quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Zuuuuucht!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een meet in 't Huys zaterdagavond volgens mij
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
Weet niet of dqod en chowi komen![]()
Weet eigenlijk helemaal niks, ook niet of ik uberhaupt zin heb of kan.
quote:
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doosquote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Daarom was ie eruit. Remlof zei nee. Qb en gari niet gehoord en ja.
SEX / [SEX SC #1515] Rijn vs Waalquote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doos
Ik heb je geapped?!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doos
Op 29 augustus ja. Op de dertigste realiseerde ik me dat één avond op die reunie genoeg was omdat ik niet twee nachten in een tent wil slapenquote:
Ik sta voorlopig nog ovb, weet virjdagmiddag wat mijn roosster het weekend doet..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie, ik, Joof?, Q_B, Gari en Remlof.
8 man/vrouw?
[..]
OhEvengoed succes
Lol als jij niet kwam en van gari en qb wist ik het dus niet dan waren we maar met zijn vier of vijven.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:43 schreef remlof het volgende:
Sowieso, een meet laten afhangen van het feit of remlof komt
Niemand weet of het überhaupt door gaat.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta voorlopig nog ovb, weet virjdagmiddag wat mijn roosster het weekend doet..
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom wel hoor! Gari ook! Gezellig biertje doen toch? Beetje tietjes knijpen enzo...
Preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 17:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nou ja ik ga soberso wel tanken die avond. Is t niet in t Huys dan wel bij Nescio of Tape![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |