Hij doet het weerquote:Op woensdag 4 september 2013 17:43 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Gooi met spullen die in je kamer liggen! Dat helpt, echt waar!
Jepp!!!111!!!1!!!!11quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overload aan FOK!kers op cookieclicker?
Yupquote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef EenKriek het volgende:
Eerste cookie chain gehad:
[ afbeelding ]
Is dit niet de langste die je kunt hebben?
Krijg je soms als je op een koekje klikt, maar voor gouden koekjes is die kans heel klein (0.33%), voor rode koekjes is de kans al groter (5.95%)quote:Op woensdag 4 september 2013 18:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
hoe kom je aan die cookie chain? is vast al eens voorbij gekomen, maar ik heb geen tijd meer voor iets anders tussen posten in dit topic en op een plaatje van een koekje klikken.
ah, okee, ik heb nog geen rode koekjes gehad, ik heb wel net de ritual rolling pin gekocht, ook weer een oma upgrade.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Krijg je soms als je op een koekje klikt, maar voor gouden koekjes is die kans heel klein (0.33%), voor rode koekjes is de kans al groter (5.95%)
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah, okee, ik heb nog geen rode koekjes gehad, ik heb wel net de ritual rolling pin gekocht, ook weer een oma upgrade.
Productie is onzin. Die Golden cookies heb je veel meer aanquote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dan geef ik de boel voorlopig liever uit aan dingen die voor een hogere productie zorgen, die cursors komen later dan wel
Wanneer ben je begonnen?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wel 10 keer klikken maar hij doet het niet.
Je zult wel 800 Gc bedoelen??quote:Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef Mano_ het volgende:
Damn, nog ruim 800TC te gaan met 56MC/s voor de Dark Coated Chocolate Cookie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |