SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt smullen.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, DVD 6 pas.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:25 schreef Kudo het volgende:
Al bij de eerste scénes van de Fischers aanbeland Frey, of zit je al bij de cliff met Stefano?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:25 schreef Kudo het volgende:
Al bij de eerste scénes van de Fischers aanbeland Frey, of zit je al bij de cliff met Stefano?
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:13 schreef Frey het volgende:
Die scène waar ik eerder al een audiofragment van geplaatst heb,Jouw posts vanaf nu vermijden. Wil niet doorspoelen. (behalve voor de leaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt smullen.![]()
![]()
)
Gewoon de seizoen 9 spoilers niet openklappen.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jouw posts vanaf nu vermijden. Wil niet doorspoelen. (behalve voor de leader)
(dat bedoelde ikquote:Op woensdag 4 september 2013 17:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon de seizoen 9 spoilers niet openklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:Ik klikte automatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mathijs de stalker vond ik een van de meest spannende verhaallijnen van dat seizoen.![]()
Het volgende betreft aan vraag aan Frey dat inhoud kan verraden, dus gaat in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, DVD 6 pas.En kwam dus uit waar Huib al zo bang voor was in seizoen 8: Bowien had niet de kracht om de beslissende trap uit te delen aan Ludo. Het wordt overigens niet echt uitgesproken tot dusver, maar Ludo wist natuurlijk ook donders goed dat ook Bowien met zijn malaise te maken had, ook al probeert ze hem ervan te overtuigen van niet. Maar dat is allemaal voor later. Nu eerst maar is verder met de vernielde bontjassen van Dian :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar is hij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frey op 04-09-2013 19:05:24 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jammer dat ik in seizoen 9 GTST nog niet goed volgde, dus ik moet het doen met het opzoeken van verhaallijnen op internet... Anders kan ik dit niet bijhouden. Naar wat ik heb gezien is dat einde van Matthijs echt heel slecht geacteerd (en ik had graag een ander einde gezien), maar de rest van de verhaallijn is spannend inderdaad. In ieder geval spannender dan Julia Batenlaan die stout probeert te zijn.
Waar halen jullie trouwens ineens die goede kwaliteit foto's vandaan?![]()
![]()
Waar heb je dat einde gezien?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:
Jammer dat ik in seizoen 9 GTST nog niet goed volgde, dus ik moet het doen met het opzoeken van verhaallijnen op internet... Anders kan ik dit niet bijhouden. Naar wat ik heb gezien is dat einde van Matthijs echt heel slecht geacteerd (en ik had graag een ander einde gezien), maar de rest van de verhaallijn is spannend inderdaad. In ieder geval spannender dan Julia Batenlaan die stout probeert te zijn.
Waar halen jullie trouwens ineens die goede kwaliteit foto's vandaan?![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe die laatste vermomming er uitzag, dat ze niks door had.. want die andere 2 zijn echt niveautje carnavalswinkel![]()
![]()
Einde van dit filmpje. Niet precies het einde van Matthijs, maar ik vond 'm erg matig (en gewoon schandalig geacteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar heb je dat einde gezien?
Ik ben vooral benieuwd hoe die laatste vermomming er uitzag, dat ze niks door had.. want die andere 2 zijn echt niveautje carnavalswinkel).
![]()
Hoe lang zou het duren voor ze er achter zijn wie er achter de verprutste parachute zat? Ben wel benieuwd namelijk, maar heb weinig zin in die verhaallijnen die Lucas of Rik bevatten...
Dus. Dat.![]()
Lang. Alle aanwijzingen die wij hebben gekregen in de app, zullen nu ook langzaam in GTST zelf ontdekt worden (in dat geval was de app dus niet zo leuk, nu weten we alles al). Zoals Lorena met de tang, Wiet met de foto, Laura met de tang, de bewakingsbeelden met de tas, etc... Saai voor de kijker, maar het duurt vast weken voordat Menno daar achter is gekomen. En als anderen bewijzen vinden, houden ze die vast weer weken geheim, wat lijdt tot ruzies, scheidingen, je kent het wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef GoWithIt het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze er achter zijn wie er achter de verprutste parachute zat? Ben wel benieuwd namelijk, maar heb weinig zin in die verhaallijnen die Lucas of Rik bevatten...![]()
Is er nou serieus waar nu al reclame ??? Of is het gewoon nog niet begonnen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
het begint nu pasquote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef DjinN het volgende:
Is er nou serieus waar nu al reclame ??? Of is het gewoon nog niet begonnen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |