abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130821571

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_130821700
Waarom komt elke keer dat geneuzel over gemiddeldes weer terug? :'(
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_130821712
Een mod kan een betere tt fixen :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_130821753
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm? :')
pi_130822099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
pi_130822435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Patroon het volgende:
Wie heeft er op die foto uit de OP trouwens zo'n zonneklep op zijn helm? :')
Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 4 september 2013 @ 19:53:35 #7
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130822969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef wimbaens het volgende:

[..]

Ik fiets nog maar 4 maanden, ik denk dat ik zoals elke beginner teveel op het gemiddelde focus. Maar 35km/u op een vlakke weg rijden is nog niks voor mij.
Ik zou een hartslagmeter aanschaffen. Je daar eens goed in verdiepen en niet meer naar je gemiddeldes kijken. Dan komt het allemaal vanzelf. En laat al die e-penissen hier maar lekker hun dagelijkse orgasmes van die gemiddeldes krijgen. Ik hou er gewoon twee verschillende hobbies op na ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_130823631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:

[..]

Dat is die Baas waar Okkie altijd mee fietst.. Die man rijd met harige benen en zonneklep jou het snot voor je ogen! trust me..
Het gaat niet om hoe hard je fietst, maar hoe soignee je eruit ziet :D
pi_130826093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
eentwee tipje dubbelzijdig SPD:

SHIMANO pedalen SPD PD-M520 ¤ 22,88
voor mtb of crosser
http://www.rose.nl/artikel/shimano-pedalen-spd-pd-m520/aid:38003
pi_130826350
:D
pi_130829094
Hahahahaha :D
pi_130829118
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg :)
pi_130830552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Patroon het volgende:
Je doet er zelf aan mee... :) Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week... :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_130830592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, zal ik maar vertellen dat die 60 per uur bergaf was. Een lange brede weg :)
Kaas doet 60 berg op :)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:25:49 #15
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130830669
Al die strava sukkels :P
.
pi_130830753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Yankee het volgende:
Al die strava sukkels :P
Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat? :')
pi_130830813
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef forty-two het volgende:

[..]

Je doet er zelf aan mee... :) Ik neem aan dat ik je niet hoef te quoten op het fantastische gemiddelde dat je reed tijdens je koersje van deze week... :)
Ik wist dat die zou komen ;)
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee.. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:30:31 #18
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130830917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Want je krijgt alleen een gemiddelde te zien met strava of wat? :')
#1 _O-
.
pi_130831102
Yankee is gefrustreerd omdat hij niet kan fietsen :'(
  woensdag 4 september 2013 @ 22:35:33 #20
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_130831235
Ja, dat klopt eigenlijk wel :'(
.
pi_130831326
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik wist dat die zou komen ;)
Het vermelden van een gemiddelde in een koers is wel wat anders dan elke training tegen de snelheid racen voor een mooi gemiddelde. Tijdens een koers kijk ik ook niet naar mijn hartslag, je moet toch mee.. :)
Ach hoepel toch op man :P beetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen :P de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava... :)
pi_130831623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef forty-two het volgende:

[..]

Ach hoepel toch op man :P beetje meedrijven met anderen zodat je gemiddelde lekker hoog uitkomt, dat kan iedereen :P de prestatie in je eentje zeg toch veel meer.
Vrijwel iedereen die hier zo blasé over doet kijkt toch wel degelijk of hij lekker hard gereden heeft en hoe anderen het doen op strava... :)
Met het zeggen van gem. in koers zeg ik niks over mijn eigen kunnen, maar over hoe hard het ging. Daarbij drijf ik niet alleen mee tijdens een koers.

Mijn gevoel over een training komt niet door het gemiddelde, maar hoe mijn benen voelde en of het lekker ging, het gemiddelde van een ander doet daar niks aan af.

Het gemiddelde wat iemand solo rijdt is natuurlijk veel knapper, maar het zegt geen fuck. Als ik een blok training doe is mijn gemiddelde een stuk lager dan wanneer ik zo hard mogelijk door fiets, terwijl een bbloktraining in de regel een veel betere/effectievere training is.

Maw het heeft voor een beginner niet zoveel zin om er elke keer zo hard mogelijk te rijden, beter werken ze aan basis uithoudingsvermogen door rustig te fietsen, maar dat komt er vaak niet van door de drang om het gemiddelde.
pi_130831804
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.

Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
pi_130831907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
Morgen naar 't Hulsbeek. Rondjes fietsen. Sneller parcours. Ben benieuwd.

Gerrit vond dat ik goed fietste. Hij zei letterlijk: "Nu al beter dan die lelijke Kaas ooit zal gaan behalen.". Geen idee wat hij daarmee bedoelde.
Leuk, smaak te pakken..

Gerrit snapt het niet helemaal of wa?
Kaas gaat ons 14 sept een poepie laten ruiken. Komen jullie vrijdag ervoor al? Start is 14u.
pi_130832038
:D

Ja, als we daarna feestje gaan houden ergens? Nicole gaat denk ik ook mee.

Ik heb een gat in mn achterband zag ik net :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')