
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130840916
Nu op ibood een aanbieding om van je iphone een soort Edge te maken. Stuurbevestiging, Ant+ ondersteuning (trapfrequentie, Hartslag).. Wie weet heeft iemand er iets :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130841290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:15 schreef the_critic het volgende:
Nu op ibood een aanbieding om van je iphone een soort Edge te maken. Stuurbevestiging, Ant+ ondersteuning (trapfrequentie, Hartslag).. Wie weet heeft iemand er iets :)
Hmm. Als ik op de foto kijk, dan ligt de iPhone lekker bloot. Als het dan een beetje druppelt dan gaat de iPhone dat niet leuk vinden.
pi_130841419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hmm. Als ik op de foto kijk, dan ligt de iPhone lekker bloot. Als het dan een beetje druppelt dan gaat de iPhone dat niet leuk vinden.
Het grootste probleem is toch dat je batterij al leeg is als je net van de oprit afrolt.
pi_130842218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het grootste probleem is toch dat je batterij al leeg is als je net van de oprit afrolt.
Mijn Xperia Z gaat gewoon ruim 20 uur mee als ik strava aan heb staan...
Bij mijn iPhone heb ik geen idee, dat ding gebruik ik nooit daarvoor.
pi_130842421
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mijn Xperia Z gaat gewoon ruim 20 uur mee als ik strava aan heb staan...
Bij mijn iPhone heb ik geen idee, dat ding gebruik ik nooit daarvoor.
Strava staat je scherm niet constant te branden. Dat is het grote probleem bij je iPhone of wat dan ook gebruiken als navigatie. Je moet je scherm aan en dan is ie binnen een uur of 2 tot 3 leeg, maximaal. Als het nog niet eerder is ontploft vanwege oververhitting.
pi_130842521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Strava staat je scherm niet constant te branden. Dat is het grote probleem bij je iPhone of wat dan ook gebruiken als navigatie. Je moet je scherm aan en dan is ie binnen een uur of 2 tot 3 leeg, maximaal. Als het nog niet eerder is ontploft vanwege oververhitting.
Daar zit wat in ja...
pi_130843510
pi_130843665
Sommige mensen hebben een handje nodig ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 13:09:42 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130845473
quote:
Tjongejonge wat een beroerde waaiertechniek zeg.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:16:03 #64
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130845642
quote:
Handen onder in de beugel, dan kun je later en harder remmen en heb je meer control.

Of hou je meer van die Contador stijl die sprint met zijn handen op de shifters.....?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_130845958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef the_critic het volgende:

[..]

Super gaaf dat zo een doorgewinterde ouwe rot je onder zijn vleugels neemt. Die man heeft een schat aan ervaring en kan je een hele hoop leren als je daar open voor staat.. Fietsen is echt niet zo simpel als dat mensen denken.. (zie het onderschrift van Cyclinggirl.. heel veel mensen fietsen, maar slechts enkelen begrijpen het).
Ja dat is echt zo hoor. Fietsen is niet alleen maar hard kunnen fietsen maar er komt vanalles bij kijken en hoe serieuzer je wil zijn hoe meer beslag het op je leven gaat nemen.
Haters gonna hate.
pi_130845976
Zo, net de voorbereidingen voor komend seizoen al gedaan. Ik ga een stap terug doen. Geen UCI 1.1 of 1.2 koersen meer rijden maar lekker kermiskoersen. Wil wat meer aan mijn werk gaan doen en wat socialer worden :) Hierdoor moet ik wel weg bij mijn huidige team, maar ik heb al een leuke club gevonden waarbij ik ga rijden.
Haters gonna hate.
pi_130846875
Duitsertjes ontwijken in zantfohrt _O_

Wat een drukte daar zeg :P
pi_130846876
Oh, rij geregeld onder in de beugels. Was hier ws. niet nodig omdat het niet zo hard ging ofzo.
pi_130846903
Ik ben gvd de hele dag Duitsers aan het ontwijken! En ze is nog dik ook! Dag in dag uit! Voel eens met mij mee man!

pi_130846956
Nou, ziet er toch anders uit dan het gemiddelde zandvoortduitsertje. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 14:10:13 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_130846998
Hoe ver is ze qua weken?
pi_130847092
21 :)
  donderdag 5 september 2013 @ 14:15:53 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_130847159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef Oksel het volgende:
21 :)
Dus je hebt de zo gevreesde 20 weken echo al gehad? Alles gezond en wel, geslacht bekent e.d.?
pi_130847389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef Blik het volgende:

[..]

Dus je hebt de zo gevreesde 20 weken echo al gehad? Alles gezond en wel, geslacht bekent e.d.?
Jep. Ik krijg een dochter :) En je kan Nicole's buik al zien bewegen. Erg leuk.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:26:51 #75
62913 Blik
The one and Only!
pi_130847505
Nice! :) Ik heb op mijn Facebook ook nog ergens een filmpje staan van een bewegende buik. Ergens in augustus. Hoe die buik tekeer gaat de laatste weken is echt niks in vergelijking met nu.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:32:46 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130847688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:06 schreef Oksel het volgende:
Ik ben gvd de hele dag Duitsers aan het ontwijken! En ze is nog dik ook! Dag in dag uit! Voel eens met mij mee man!

[ afbeelding ]
Vre-se-lijk, al je geld op aan nieuwe kleding voor haar, peperdure kinderwagens, maxi cosies, etc. etc. etc. En dit is nog maar het begin!

En dan ook nog moeten bedelen voor een set carbon prono wielen die je gewoon keihard nodig hebt, en zij het geld maar over de balk smijten in een lingerie zaak.

Sterkte kerel.
pi_130847950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Vre-se-lijk, al je geld op aan nieuwe kleding voor haar, peperdure kinderwagens, maxi cosies, etc. etc. etc. En dit is nog maar het begin!

En dan ook nog moeten bedelen voor een set carbon prono wielen die je gewoon keihard nodig hebt, en zij het geld maar over de balk smijten in een lingerie zaak.

Sterkte kerel.
Maar je krijgt er veel voor terug. Althans, dat hebben ze mij wijs gemaakt. :+
pi_130848196
quote:
99s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo, net de voorbereidingen voor komend seizoen al gedaan. Ik ga een stap terug doen. Geen UCI 1.1 of 1.2 koersen meer rijden maar lekker kermiskoersen. Wil wat meer aan mijn werk gaan doen en wat socialer worden :) Hierdoor moet ik wel weg bij mijn huidige team, maar ik heb al een leuke club gevonden waarbij ik ga rijden.
En je mag dan weer lekker op je Trek koersen of niet? ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 14:48:58 #79
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_130848205
Wacht maar tot ze 32+ weken is, dan heb je die carbonnen porno echt niet meer nodig, want dan mag je toch niet fietsen :+
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_130848286
Oksel ga anders ff klagen in [OUD] met je MILF!
pi_130848767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Maar je krijgt er veel voor terug. Althans, dat hebben ze mij wijs gemaakt. :+
Vieze luiers
slapeloze nachten
kapotte kleren
gezeur
angst (dat er iets gebeurd)
en als ze gaan puberen ben jij de sjaak

ja je krijgt er genoeg voor terug!
pi_130848914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef ChangingCranks het volgende:

[..]

Vieze luiers
slapeloze nachten
kapotte kleren
gezeur
angst (dat er iets gebeurd)
en als ze gaan puberen ben jij de sjaak

ja je krijgt er genoeg voor terug!
ik moet nog een weekje of 8 voordat het "plezier" losbarst... houd op, mij bang te maken!! ;)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130849008
Gisteravond meegedaan met de ploegentijdrittraining. Niet leuk :N
Ik kon 2 rondes volgen, daarna moest ik lossen. Gelukkig niet als eerste, maar toch. Langdurig boven de 40 rijden is niks voor mij. Ik bent een watje :'(
pi_130849012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:07 schreef the_critic het volgende:

[..]

ik moet nog een weekje of 8 voordat het "plezier" losbarst... houd op, mij bang te maken!! ;)
Och, een Food-to-Shit converter is wel grappig anders. :+
pi_130850123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:07 schreef the_critic het volgende:

[..]

zoals mijn ouders altijd zeiden: tot n jaar of 8 is t leuk. dan krijgen ze een eigen mening en willen ze de komende 12 jaar niet met je geassocieerd worden. en dan gaan ze t huis uit. haha
pi_130850155
Zo, straks even 2 nieuwe buitenbanden ophalen. Mijn voorband was een gatenkaas geworden, en dan heb ik daarna meteen eentje reserve.
pi_130855302
Afgelopen dinsdag heb ik een aanrijding gehad met een oudere vrouw. Ze sloeg plotseling linksaf toen ik haar net wilde inhalen en kon haar niet meer ontwijken. Die vrouw is met haar hoofd op de straat terecht gekomen en was in het begin amper aanspreekbaar, maar gelukkig was er een verpleegster aanwezig die precies wist wat ze moest doen. De oude vrouw is toen met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, ik had buiten dat ik erg was geschrokken gelukkig niks. Heb haar gisteren gebeld om te vragen hoe het met haar ging en gelukkig maakt ze het weer goed!
pi_130855800
Ja herkenbaar... "gewone" fietsers die afslaan zonder hand uitsteken/omkijken.. en dan zijn het weer de asociale fietsers die er op worden aangekeken.
Heel erg vervelend voor die mevrouw, en erg netjes dat je nog even contact gezocht hebt!!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130855998
Erg vervelend voor mijn gemiddelde zo'n ongeluk. Daar heb ik nog geen excuses voor ontvangen!

:')
  donderdag 5 september 2013 @ 19:38:30 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130857213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Erg vervelend voor mijn gemiddelde zo'n ongeluk. Daar heb ik nog geen excuses voor ontvangen!

oude vrouwtjes aanrijden :N
pi_130857365
quote:

:D wat moeten de mensen die jou op strava volgen nu wel denken? Wat een slap gemiddelde.

Had ze een elektrische fiets?
  donderdag 5 september 2013 @ 20:20:17 #92
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130858895
quote:

Oude vrouwtjes op de fiets moet je nu eenmaal altijd alle ruimte geven, of ze nu wel of niet hun hand uitsteken. Dus in het vervolg gewoon beter anticiperen en ze niet als een idioot voorbij fietsen op een fietspad. En ja, ik meen het echt serieus hoor! ^O^
pi_130860381
quote:

Heb het nu een paar keer (3x) meegemaakt, achteraf eerst laconiek er is 'niets' aan de hand, achteraf kom je er achter hoeveel slechter het soms afloopt.
pi_130860495
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Oude vrouwtjes op de fiets moet je nu eenmaal altijd alle ruimte geven, of ze nu wel of niet hun hand uitsteken. Dus in het vervolg gewoon beter anticiperen en ze niet als een idioot voorbij fietsen op een fietspad. En ja, ik meen het echt serieus hoor! ^O^
Ik quote het maar even, helemaal mee eens. Niet dat wielerrecreanten idioten zijn, maar als een idioot voorbijrijden is m.i. not done.
pi_130861256
Gvd dat ging kut vandaag. 20 man (amateurs) op parcours in Hengelo. Prachtig parcours, maar ik reed als een zak aardappels. Zat meteen al te harken. Uiteindelijk rondje laten dubbelen, toen nog 1x geprobeerd, maar werd niets meer. Gerrit reed ze uiteindelijk half aan gort, won bijna :P

Verder helemaal scheitziek van m'n kutfiets, KUTCAMPA. 't Kraakt, 't schakelt op dit moment gewoon 1000x KUT. Kraak uit m'n zadelpen is weg, begint 't weer onder te kraken. Godverdomme!! Echt, ik ben in staat die hele Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
pi_130861403
Oh, ik krijg carbonwielen voor m'n verjaardag :D Dus jullie mogen allemaal komen! :P
pi_130861488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
Grote woorden, maar wel even eerst aan je vrouw vragen.
pi_130861517
Ja, we zijn inderdaad pas getrouwd.

pi_130861597
Volgende keer beter. Dat gebeurt gewoon wel eens, gelost worden. Hoort erbij.
pi_130861835
Lekker warm vandaag :

Gemiddeld 30 graden over hele dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door ddx op 05-09-2013 21:27:54 ]
pi_130861925
Dan heb je nog flink moeten aanpoten om 120 km gemiddeld 26.6 op boven de 30 te krijgen!
pi_130862039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Oksel het volgende:
Ja, we zijn inderdaad pas getrouwd.
Van harte gefeliciteerd!
Maar vrouw/vriendin, wie let daar nog op tegenwoordig (muv de 'schoonfamilie' ...)
pi_130862047
quote:
Gvd dat ging kut vandaag. 20 man (amateurs) op parcours in Hengelo. Prachtig parcours, maar ik reed als een zak aardappels. Zat meteen al te harken. Uiteindelijk rondje laten dubbelen, toen nog 1x geprobeerd, maar werd niets meer. Gerrit reed ze uiteindelijk half aan gort, won bijna :P

Verder helemaal scheitziek van m'n kutfiets, KUTCAMPA. 't Kraakt, 't schakelt op dit moment gewoon 1000x KUT. Kraak uit m'n zadelpen is weg, begint 't weer onder te kraken. Godverdomme!! Echt, ik ben in staat die hele Campa troep in de vuilnisbak te pleuren en er Shimano DI2 op te mikken.
Begin ging rustig en daarna af en toe wel hard. Ik had veel te hoge hartslagen, maar dat kwam waarschijnlijk door de warmte. Volgende keer als je weer aan wilt sluiten kun je het beste bovenop de bult wachten en dan weer aansluiten ;)
pi_130862285
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dan heb je nog flink moeten aanpoten om 120 km gemiddeld 26.6 op boven de 30 te krijgen!
Is helaas ook ingestort naar 26.5 over 250km ;)
pi_130862551
Jullie verwarren temperatuur met snelheid :P
pi_130862646
Wel een goeie voor op een super warme dag:
" ja man ik heb 100 km gereden in mn eentje met wind tegen maar wel met 37 gemiddeld hoor ik had wel slechte benen eigenlijks" haha
pi_130862720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef ddx het volgende:
Lekker warm vandaag :

[ afbeelding ]

Gemiddeld 30 graden over hele dag.
Die thermometer van de Garmin is niet geheel betrouwbaar. Als je in de zon stilstaat loopt ie erg ver op.
pi_130862906
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jullie verwarren temperatuur met snelheid :P

:@ diepe schaamte, zodra ik 30 zie ....
  donderdag 5 september 2013 @ 21:38:53 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130862978
quote:

*zucht* Als je dat vervolgens weer door een amateur laat monteren los je nog niks op. Dat jouw fiets kraakt ligt niet aan de spullen die er op zitten maar aan degene die het heeft gemonteerd sukkel.
pi_130863326
Of het zijn z'n knieën natuurlijk.
pi_130863351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

*zucht* Als je dat vervolgens weer door een amateur laat monteren los je nog niks op. Dat jouw fiets kraakt ligt niet aan de spullen die er op zitten maar aan degene die het heeft gemonteerd sukkel.
En vooral de buitengewone krachten die oksel op zijn materiaal zet natuurlijk.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:46:29 #112
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130863424
Ach wat een gelul, als je een fiets goed in elkaar zet kraakt ze niet, of tis nen kutfiets natuurlijk.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:49:15 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130863570
Oksel heeft ws voor het eerst echt afgezien.
pi_130863607
quote:

¤20,-
pi_130863623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Die thermometer van de Garmin is niet geheel betrouwbaar. Als je in de zon stilstaat loopt ie erg ver op.
Weinig stilgestaan en kan me voorstellen dat het vol in de zon best lekker opwarmt.
pi_130863829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ach wat een gelul, als je een fiets goed in elkaar zet kraakt ze niet, of tis nen kutfiets natuurlijk.
Mijn schoutenfiets kraakte op een gegeven moment toch ook (prima verholpen natuurlijk!).
  donderdag 5 september 2013 @ 21:55:13 #117
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130863848
Tja laat een boer een Ferrari in elkaar zetten en verwonder je vervolgens over 't feit dat ze uit elkaar valt aan het eind van de straat.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:03:03 #118
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130864314
quote:

Ik zou het er ook afpleuren. Maar voordat je het hele zooitje nu in de kliko mikt, wil ik er nog wel een paar geeltjes bovenop de oudijzer prijs voor geevun.. ;)

Laat die fiets nou eens door een echte vakman in een uurtje los maken en alles op de juiste wijze weer monteren. Gegarandeerd dat die kraken weg zijn. Of is het soms dat Oltre frame dat kraakt? Dan moet je oppassen dat er straks niet ineens drie meisjes in huize Okkie rondlopen.... ^O^
pi_130864853
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef CFF het volgende:

[..]

Begin ging rustig en daarna af en toe wel hard. Ik had veel te hoge hartslagen, maar dat kwam waarschijnlijk door de warmte. Volgende keer als je weer aan wilt sluiten kun je het beste bovenop de bult wachten en dan weer aansluiten ;)
Zie nu op strava waar die baan is. Van owc Oldenzaal toch? Heb daar als nieuweling wel paar keer gekoerst. Mooi parcours!
pi_130865112
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee. Kwam daar een gast langs op een cervelo, 3 bidons, aerosokjes oftewel helemaal compleet, steekt ff een peuk op. Reed daar alleen zichzelf te showen...Deed niet mee, was voor hem te kort...

pi_130865210
Wat voor kraak is het Oksel?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 5 september 2013 @ 22:22:50 #122
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130865440
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee. Kwam daar een gast langs op een cervelo, 3 bidons, aerosokjes oftewel helemaal compleet, steekt ff een peuk op. Reed daar alleen zichzelf te showen...Deed niet mee, was voor hem te kort...

[ afbeelding ]
Wat een koning _O_
.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:25:39 #123
27167 SuperWeber
pi_130865614
quote:

[ afbeelding ]
Dat is de eerste triatleet die ik zie roken...

Wel een koning idd...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_130865739
Ja, breng hem morgen weer weg. Niet naar Jan, maar naar biketuning Wierden.
pi_130865755
Even paar dagen geen sport voor mij.
pi_130865774
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Dat is de eerste triatleet die ik zie roken...

Wel een koning idd...
Volgens mij kon hij ook niet zwemmen enlopen. Gast stak wel meer op. En iedereen die wat over zijn fiets zei reageerde hij op haha.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:31:41 #127
27167 SuperWeber
pi_130865962
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Volgens mij kon hij ook niet zwemmen enlopen. Gast stak wel meer op. En iedereen die wat over zijn fiets zei reageerde hij op haha.
Eigenlijk dus gewoon een toerder op een TT bike :D
pi_130865985
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik cervelo's spuuglelijk, maarja dat is smaak hè.
pi_130866015
Oksel wordt gelost en geeft gelijk zijn fiets de schuld. :'). Na dinsdag was het nog een topfiets voor dit werk ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 22:34:42 #130
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130866144
quote:
Was vanavond bij een triatlon kijken. Schoonpa en zus deden mee.

[ afbeelding ]
Pics van je zusje!!!!! :Y
pi_130866182
_O-
pi_130866228
Maar idd.
pi_130866369
Is schoonzusje. Maar die mag er zeker zijn. Ga niet ongevraagd foto's posten. Gripper heeft haar al eens ontmoet in een badjas. Kan jij ook Buzz...
  donderdag 5 september 2013 @ 22:41:47 #134
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130866526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
Is schoonzusje. Maar die mag er zeker zijn. Ga niet ongevraagd foto's posten. Gripper heeft haar al eens ontmoet in een badjas. Kan jij ook Buzz...
Mag ook wel anoniem van achteren in d'r triatlon outfit op de racefiets. Dan kan ik het ook wel beoordelen hoor. ;)
pi_130866643
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Mag ook wel anoniem van achteren in d'r triatlon outfit op de racefiets. Dan kan ik het ook wel beoordelen hoor. ;)
Ze had helaas gewoon fietsbroek en shirt aan. Toen heb ik maar een bbiertje op het terras genomen :'(
  donderdag 5 september 2013 @ 22:44:07 #136
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130866659
.
pi_130866680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
Het is toch ook niet ongevraagd? We vragen er immers om :P
pi_130866745
pi_130866844
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat een koning _O_
Mooie wielen heeft em. :P Roken en spacertoren is niet soignee.
pi_130866882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Patroon het volgende:
Oksel wordt gelost en geeft gelijk zijn fiets de schuld. :'). Na dinsdag was het nog een topfiets voor dit werk ;)
Toen hij net aan wou sluiten trok ik wel ff flink door om een gaatje te dichten op 2 renners.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:49:11 #141
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_130866917
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik cervelo's spuuglelijk, maarja dat is smaak hè.
Die van heb vind ik ook niet heel mooi, maar ik vind dat ze ook veel mooie modellen hebben.
De p5 is ook minder, maar p2 of 3 wel weer tof.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_130866982
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:48 schreef CFF het volgende:

[..]

Toen hij net aan wou sluiten trok ik wel ff flink door om een gaatje te dichten op 2 renners.
Dus je hebt 'm nog in het pak gestoken ook :o
pi_130867074
Haha. Jajajaja. Indekkuuuuhhh.
pi_130867835
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:49 schreef No-P het volgende:

[..]

Die van heb vind ik ook niet heel mooi, maar ik vind dat ze ook veel mooie modellen hebben.
De p5 is ook minder, maar p2 of 3 wel weer tof.
[ afbeelding ]
Dat is een van de mooiste Cervélo's en tijdritfietsen tout court. :Y
pi_130868825
Ik heb een nieuw zadel nodig. Zwart lijkt me wel wat. Iemand een goede tip voor een goede prijs/gewicht verhouding? Hoeft niet extreem licht. Gewoon normaal.
pi_130870554
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat een koning _O_
Thor _O_
pi_130870592
quote:

[ afbeelding ]
Wat een baas. Toen ik een paar jaar terug m'n eerste grote tocht reed (RvV) stonden veel van die oude baasjes ook lekker het vuur in een peuk/sigaar te jagen bij de eerste tussenstop. :D Daarna ook nergens meer gezien.
pi_130870609
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Eigenlijk dus gewoon een toerder op een TT bike :D
Die heb je in Groningen ook :D

Komt vaak bij me in de winkel. Rabo jasje aan met daaronder een bolletjestrui. Petje op en nep Jawbone op z'n hoofd.
pi_130872844
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zie nu op strava waar die baan is. Van owc Oldenzaal toch? Heb daar als nieuweling wel paar keer gekoerst. Mooi parcours!
Dat klopt inderdaad, is wel een mooi rondje om te doen. Heuveltje erin en veel snel lopende bochten, ze mogen wel een keer nieuw asfalt leggen op sommige stukken.
pi_130873902
Was jij er gisteren ook?
pi_130875268
Hier nog veloviewer gebruikers?

http://veloviewer.com/

Eigenlijk wat Strava zou moeten zijn, veel sneller inzicht in welke segmenten je gereden hebt en welke klasseringen je hebt op die segmenten. Met ook nog een score gebaseerd op je 100 beste segmenten en een signature image met een samenvatting van je prestaties :

Leuk E-penis materiaal in ieder geval.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:30:29 #152
545 dop
:copyright: dop
pi_130875682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef Ericr het volgende:

Eigenlijk wat Strava zou moeten zijn, veel sneller inzicht in welke segmenten je gereden hebt en welke klasseringen je hebt op die segmenten. Met ook nog een score gebaseerd op je 100 beste segmenten en een signature image met een samenvatting van je prestaties :

[ afbeelding ]

komt hier regelmatig voorbij

mijn penis is groter :)

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 06-09-2013 10:39:53 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_130876474
Die van mij is niet zo groot dankzij alle profs die hier komen fietsen. :P
pi_130876492
Die van mij is niet zo groot omdat ik niet zo hard kan fietsen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:38:20 #155
545 dop
pi_130877610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die van mij is niet zo groot dankzij alle profs die hier komen fietsen. :P
ik heb verschillende kom's verloren aan profs ,
slecht excuus gewoon nog harder fietsen :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_130877620
Ik heb dit zadel gekocht:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Hopelijk een betrouwbare verkoper.
pi_130877771
pi_130877972
Morgen als het goed is de GO Classic rijden, lijkt me wel een mooi rondje zo langs het water van Goeree-Overflakkee.
pi_130878112
pi_130878133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dit zadel gekocht:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Hopelijk een betrouwbare verkoper.
Zou me meer zorgen maken over of je wel voldoende eelt op je kont hebt :P
pi_130878569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Was jij er gisteren ook?
Jup ik was er gisteren ook nog, maar we lijken ook allemaal op elkaar als we clubkleding aanhebben ;)
pi_130879317

[ Bericht 23% gewijzigd door MarcoD op 06-09-2013 12:51:14 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:52:39 #163
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130879502
Zo zo, interessant hoor *O*
.
pi_130879692
Fiets je met zoiets voor jezelf of voor anderen vraag ik me dan af :P
pi_130879762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:52 schreef Yankee het volgende:
Zo zo, interessant hoor *O*
pi_130879783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef Ericr het volgende:

[ afbeelding ]

Vanaf nu wel. Ziet er mooi uit!
pi_130883920
Fietsemakers _O_

Vorige week mn derrie vervangen, want die 'spoorde' niet volgens fm (oorzaak van dat snerpende geluid waar ik het over had). Maar nu schakelde ie niet lekker... Dus ff langs gefietst... Gewoon ter plekke geregeld.. volgens de FM zijn de kabels die standaard met die giant geleverd worden, ik quote; "dikke kut".

Nieuwe kabels er in, terwijl ik een kop koffie kreeg. Kosten 0,-. Topservice.

ps; ik ga vaker fietsen zonder garmin. Best lekker.
pi_130885752
Zooo, we zijn onderweg naar de ardennen :D

Eerst vanavond nog ff langs mn tante in Eindhoven en daar slapen en dan morgenvroeg naar stavelot :D zin in!
pi_130885796
Witte wielen van mn vader :')
Net als een bel :')
En zn zadeltasje :') :P
pi_130885891
Een bel is weinig ' :') ' aan imo. Hoort gewoon op je fiets zodra je ermee op de openbare weg gaat fietsen.

Edit; Veel plezier gewenst in de Ardennen ;)
pi_130889442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:

[ afbeelding ]
Eerst vanavond nog ff langs mn tante in Eindhoven en daar slapen en dan morgenvroeg naar stavelot :D zin in!
Veel plezier. :)

En een bel is een musthave, net als een helm.
pi_130890055
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Veel plezier. :)

En een bel is een musthave, net als een helm.
Bij mij komt die er niet op , maar ik snap dat alsje in limburg of de randstad woont dat die wel handig is, maar hier in groningen kan ik bijna overal wel langs of anders roep ik even joo!
pi_130890096
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Bij mij komt die er niet op , maar ik snap dat alsje in limburg of de randstad woont dat die wel handig is, maar hier in groningen kan ik bijna overal wel langs of anders roep ik even joo!
Ik hou nu altijd even mijn benen stil. Mijn achterwiel maakt zo'n kabaal dat dat even goed werkt als een bel :D
pi_130890520
Zo'n herrie achterwiel is tof. Die van mij is muisstil :'(
pi_130892771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik hou nu altijd even mijn benen stil. Mijn achterwiel maakt zo'n kabaal dat dat even goed werkt als een bel :D
Ja die supra's hebben dat ook, is het trouwens normaal dat je in het begin af en toe pang hoort van de spaken? Ik hoor dat vooral bij het aanzetten.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 september 2013 @ 20:48:06 #176
73911 ultra_ivo
pi_130896058
Toen ik nog in Amsterdam woonde had ik heftig piepende Mafac remmen op m'n Gitane. Veel effectiever dan een bel.
pi_130896359
Ik zit in de Ardennen. Zonder fiets.
pi_130896378
Nee dat hoort niet maar er wordt ergens op bezuinigd. Blijkbaar op t afdrukken van de wielen. Kunnen ook de palletjes zijn, die body's van Supra willen nog wel eens wat problemen geven. Van die onvoorspelbare harde tikken als je de cadans hervat hebben trouwens best veel wielen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:01:14 #179
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130896792
Ja mijn Mavics hebben dat ook, Campa wielen niet. Zeker niet de record naven.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:06:47 #180
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130897097
Mijn Mavic cosmic carbon sl voorwiel fluit sinds kort bij aanzetten in een zwaar verzet met flinke tegenwind. Sinds ik de spaakmagneet eraf heb gesloopt want ik rijd nu weer zonder tellertje.

Ik vind het wel een moooi geluidje. Het is ook maar aan een kant, fwiet, fwiet, fwiet.

Heb verder alles nagezien er mankeert verder niks aan.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:14:09 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130897503
Verder is de Gios geheel kraakvrij. (8>
pi_130897847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ja mijn Mavics hebben dat ook, Campa wielen niet. Zeker niet de record naven.
Campa wielen juist wel, iig al mijn sets en ook de Zonda's van vrienden.
pi_130897972
Heb je nu over de ratel of de harde tikken bij hervatten cadans eentwee?
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:30:02 #184
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130898517
Hmm ik heb met alle record naven die ik heb gehad, een stuk of 8 ofzo, nooit problemen gehad buiten regulier onderhoud. De ratel is fijn en niet luid, en ze knallen niet zoals mijn cosmics soms doen met cadans hervatten. Die Mavic naven hebben ook maar 1 kogellager in de vrijloop, en een glijlager, dat hebben ze gedaan om de naaf lichter te maken.
pi_130898553
Van mij komt het echt van de spaken voor 99% zeker
pi_130898820
Is het geen palletje uit de naaf wat op zijn plek schiet en qua geluid wordt doorgegeven via de spaken richting de velgen die als klankkast werken..?
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:57:02 #187
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130900319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Patroon het volgende:
Is het geen palletje uit de naaf wat op zijn plek schiet en qua geluid wordt doorgegeven via de spaken richting de velgen die als klankkast werken..?
Dat dus, en niets anders.

En die Mavics hebben daar veel last van. Palletjes in een Campa body zijn beter geconstrueerd (dikker) en geven minder problemen. En tijdje terug trapte ik finaal door die palletjes heen met een gevoel alsof de ketting de hele cassette aan gort getrokken had. Maar omdat beide nieuw waren kon dat dus niet. Body uit elkaar gehaald, alle vet eruit en dunne olie er in gedaan. Probleem opgelost, maar het ziet er een beetje goedkoop uit daar binnenin zo'n Mavic body. Nieuwe wielen dus maar, die Ksyrium SL's slijt ik wel ergens.
pi_130900653
Mijn R3 had vrij veel vet rond de palletjes.Dat overtollige op de palletjes heb ik weggeveegd en nu ratelt het wiel wat mooier. Kan dat geen kwaad? In de lagers zit uiteraard voldoende vet.
pi_130901677
quote:

[ afbeelding ]
Ben jaloers op de fietsen, zit daar nou veel geld in?
pi_130903336
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef fetss het volgende:

[..]

Ben jaloers op de fietsen, zit daar nou veel geld in?
Veel is relatief maar fietsen zijn niet goedkoop nee
pi_130903413
Ik begin volgende week met werken, eerste salaris uitgeven aan een mooie fiets.. Dus beetje aan t kijken wat mooi is!
pi_130903637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef fetss het volgende:
Ik begin volgende week met werken, eerste salaris uitgeven aan een mooie fiets.. Dus beetje aan t kijken wat mooi is!
Ik heb geen ultra lichte fiets ofzo, alleen carbon voor en achtervork en sindskort de wielen, en die witte is van mn vader die heeft hij via marktplaats en is wel full carbon maar daar zitten wel wat krasjes op.
pi_130903746
Dikke wielen smoelt de fiets..
pi_130904904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef Patroon het volgende:
Dikke wielen smoelt de fiets..
:Y ja daarom, deze foto was een verkapt kijk mij blij zijn met mijn wielen foto :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:30:10 #195
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130905119
Groot gelijk kolonel ^O^
.
pi_130905555
Ja mooie wielen :Y

Ik had met m'n Mavic wielen ook af en toe zo'n rare knal. Nu rij ik alweer ff met Easton Circuit en/of Shimano 105 en Ultegra naven. Die doen dat niet.

M'n Gipiemme's wel. Maar dat zijn echt waardeloze kutnaven en eigenlijk klotewielen. De body is zo zacht als boter, er zit in no-time speling op en ze zijn zwaar.

Lekker voor tijdritten maar meer ook niet. Geef mij maar Easton. Rij al 4 jaar probleemloos op tweedehands Vista en Circuit die me beide 50 euro per set hebben gekost.
pi_130905601
Als ik later geld verdien koop ik ook wel goede pornowielen. Nu ben ik echt blij met die circuits. Zijn vrij licht en toch best stijf.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:25:32 #198
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130910050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:43 schreef Tommeke het volgende:
Als ik later geld verdien koop ik ook wel goede pornowielen. Nu ben ik echt blij met die circuits. Zijn vrij licht en toch best stijf.
Als ik later geld verdien? Betalen die werkgevers je nu uit in kruidnootjes?
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:51:35 #199
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_130910269
Collegegeld kost duur tegenwoordig Kaas. Denk ik zo.
Anyway, ik ga deze herfst-winter eens proberen een kerel te wezen en zoveel mogelijk te gaan fietsen. Volgens mijn manueel therapeut ben ik permanent zo gestressed dat ik altijd spanning op m´n spieren heb (permanente fight or flight situatie in m'n corpus), en dat ik waarschijnlijk daarom zo vaak stuk ga als ik probeer te sporten. Dus ik moet vooral ontspannen, ontspannen en nog eens ontspannen. Makkelijk gezegd. Maar elke week m'n nek te laten kraken is ook geen oplossing natuurlijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_130910289
Ik ga ook door fietsen... Moet alleen nog ff een goedkoop pekelros op de kop tikken.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:02:36 #201
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130910368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Collegegeld kost duur tegenwoordig Kaas. Denk ik zo.
Anyway, ik ga deze herfst-winter eens proberen een kerel te wezen en zoveel mogelijk te gaan fietsen. Volgens mijn manueel therapeut ben ik permanent zo gestressed dat ik altijd spanning op m´n spieren heb (permanente fight or flight situatie in m'n corpus), en dat ik waarschijnlijk daarom zo vaak stuk ga als ik probeer te sporten. Dus ik moet vooral ontspannen, ontspannen en nog eens ontspannen. Makkelijk gezegd. Maar elke week m'n nek te laten kraken is ook geen oplossing natuurlijk.
Als je meer gaat trainen wordt je vanzelf moe, en dan kan je beter ontspannen. En niet bij ieder pijntje naar de haptonoom rennen. Ben jij een beetje hypochondrisch Cap? Soms heb ik dat idee, maar ik kan me vergissen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:02:53 #202
153506 Captain_Fabulous
pi_130910371
Ik heb twee fietsen, de racefiets en m'n vakantie fiets, de laatste kan het beste tegen pekel denk ik, dus die zal ik wel vaker gebruiken als het echt koud word. Ruimte voor een pekelkarretje heb ik niet echt. Ik heb 1 set goede winterkleren als ik dingen combineer, en met werk zal ik zelden winteravonden rijden, dus daar hoef ik niets voor te kopen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:08:34 #203
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130910425
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:43 schreef Tommeke het volgende:
En zo is het. Al die pornowielen hier is toch maar een beetje behelpen met kijk mij eens op mijn look-a-likes zolang het geen Meilenstein wielen zijn. OK, een setje echte C50's met high polish naven kan ik ook nog wel waarderen.

En zelf blijf ik maar twijfelen tussen een set Marchisio SX100 of Solida's, gewicht of comfort......
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:08:48 #204
153506 Captain_Fabulous
pi_130910427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ben jij een beetje hypochondrisch Cap? Soms heb ik dat idee, maar ik kan me vergissen.
In vergelijking met jou is iedereen een hypochonder :6
Ik ben misschien soms wel wat bang, na m'n burn-out moet ik oppassen met sommige dingen, maar misschien doe ik dat soms teveel. Aan de andere kant, ik deed gewoon enthousiast mee met een pump les op de sportschool, en heb nu dus een beslist niet ingebeelde tenniselleboog. En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:14:09 #205
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130910493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik ben misschien soms wel wat bang, na m'n burn-out moet ik oppassen met sommige dingen, maar misschien doe ik dat soms teveel. Aan de andere kant, ik deed gewoon enthousiast mee met een pump les op de sportschool, en heb nu dus een beslist niet ingebeelde tenniselleboog. En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
Tja ik ben misschien een minder goed referentiekader maar ik zou zeggen met een tenniselleboog kan je toch nog prima fietsen? En wat ik ook ervaar als ik buiten mijn werk zelf ga fietsen dat dit geestelijk ontspannend kan zijn.
Imo goede remedie tegen een burn out.

Vorig jaar heb ik geloof ik vergelijkbare posts van je gelezen dat je binnenkort eens echt wil beginnen met trainen en onderwijl hobbel je van de ene in de andere blessure. Dan vraag ik me af of die blessures wel echt zo erg zijn dat je beperkt wordt in je mogelijkheden, alla misschien soms wel maar ik denk soms ook niet.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:18:55 #206
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130910559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dan heb je zeker een manueel van de Eindhovense school. Achterlijke theorieen houden die er op na. Zoek maar eens een manueel van de Utrechtse school. Die werken volgens het principe van de geleidelijke en zachte manipulatie. Niet in een keer het gewenste resultaat, maar in een aantal behandelingen een beter resultaat. Gaat wat te ver om dit hier verder uit te leggen.
pi_130910885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:25 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Als ik later geld verdien? Betalen die werkgevers je nu uit in kruidnootjes?
Knoopjes. Als ik later groot ben krijg ik geld.
pi_130910927
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En zo is het. Al die pornowielen hier is toch maar een beetje behelpen met kijk mij eens op mijn look-a-likes zolang het geen Meilenstein wielen zijn. OK, een setje echte C50's met high polish naven kan ik ook nog wel waarderen.

En zelf blijf ik maar twijfelen tussen een set Marchisio SX100 of Solida's, gewicht of comfort......
C50 is mooi idd!

Ik vind beide setjes Marchisio mooi! Weet je wat ook mooi is? Hplusson TB14! Super laag! Veloflexen erom en het lijkt alsof je op tubes rijdt!
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:55:49 #209
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130911115
Offtopic of toch niet helemaal?

Ik ga dedees winter een cursus Italiaans doen op de volksuni.
pi_130911208
quello che una grande idea, il successo
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:11:12 #211
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130911348
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Tommeke het volgende:

[..]

C50 is mooi idd!

Ik vind beide setjes Marchisio mooi! Weet je wat ook mooi is? Hplusson TB14! Super laag! Veloflexen erom en het lijkt alsof je op tubes rijdt!
Kende hplusson nog niet, maar als je die klassieke vormgeving waardeert, zou ik zonder nadenken voor Ambrosio Excellight kiezen.

Maar inderdaad, met een setje van die TB14 rims en Veloflexen er onder, laat je wel zien dat je er over nagedacht hebt wat stijlvol is. Maar dan doet het dillema weer op van welke naven er dan in moeten.
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:13:56 #212
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130911413
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Offtopic of toch niet helemaal?

Ik ga dedees winter een cursus Italiaans doen op de volksuni.
Goed voornemen, heb ik ook al jaren. Nooit problemen gehad met een italiaanse menu kaart, maar verder dan "solo parla inglesi" ben ik qua spreken nog niet gekomen.
pi_130911663
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130912446
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Goed voornemen, heb ik ook al jaren. Nooit problemen gehad met een italiaanse menu kaart, maar verder dan "solo parla inglesi" ben ik qua spreken nog niet gekomen.
Testa della corsa, grupetto, gruppo compatto, inseguitori, ultimo kilometre, grinta....
pi_130912665
Donderdag bij de triatlon in een stand van Merida.

Klant: "Sram is dat wat nieuws?
Verkopert: "Ja, is Duits, dus degelijk"
Klant: "Ah Campagnolo is ook wel degelijk toch?"
Verkopert: "Ja, de Fransen maken ook al jaren goede onderdelen"

:'( :')
pi_130912780
Jezus _O-

Van welke winkel was dat?
pi_130912811
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Kende hplusson nog niet, maar als je die klassieke vormgeving waardeert, zou ik zonder nadenken voor Ambrosio Excellight kiezen.

Maar inderdaad, met een setje van die TB14 rims en Veloflexen er onder, laat je wel zien dat je er over nagedacht hebt wat stijlvol is. Maar dan doet het dillema weer op van welke naven er dan in moeten.
Ambrosio is idd het meest stijlvol op gebied van lage velgen :Y

Naven? Lastig. Ik zou als Shimano rijder zoeken naar een setje 6600. Die zijn mooi blank alu van kleur.
pi_130912812
Van Merida zelf. Ze hadden zo'n grote Jeep geval mee en een dikke aanhanger in zwart met vel groene letters Merida enzo.
pi_130912820
quote:
Amen.
pi_130912825
En het mooie was...mijn vriendin zei voordat ik wat uit kon brengen. "Wat een pannenkoek"
pi_130912877
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:15 schreef Patroon het volgende:
Donderdag bij de triatlon in een stand van Merida.

Klant: "Sram is dat wat nieuws?
Verkopert: "Ja, is Duits, dus degelijk"
Klant: "Ah Campagnolo is ook wel degelijk toch?"
Verkopert: "Ja, de Fransen maken ook al jaren goede onderdelen"

:'( :')
_O- Grappig maar ook wel een beetje triest. Al wel vaker gemerkt dat de fysieke winkel met de doorsnee koper en verkoper doorgaans een totaal andere wereld lijkt te zijn dan wat zich op internet afspeelt. En dan heb ik het niet alleen over de prijsstelling maar ook kennis en voorkeuren. Zal wel bij meer hobby's zo zijn (computers, fotografie?).
pi_130912892
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Naven? Lastig. Ik zou als Shimano rijder zoeken naar een setje 6600. Die zijn mooi blank alu van kleur.
Ik heb crosswielen met DA 7400 en 7700 naven. Als die velgen kapot gaan doe ik ook een setje met TB14 of Archetype. :Y
pi_130912905
Ja dat valt mij ook op. Soms dan kom ik in een FM en dan stel ik mij wat onwetend op...en wat voor onzin je dan krijgt te horen..ik moet dan altijd een beetje huilen :'(
pi_130912950
Inderdaad! Maar heeft niet zoveel zin, je wetend opstellen evenmin. Want dan beland je in discussies en veel wijzer word je daar ook niet van. Ik bespaar mezelf tegenwoordig de tijd en moeite door een poging te doen kennis in te winnen over een onderwerp waarvan ik al vermoed dat ik er zelf meer van af weet dan de verkoper.
pi_130912962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad! Maar heeft niet zoveel zin, je wetend opstellen evenmin. Want dan beland je in discussies en veel wijzer word je daar ook niet van. Ik bespaar mezelf tegenwoordig de tijd en moeite door een poging te doen kennis in te winnen over een onderwerp waarvan ik al vermoed dat ik er zelf meer van af weet dan de verkoper.
Ja precies, maar dat ontwetend doe ik dus ook vooral om te voorkomen in de bekende discussie te belanden of betweterig over te komen. Dus zeg ik gewoon "oke, bedankt voor de info".
pi_130913077
Zo, ik ben weer helemaal blij.

Na 3,5 maanden hard trainen zit ik weer op het niveau van voor mijn blessures. *O*
pi_130914491
quote:

[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor wielen op die achterste?
pi_130915262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:22 schreef Patroon het volgende:
En het mooie was...mijn vriendin zei voordat ik wat uit kon brengen. "Wat een pannenkoek"
Oew pittige tante hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_130915841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Oew pittige tante hoor.
Laatst kwamen we bij een koers. Zag daar een mooie fiets staan met dikke wielen en zei tegen mijn vriendin, mooie fiets...zegt ze "nah, zwart zadel en wit stuurlint kan niet". Was mij nog niet eens opgevallen. Ze begint het aardig te leren :D
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:55:16 #230
27167 SuperWeber
pi_130916760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Laatst kwamen we bij een koers. Zag daar een mooie fiets staan met dikke wielen en zei tegen mijn vriendin, mooie fiets...zegt ze "nah, zwart zadel en wit stuurlint kan niet". Was mij nog niet eens opgevallen. Ze begint het aardig te leren :D
Volgens mij leest ze hier stiekum mee...
pi_130918698
Net bij sloten gereden, ging best goed.
pi_130919314
Ah, lesje afdalen @ vuelta :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:32:57 #233
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130919730
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Eh, niet vloeken in de kerk svp. Ik rij geen Shimano, en zal dat ook nooit doen. OK, het enige Shimano dat aan mijn fiets hangt is een setje PD7810 pedalen, voor de rest Sram Red.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:37:48 #234
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130919873
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Eh, niet vloeken in de kerk svp. Ik rij geen Shimano, en zal dat ook nooit doen. OK, het enige Shimano dat aan mijn fiets hangt is een setje PD7810 pedalen, voor de rest Sram Red.
Ik zou anders een set Hugi 240S overwegen, dat vind ik wel wat voor jou, en anders Chris King.

Ambrosio heeft niet zo'n lage clincher btw als die HPlusson. Ze hebben wel mooie tubevelgen, o.a. de nemesis, en van mavic de reflex, die heb ik zelf.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:43:03 #235
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130920038
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik zou anders een set Hugi 240S overwegen, dat vind ik wel wat voor jou, en anders Chris King.
Spijker op z'n kop. Hugi liep ik vroeger al kwijlend naar te kijken toen dat veel te duur was voor mij.
pi_130920057
Speling in mijn achterwiel en speling in de crank. Volgens mij heeft mijn fiets een flinke beurt nodig. |:(
pi_130920196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef Patroon het volgende:
Ja dat valt mij ook op. Soms dan kom ik in een FM en dan stel ik mij wat onwetend op...en wat voor onzin je dan krijgt te horen..ik moet dan altijd een beetje huilen :'(
Daarom is het leuk om je af en toe erg naïef op te stellen.

Ik weet best veel van kleding en schoenen enzo. Merk dat dat bij veel FM's een ondergeschoven kindje is. Leuk om dan in andere winkels te kijken wat ze d'r van weten.
pi_130920217
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook ik ;)
pi_130920263
Jij moet gewoon Chris King kopen.

@eentwee: Mijn volgende wielen worden ook van die TB14 dingen.

Heb nu Rigida DRX velgen met 6600 naven. 110 euro nieuw gekocht. Na 4 jaar koersen, trainen en crossen zijn die nog steeds goed!
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:53:30 #240
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130920355
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop. Hugi liep ik vroeger al kwijlend naar te kijken toen dat veel te duur was voor mij.
Of Tune natuurlijk, als je over overpriced lightweight componenten spreekt.

pi_130921777
http://app.strava.com/activities/80714787

Vanmimddag dus voor de eerste keer bij Sloten meegereden met de trimmers, was leuk en ging best wel goed.
Wat kopwerk gedaan, paar keer weggereden en wat gaatjes dichtgereden. Ergens top 20 gefinisht van de ~70 man.
pi_130921809
Tommeke en ik gaan morgen een koppeltijdrit rijden. 23,5km. Ben benieuwd.
pi_130921925
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef MarcoD het volgende:
http://app.strava.com/activities/80714787

Vanmimddag dus voor de eerste keer bij Sloten meegereden met de trimmers, was leuk en ging best wel goed.
Wat kopwerk gedaan, paar keer weggereden en wat gaatjes dichtgereden. Ergens top 20 gefinisht van de ~70 man.
Goed bezig. Mooie training zo op de fiets heen en terug.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 september 2013 @ 18:02:13 #244
73911 ultra_ivo
pi_130922431
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Met Hügi heb ik het gehad, 2x al zo'n naaf kapot gekregen. 1x de vrijloop zelf, 1x de flens uitgescheurd.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:33:20 #245
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130925061
Tja dat is wel zuur, was dat wel garantie Ivo?

Ik zou btw gewoon een set record naven nemen, alleen zijn die er enkel in 32 of 36 gaats.
pi_130925246
Als je de spaakaantallen geen probleem vindt zijn Record inderdaad de beste koop. Met <200¤ ook goedkoper dan al die boutiek spullen van CK, Goldtec, Hope, Royce, Tune, Alchemy, White Industries, Acros etc. DTs zijn als losse naven ook veel te duur en de geometrie is ruk.
pi_130926154
Meh, schop ik de sluiting van mn schoenen stuk tegen de deurpost.

Tips voor schoenen? Liefst wit en <200... bij voorkeur <150 En minstens 1 clipsluiting...
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:16:44 #248
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130926267
Geen idee, wat vind je mooi?
.
pi_130926309
Ja weet ik zelf dus ook niet. Maar heb kwaliteit en functie altijd boven esthetiek staan. Ben al wat aan het rondneuzen... SIDI's zijn leuk, maar erg duur.

Kleur het liefst wit.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:23:08 #250
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130926496
Oh lol perfect! die, maar dan in het zwart, heb ik zojuist kapot getrapt :D Geen klachten over... Mss gewoon die maar doen dan.
pi_130926511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:18 schreef muzas het volgende:
Ja weet ik zelf dus ook niet. Maar heb kwaliteit en functie altijd boven esthetiek staan. Ben al wat aan het rondneuzen... SIDI's zijn leuk, maar erg duur.

Kleur het liefst wit.
Zal vooral kijken naar wat voor soort voeten je hebt.

Smalle leest
Sidi's.

Brede leest:
Specialized
Shimano's
Bontrager

Dus vooral passen en even kijken wat voor voeten je hebt.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:25:41 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130926551
Sidi maat 44, nooit meer iets anders. Ik heb meest schoenen van 120.- en 3x klitteband.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:26:34 #254
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130926571
Wat Kaas zegt, maar dan wel maat 48 :P
.
pi_130926576
Hmmm, ik weet van mijn 'gewone' schoenen dat ik smalle voeten heb.. Maar die bontragers hebben me wel altijd gewoon goed gezeten.

@kaas: maat 44 pas ik niet :P en wil minstens 1 gesp... heb je niet voor 120 bij sidi :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:28:12 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130926616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:26 schreef Yankee het volgende:
pi_130926651
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:26 schreef Yankee het volgende:
Zo, jij schakelt met je tenen?
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:29:11 #258
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130926653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:26 schreef muzas het volgende:
Hmmm, ik weet van mijn 'gewone' schoenen dat ik smalle voeten heb.. Maar die bontragers hebben me wel altijd gewoon goed gezeten.

@kaas: maat 44 pas ik niet :P en wil minstens 1 gesp... heb je niet voor 120 bij sidi :P
Ik vind die gesps niet veel toevoegen, en de schoenen worden er 2x zo duur van.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:29:55 #259
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130926671
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- ^O^
.
pi_130926715
Ik heb 1x van die Specialized S-works gehad. Mooie schoen maar te breed en hoog voor mijn kleine, smalle voeten. De S-works van 2013 schijnen wel smaller te zijn.

Na een paar maanden snel verkocht en Sidi's genomen. Perfect!

pi_130926745
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vind die gesps niet veel toevoegen, en de schoenen worden er 2x zo duur van.
Ik vind die draaiknop niet zoveel toevoegen, die gesp vind ik juist erg fijn. Meestal heb ik het klitterband op de teen vrij los en de gesp vrij strak. Zo hebben de tenen vrij spel :)
pi_130926832
Ik vind die gesp ook wel fijn. Heb vaak dat ik al onderweg mn schoenen tóch nog een tikkie strakker daar wil hebben. Dan is zon hendel wel makkelijk om het al fietsende te fixen.

Bedankt voor de tips. Ik ga van de week maar ff passen... Kom ik er dan niet uit, koop ik gewoon dezelfde als die ik had :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:47:28 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130927205
Ik heb 1x de fout gemaakt Shimano schoenen te kopen voor de mtb, ik had beter SPD plaatjes onder een stel houten klompen geschroefd. Wat een lompe kloteschoenen waren dat.

@muzas ik kan die velcro ook op de fiets strakker trekken hoor.
pi_130927343
Rad am Ring overleefd :) Ik was 111e op de 75 km *O* in 2uur 21. Ging beter dan verwacht, want ik had gemikt op 2u30 en tussen de 150e en 200e plek.

Maximum snelheid in de afdaling 97 km/u :)

Echt tof zo'n circuit. Je kon echt megasnel door de bochten (55+), eentje kwam ik steeds uit met 70+, was daar wel nodig ook, want daarna ging het omhoog en je kon elk beetje snelheid daar gebruiken om nog op het buitenblad boven te komen.
pi_130927641
Keer daar meegereden in een M5 met 670pk, net een coureur. dat was wat minder grappig.
pi_130927784
Heb zelf Vittorias, bevallen erg goed.
pi_130927957
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef Oksel het volgende:
Keer daar meegereden in een M5 met 670pk, net een coureur. dat was wat minder grappig.
Dan is dit meer iets voor jou, lekker je naar beneden laten vallen in de afdaling :)

Omhoog zitten er alleen ook flink steile stukjes in, da's dan wel weer jammer :P
pi_130928417
volgende week ook weer wielrenkleding bij de Aldi. Altijd handig als een soort reserve setje of goedkoop setje voor beginnende vriendin oid. Af en toe zit er best iets redelijks tussen.. dus voor diegene die het aanspreekt, misschien een handige tip
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130928767
Castelli kleding is dat bij de lidl toch?
pi_130928903
duh
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:51:51 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130929320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:35 schreef Patroon het volgende:
Castelli kleding is dat bij de lidl toch?
Ja een Garmin krijg je er gratis bij.
pi_130929411
Niet overdrijven, die was een tijdje geleden in de aanbieding bij de Lidl.
pi_130929682
De 2013 S-Works vallen idd smaller. Beetje Sidi achtig. De rest van Specialized valt wel breder. Vergelijkbaar met Shimano.

Northwave is breed en heeft de collectie voor volgend jaar helemaal op de schop gegooid. Alle schoenen worden helemaal naadloos bovenop en zien er allemaal veel gelikter uit.
pi_130929706
Tijdritspul voor morgen ligt klaar:

zaterdag 7 september 2013 @ 22:03:19 #275
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130929711
Lidl :')

Aldi :')

Aldi fietskleding :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:03:59 #276
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130929736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
Lijkt een soort Aliënssuit zo.
pi_130929767
Waar zijn die boeken voor? Om de concurrentie mee te vervelen? Of gooi je die naar hun hoofd mochten ze je inhalen?
pi_130929895
Hallo, wij zijn een groep fietsers die nog niet zo bekend zijn met het vak, dragen wij onze kleren hier wel goed?

Na 30 km was het uit met de fietspret een oom gevallen met 40 km/h uit het niets op een mooie asfalt weg, ambulance -> Trauma- 5 gebroken ribben rechterschouder en het ergste 3 bloedingen in zn hersenen. Hij was een tijd bewusteloos maar ligt nu op de IC .

Nu onderweg naar eindhoven en daar slapen bij een tante :'(

pi_130929976
Sodeju dat is niet mis :o Sterkte!
pi_130929989
Poeh schrikken. Die bloedingen oorzaak van de val? Of gevolg? Zomaar vallen is wel vreemd namelijk.
pi_130930053
Bliksem! Dat is heftig! Sterkte!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:14:27 #282
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130930089
Jezus, wat kut kerel
.
pi_130930103
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:11 schreef Patroon het volgende:
Poeh schrikken. Die bloedingen oorzaak van de val? Of gevolg? Zomaar vallen is wel vreemd namelijk.
mn stiefmoeder reed achter hem met de 'volgwagen' en zag het een beetje maar niet echt bewust gebeuren , maar aan de fiets waren niet hele gekke dingen te zien. Dus we denken oorzaak. Wij reden 10 meter ervoor.

DOE ALTIJD EEN HELM OP!!!

Wie weet was hij anders nu wel dood, het is gelukkig nu niet meer levensbedreigend.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:16:43 #284
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130930158
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

mn stiefmoeder reed achter hem met de 'volgwagen' en zag het een beetje maar niet echt bewust gebeuren , maar aan de fiets waren niet hele gekke dingen te zien. Dus we denken oorzaak. Wij reden 10 meter ervoor.

Wie weet was hij anders nu wel dood, het is gelukkig nu niet meer levensbedreigend.
Shit zeg, wat een ellende.
pi_130930183
Da's heel naar idd. Hopelijk komt het goed met hem.
pi_130930609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
gelukkig, met die lange helmen blijft grootste deel van je rug lekker droog. Gaat morgen flink regenen zegt men.
Veel succes!!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130930797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
Lidl :')

Aldi :')

Aldi fietskleding :')
beter dan fietsen in t-short en gymschoenen. Mijn vriendin heeft veel plezier gehad van paar fietsschoene, winterhandschoen en shirtje. Betaalbaar voor paar losse ritjes.
En heb zelf ook, met tevredenheid, een windjackje/bodywarmer.. Geen probleem dus met Aldi... maar ieder zijn mening!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_130930813
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo, wij zijn een groep fietsers die nog niet zo bekend zijn met het vak, dragen wij onze kleren hier wel goed? [ afbeelding ]

Na 30 km was het uit met de fietspret een oom gevallen met 40 km/h uit het niets op een mooie asfalt weg, ambulance -> Trauma- 5 gebroken ribben rechterschouder en het ergste 3 bloedingen in zn hersenen. Hij was een tijd bewusteloos maar ligt nu op de IC .

Nu onderweg naar eindhoven en daar slapen bij een tante :'(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut man... sterkte!
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:42:05 #289
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130931018
Vandaag nog in papa's schuurtje gewerkt, ik moest de racer van miss kaas even een paar dingetjes doen. Achterwiel had wat speling (shimano R500) Alles even nieuw vet gegeven. Er moest eigenlijk een nieuwe conus in aan de freewheelkant want die was slecht.

Ook de achterrem is gaar (tiagra).

Verder nog de vork van de Gios afgezaagd met 1 spacertje er op van 4mm.

naaf linksachter was nog goed

naaf rechtsachter smerig en conus verrotted

conus die gaar was

en een fiets van een van me jonges, schijnt van een voormalig Fries amateurkampioen geweest te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 07-09-2013 22:48:34 ]
  FOK!fotograaf zondag 8 september 2013 @ 00:01:34 #290
73911 ultra_ivo
pi_130933465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Tja dat is wel zuur, was dat wel garantie Ivo?

Ik zou btw gewoon een set record naven nemen, alleen zijn die er enkel in 32 of 36 gaats.
Eerste keer is hersteld, 2e keer was te oud voor volledige garantie. Wel uit coulantie nog een bedrag teruggekregen waar ik nu een stel Van Nicholas naven van heb gekocht. Dan hou ik nog wat geld over voor de rest ook nog.
pi_130939497
De 24 uur van Rad am Ring is stilgelegd vanwege slecht weer :o
pi_130939698
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Heel erg waar.

Balen, man! Sterkte!
  zondag 8 september 2013 @ 08:43:05 #293
545 dop
pi_130939766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef the_critic het volgende:

[..]

beter dan fietsen in t-short en gymschoenen. Mijn vriendin heeft veel plezier gehad van paar fietsschoene, winterhandschoen en shirtje. Betaalbaar voor paar losse ritjes.
En heb zelf ook, met tevredenheid, een windjackje/bodywarmer.. Geen probleem dus met Aldi... maar ieder zijn mening!
ik heb een 3/4 broek en onderschirts.van de lidl
laat ze maar lachen, :)
  zondag 8 september 2013 @ 09:06:46 #294
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130939920
quote:

[..]

En om m'n nek weer te kunnen bewegen zit de manueel letterlijk aan m'n hoofd te trekken. Hard. Vrij pijnlijk. Ik ga liever wat anders doen dan dat!
En dan lees ik op m'n nuchtere maag ineens dit:

Nekkraken in de ban
  zondag 8 september 2013 @ 10:21:59 #295
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_130940590
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 09:06 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En dan lees ik op m'n nuchtere maag ineens dit:

Nekkraken in de ban
Was al langer bekend, maar dat ze het in de ban doen is nieuw. Stond tijdje geleden ook een stukje over in in het ntvg. Erg gevaarlijk zelfs als er geen goede diagnostiek is gedaan.

Sterkte kolonel!
Hoop dat de wegen straks nog opdragen. Laatste aanpassing aan de ttfiets en hij is klaarvoor de halve.
Sei wachsam,
pi_130940606
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:21 schreef No-P het volgende:

[..]

Was al langer bekend, maar dat ze het in de ban doen is nieuw. Stond tijdje geleden ook een stukje over in in het ntvg. Erg gevaarlijk zelfs als er geen goede diagnostiek is gedaan.

Sterkte kolonel!
Hoop dat de wegen straks nog opdragen.

Laatste aanpassing aan de ttfiets en hij is klaarvoor de halve.
Waar ga je zo fietsen? ik ben nu in veldhoven en ga zo denk ik maar een stukje fietsen terwijl mn ouders naar t ziekenhuis gaan.

Of was dat nodisch die hier in de buurt woonde?
  zondag 8 september 2013 @ 10:38:03 #297
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_130940734
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Waar ga je zo fietsen? ik ben nu in veldhoven en ga zo denk ik maar een stukje fietsen terwijl mn ouders naar t ziekenhuis gaan.

omg. Nijmegen, maar pas als alles droog is. Anders binnen op de tacx, zit afgelopen maand al op 8 tacxtrainingen :'(. Al weer donker als ik thuis kom.
Sei wachsam,
  zondag 8 september 2013 @ 10:43:38 #298
153506 Captain_Fabulous
pi_130940802
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:21 schreef No-P het volgende:
Ik noem het kraken, misschien is het een verkeerde benaming, hij manipuleert vooral de spieren volgens mij, maar als alles keihard aangespannen staat, is een beetje de 'verkeerde' kant op bewegen al machtig pijnlijk. Dus ik denk dat het wel veilig is wat hij bij mij doet. Ik slaap na zo'n sessie in elk geval stukken beter dan anders.
En Kolonel, sterkte met je oom!
pi_130941031
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik noem het kraken, misschien is het een verkeerde benaming, hij manipuleert vooral de spieren volgens mij, maar als alles keihard aangespannen staat, is een beetje de 'verkeerde' kant op bewegen al machtig pijnlijk. Dus ik denk dat het wel veilig is wat hij bij mij doet. Ik slaap na zo'n sessie in elk geval stukken beter dan anders.
En Kolonel, sterkte met je oom!
Dankje, wat vind jij van mijn gedicht?

Daar lag je dan op straat
Zo jong en onbezonnen
De ambulance kwam te laat

Waar zijn we aan begonnen?
Waarom ging het zo toch zo snel?
Je bent een goede maat.

Lachen kon ik met jou wel.
Het enige wat we nu zien zijn,
Stukken geschraapt vel.

Gelukkig je bent nu buiten levensgevaar.
Misschien wil je wel nooit meer fietsen, maar alleen nog maar lopen.
Het enige wat wij nu kunnen doen is het beste voor jou hopen.

Dat dichten heb ik van jou geleerd :D
De ambulance kwam trouwens niet te laat hoor maar was er heel vlug.
  zondag 8 september 2013 @ 11:11:25 #300
153506 Captain_Fabulous
pi_130941275
Afgezien van dat je vriend aan het begin dood lijkt en aan het eind van het gedicht niet (continuïteit is best belangrijk), mooi gedaan ^O^
Poezie is een machtig middel om met emoties om te gaan, en ik ken geen sport die zoveel moois op dit gebied levert als fietsen en fietsers!
pi_130944517
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

dat ben ik inderdaad. Ik heb vandaag echter andere plannen. Anders had ik je graag de omgeving laten zien. :)

Succes en sterkte in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')