abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:59:03 #176
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131408367
:Y :X
pi_131408474
helaas wel :% mensen zijn al minstens 20 jaar gescheiden maar goed :')
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:20:25 #178
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131414148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik ben dan wel van de "kanweg-commissie" maar ook van de "alsikopmoetruimengooiikallesindekast-commissie" Daarom kan er nu ook zoveel weg :')

We hebben DK zijn bidprentje toch nog maar wel ingepakt, konden het allebei niet weggooien
Die laatste commissie komt me akelig bekend voor :P

Mijn bidprentje van D_K staat in een open kast in de woonkamer :)

Ik ben trouwens heel blij voor jullie Yashaaaaa en IB, ik was op vakantie dus had nog niet echt tijd om te reageren :P wil je per PM eens laten weten waar jullie (ongeveer) gaan wonen? Ben wel benieuwd :)
pi_131414410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef morgane het volgende:

[..]

Die laatste commissie komt me akelig bekend voor :P

Mijn bidprentje van D_K staat in een open kast in de woonkamer :)

Ik ben trouwens heel blij voor jullie Yashaaaaa en IB, ik was op vakantie dus had nog niet echt tijd om te reageren :P wil je per PM eens laten weten waar jullie (ongeveer) gaan wonen? Ben wel benieuwd :)
O+

Net even in de stad geweest en het was echt druk
pi_131418501
Wij waren even lege kratjes bier e.d. terug brengen naar Duitsland zodat we die niet mee hoeven te verhuizen en damn wat was het daar druk zeg :')
pi_131418569
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij waren even lege kratjes bier e.d. terug brengen naar Duitsland zodat we die niet mee hoeven te verhuizen en damn wat was het daar druk zeg :')
Op een zaterdag? bij de supermarkt bedoel je?
ik hoop dat jullie getankt hebben bij de grens. Schijnt een dubbeltje per liter te schelen momenteel :P
pi_131418608
Niet voor diesel meestal :o Das meestal duurder in Duitsland
pi_131418617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet voor diesel meestal :o Das meestal duurder in Duitsland
Ah diesel...nee ik bedoel benzine :Y
pi_131418955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ah diesel...nee ik bedoel benzine :Y
Benzine moet je goed mikken, eind van de dag tanken. Tussen 's ochtends en 's avonds zit nogal eens een verschil van enkele centen (soms 6-7ct) per liter. Als je dan toch gaat... :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet voor diesel meestal :o Das meestal duurder in Duitsland
Klopt. Dit jaar maar enkele dagen gezien dat het in .de goedkoper was dan hier. En dan was het telkens een cent, of hooguit twee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij waren even lege kratjes bier e.d. terug brengen naar Duitsland zodat we die niet mee hoeven te verhuizen en damn wat was het daar druk zeg :')
Ernstig hè. Ik heb laatst ook afscheid genomen van m'n zorgvuldig opgebouwde verzameling ;(
Schip ahoy!
pi_131435014
Moggel! 8-)
Vandaag weer verder met inpakken, Yashi en IB?

Mijn dag bestaat uit nieuws ontwijken om vanavond de Formule 1 te kunnen zien, en verder wat rondhangen en GTA spelen. Prima zondag :D
Schip ahoy!
  zondag 22 september 2013 @ 10:53:59 #186
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131435042
Zo eten en van twaalf tot zeven werken ;(
  zondag 22 september 2013 @ 10:54:33 #187
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131435056
Waar ben je nu met GTA? :s)
pi_131435544
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
Zo eten en van twaalf tot zeven werken ;(
Lekker verdienen op zondag man! 160%? 200%?

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
Waar ben je nu met GTA? :s)
Nog niet ver, echt op iets van 15% ofzo. Loop veel te veel te kloten tussendoor. Beetje scheuren, dan weer politie afschudden etc :P Jij?

Voor de geïnteresseerden in financiën en pensioenen e.d., is dit wel een interessant artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-onwetendheid.dhtml
Gaat over de huidige pensioenvoorziening, het korten daarop, en de protesten van de 60+'ers. En vooral: om de nuanceringen die daarbij handig zijn.
Schip ahoy!
pi_131435566
Ik ga nog wat inpakken vandaag :) en verder ook een beetje chillen.

Het wordt nu gewoon lastiger omdat we de meeste spullen die er nu nog staan gewoon nodig hebben :)
  zondag 22 september 2013 @ 11:22:57 #190
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131435580
Dat percentage zegt niet zoveel, dat ligt ook aan de side missions die je doet :P Welke main missie doe je? :s)

En vandaag is 150%, van 9 euro bruto :')

Maar hé, wel extra geld, en zo'n verhuizing kost toch altijd best wat, zeker met dubbele huur enzo :')
  zondag 22 september 2013 @ 11:23:14 #191
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131435584
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nog wat inpakken vandaag :) en verder ook een beetje chillen.

Het wordt nu gewoon lastiger omdat we de meeste spullen die er nu nog staan gewoon nodig hebben :)
Zoals de TV, stereo en PS3 :')
pi_131435649
Ik dacht meer aan Pannen, borden, bestek :')
pi_131436309
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dat percentage zegt niet zoveel, dat ligt ook aan de side missions die je doet :P Welke main missie doe je? :s)

En vandaag is 150%, van 9 euro bruto :')

Maar hé, wel extra geld, en zo'n verhuizing kost toch altijd best wat, zeker met dubbele huur enzo :')
Hebben jullie dubbele huur ja? :+
9 euro bruto is geen vetpot natuurlijk, maar ach, 50% er bovenop is mooi meegenomen. Het is verder toch een dag als alle andere...

Ik heb net m'n eerste heist gehad en die 2,5 miljoen afbetaald :). Heb de rest van de cash nog niet binnen overigens }:|. Jij bent al een stukje verder denk ik?
Schip ahoy!
pi_131440436
Vandaag met n kater gta zitten spelen bij een maat, geniaal vertrouwd :)

wat betreft verhuizen en shit opruimen, ik ben nog steeds aan het kijken / reageren naar kamers :) Helaas laatste kijkavond niet geworden, maar ga gewoon door. Heb toch wel een beeeetje eisen aangezien ik een heel appartement achter laat.

Nadenken over wat ik wel en niet mee neem is ook lastig, aangezien ik in de afgelopen jaren al van 3 generaties spullen verzameld/uitgezocht heb. Heb eigenlijk alleen nog 1 kast met wat dingen van vroeger, veel meer niet. Dus veel meer is er eigenlijk niet om weg te tiefen :')

laatste week gaat trouwens wel wat minder, sta erg veel stil bij het verlies van mn ouders, met name onbewust want dan merk ik gewoon dat ik ineens een schijthumeur heb. Ik weet het, doe men best en meer kan ik niet doen, maar toch gaat het soms gewoon even goed kut.
pi_131440826
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag met n kater gta zitten spelen bij een maat, geniaal vertrouwd :)

wat betreft verhuizen en shit opruimen, ik ben nog steeds aan het kijken / reageren naar kamers :) Helaas laatste kijkavond niet geworden, maar ga gewoon door. Heb toch wel een beeeetje eisen aangezien ik een heel appartement achter laat.

Nadenken over wat ik wel en niet mee neem is ook lastig, aangezien ik in de afgelopen jaren al van 3 generaties spullen verzameld/uitgezocht heb. Heb eigenlijk alleen nog 1 kast met wat dingen van vroeger, veel meer niet. Dus veel meer is er eigenlijk niet om weg te tiefen :')

laatste week gaat trouwens wel wat minder, sta erg veel stil bij het verlies van mn ouders, met name onbewust want dan merk ik gewoon dat ik ineens een schijthumeur heb. Ik weet het, doe men best en meer kan ik niet doen, maar toch gaat het soms gewoon even goed kut.
ik snap je...dikke knuffel lieverd :*
pi_131455646
Ook een knuffel van mij CP!

Hmm, ik begin me steeds meer te realiseren dat verhuizen ook betekend dat we uit ons "veilige" plekje hier weggaan :o

Zal vast weer stom klinken maar goed :')
  maandag 23 september 2013 @ 22:29:31 #197
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131497260
Zo, dat was me het dagje wel. Vanochtend sleutel gekregen, daarna schoongemaakt, slot voordeur vervangen en spul bij de Gamma gehaald. Vanavond de voor mij laatste ALV van de studievereniging waar ik tot erelid gemaakt ben 8-)
  maandag 23 september 2013 @ 22:29:55 #198
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131497288
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag met n kater gta zitten spelen bij een maat, geniaal vertrouwd :)

wat betreft verhuizen en shit opruimen, ik ben nog steeds aan het kijken / reageren naar kamers :) Helaas laatste kijkavond niet geworden, maar ga gewoon door. Heb toch wel een beeeetje eisen aangezien ik een heel appartement achter laat.

Nadenken over wat ik wel en niet mee neem is ook lastig, aangezien ik in de afgelopen jaren al van 3 generaties spullen verzameld/uitgezocht heb. Heb eigenlijk alleen nog 1 kast met wat dingen van vroeger, veel meer niet. Dus veel meer is er eigenlijk niet om weg te tiefen :')

laatste week gaat trouwens wel wat minder, sta erg veel stil bij het verlies van mn ouders, met name onbewust want dan merk ik gewoon dat ik ineens een schijthumeur heb. Ik weet het, doe men best en meer kan ik niet doen, maar toch gaat het soms gewoon even goed kut.
Aai.gif ;(
pi_131501256
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag met n kater gta zitten spelen bij een maat, geniaal vertrouwd :)

wat betreft verhuizen en shit opruimen, ik ben nog steeds aan het kijken / reageren naar kamers :) Helaas laatste kijkavond niet geworden, maar ga gewoon door. Heb toch wel een beeeetje eisen aangezien ik een heel appartement achter laat.

Nadenken over wat ik wel en niet mee neem is ook lastig, aangezien ik in de afgelopen jaren al van 3 generaties spullen verzameld/uitgezocht heb. Heb eigenlijk alleen nog 1 kast met wat dingen van vroeger, veel meer niet. Dus veel meer is er eigenlijk niet om weg te tiefen :')

laatste week gaat trouwens wel wat minder, sta erg veel stil bij het verlies van mn ouders, met name onbewust want dan merk ik gewoon dat ik ineens een schijthumeur heb. Ik weet het, doe men best en meer kan ik niet doen, maar toch gaat het soms gewoon even goed kut.
Sucks, CP! Confrontatie is niet altijd fijn inderdaad, maar wel goed dat je de ruimte neemt om weer en opnieuw bij ze stil te staan, hoe ruk je humeur er misschien ook van wordt. Want als je die ruimte niet neemt, ga je het alleen maar wegstoppen...
Schip ahoy!
pi_131505017
Ik heb trouwens mn nieuwe klasgenoten wel ff kort verteld hoe en wat, want zoals ik al dacht niemand verwacht mijn geschiedenis... was wel fijn, werd goed opgepikt. Voel me ook wel opgenomen in de klas we doen al regelmatig gezellige dingen samen. De HAN werkt matig mee maar opzich loopt t lekker op school.

Over dat opruimen weer, zondagavond mezelf nog even aan het werk gezet voor wat administratie van men pa. Hoop tegen gekomen, van zorgzaken, tot justitie. Van leuke foto's en herinneringen tot aan ellende in men moeders familie waar ik geen weet van had.

2 bananendozen en 20 ordners verder was het klaar, 7 bewaar ik er rest kan weg moet alleen mn zusje nog naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')