Pardon? Ik ga alleen met mannen om die niet zo een laag niveau hebben. Ik kijk wel uit met wie ik wat doe hoor. En trouwens... je kunt mij er niet van beschuldigen dat ze alsnog willen friemelen enzo terwijl ik heel duidelijk ben over het feit dat ik geen behoefte aan heb om all- the way te gaan, get it? Mooi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef Arriens het volgende:
[..]
Ze wacht tot ze eens goed verkracht word.
Daar, dat wil ze. Alleen durft ze het zelf niet toe te geven. Doet ze flauwtjes alsof totdat ze de grote agressiefeling boven haar heeft en dan gaat ze klagen dat alle mannen verkrachters zijn en wordt ze door de andere hersenloze feministen geholpen in haar klaagzang.
Maar ik ga off topic.
Ik hoor juist altijd dat ik nogal afstandelijk overkom in mijn doen en laten, dus ik schreeuw lichamelijk zeker niet iets uit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Arriens het volgende:
[..]
Je klinkt als een meid die met haar taal NEE zegt en met haar lichaam JA schreeuwt.
Wees duidelijk in lichaams en verbale taal. Gemengde taal zorgt voor situaties in voorgaande post.
Je dagboek ligt tussen je stapels spijkerbroeken, zeiksnor, je moet eens goed geneukt worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik hoor juist altijd dat ik nogal afstandelijk overkom in mijn doen en laten, dus ik schreeuw lichamelijk zeker niet iets uit.je moet het meemaken denk ik...ben blijkbaar een beetje vreemd ofzo
Mijn dagboek is fokquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je dagboek ligt tussen je stapels spijkerbroeken, zeiksnor, je moet eens goed geneukt worden.
Waar wacht je op dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Pardon? Ik ga alleen met mannen om die niet zo een laag niveau hebben. Ik kijk wel uit met wie ik wat doe hoor. En trouwens... je kunt mij er niet van beschuldigen dat ze alsnog willen friemelen enzo terwijl ik heel duidelijk ben over het feit dat ik geen behoefte aan heb om all- the way te gaan, get it? Mooi.
Ben je er zo eentje?quote:
DIT topic.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik typ in deze topic terwijl ik bezig ben, dus ben nat nu.
Beat that.
En wanneer is dat? Iedere oneven dinsdag na volle maan?quote:
Er zijn toch ook genoeg meiden die elke dag wel zin hebben, waarom wordt er dan zo met mij gespotquote:Op zondag 8 september 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
En wanneer is dat? Iedere oneven dinsdag na volle maan?
Ja, van 22.00 tot 22.10, gok ik.quote:Op zondag 8 september 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
En wanneer is dat? Iedere oneven dinsdag na volle maan?
Moet je je als een slet voelen na de seks, dan?quote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
voel jij je niet als een slet nu ?
Nee, echt? Goed dat je het even zegt, had ik echt totáál niet door...quote:
Oei, heb je zin?quote:
Dat zou je toch niet verklappen?quote:
ik proef de frustratiequote:Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef blow... het volgende:
Al die mensen die een paar uur droog staan posten hoer: kijk ik heb net sex gehad
amateurquote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik proef de frustratie![]()
met je 10 dagen droog
jaquote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
met je 10 dagen droog
10 dagen is echt niet veel als je geen vaste sekspartner hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
met je 10 dagen droog
Sinds mei aan het daten en nog steeds geen seks? What the fuck.quote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef Micson het volgende:
8 maanden ongeveer, maar ik date al sinds mei met een lief meisje en ik hoop dat het vrijdag eindelijk gaat gebeuren
Ze ging een maand vrijwilligerswerk doen in een ver oord.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Sinds mei aan het daten en nog steeds geen seks? What the fuck.
Succes!quote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Ze ging een maand vrijwilligerswerk doen in een ver oord.
Maar vrijdag moet het gaan gebeuren, ik zet al mijn geld erop in.
11 inmiddelsquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
10 dagen is echt niet veel als je geen vaste sekspartner hebt.
Dit is ongeveer de reden waarom ik al zo lang droog sta...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |