Oh en ze zijn nodig om de oma's pissig te krijgen denk ik?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik koop ze tussendoor gewoon, zijn bij vaak bij mij niet zo duur
Pissig? mijne worden juist beter?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh en ze zijn nodig om de oma's pissig te krijgen denk ik?
Jah, de Grandmapocalypse bedoel ikquote:Op woensdag 4 september 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Pissig? mijne worden juist beter?
Oh nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jah, de Grandmapocalypse bedoel ik
Oh ik weet al die namen niet van die upgradesquote:Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Pas als je de upgrade One Mind koopt
Ik klik met m'n laptop muis en usb muis tegelijkertijdquote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een nieuwe manier gevonden op snel te klikken.
zet de mousekeys aan, als je een Nederlandse windows hebt of iets anders dan windows dan weet ik het niet, maar ik tikte gewoon mousekeys bij windows search and kwam hier: [ afbeelding ]
als je dit hebt gedaan houd je je muis op het cookie en druk je op de 5 van je numpad, dan klik je. De truc is om het tegelijkertijd te doen, 5 snel indrukken en gewoon klikken met je muis. Zo kreeg ik de uncanny clicker achievement en het gaat gewoon snel.
Warning, je kan geen getallen meer typen met je numpad met deze optie aan.
Ik kreeg de uncanny clicker door een seconde of 5 op de muis te rammenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een nieuwe manier gevonden op snel te klikken.
zet de mousekeys aan, als je een Nederlandse windows hebt of iets anders dan windows dan weet ik het niet, maar ik tikte gewoon mousekeys bij windows search and kwam hier: [ afbeelding ]
als je dit hebt gedaan houd je je muis op het cookie en druk je op de 5 van je numpad, dan klik je. De truc is om het tegelijkertijd te doen, 5 snel indrukken en gewoon klikken met je muis. Zo kreeg ik de uncanny clicker achievement en het gaat gewoon snel.
Warning, je kan geen getallen meer typen met je numpad met deze optie aan.
Zo snel kan ik dat nietquote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kreeg de uncanny clicker door een seconde of 5 op de muis te rammen
Ja wel joh. Voor die update van die procentuele mouse click updates was het echt niks waard, maar nu is het echt wel wat waard, vooral als je door klikt. Maar ja, alleen als het *7 is doe ik het nu.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Overigens klik ik inmiddels ook tijdens die 77sec x77 niet eens meer, is de moeite toch amper waard.
Met 1 hand je muis vasthouden en met de wijsvinger en middelvinger van je andere hand afwisselend op dat knopje drukken, gaat heel snel danquote:
ik gebruik de muis van mijn laptop, dat gaat echt het snelstequote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 1 hand je muis vasthouden en met de wijsvinger en middelvinger van je andere hand afwisselend op dat knopje drukken, gaat heel snel dan
1 keer klikken tijdens die frenzy levert me nu 33.349.155 cookies op.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel joh. Voor die update van die procentuele mouse click updates was het echt niks waard, maar nu is het echt wel wat waard, vooral als je door klikt. Maar ja, alleen als het *7 is doe ik het nu.
Je hoeft ook niet op je allerhards te klikken, en ook niet elke frenzy. Maar 17 miljard is niet niks, kijk maar naar je CPS zonder die frenzy, dan duurt dat best een tijdje!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1 keer klikken tijdens die frenzy levert me nu 33.349.155 cookies op.
Tijdens die frenzy krijg ik per seconde 833.681.943 cookies, dus in 77 seconden ongeveer 64.2 miljard.
Als ik me 77 seconden lang helemaal de tyfus klik is 500 kliks te halen, dat is dus een kleine 17 miljard, dat vind ik niet genoeg extra cookies opleveren om me een blessure voor te klikken
Zoiets redeneer ik ook ja. Maar toch kan ik het niet latenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1 keer klikken tijdens die frenzy levert me nu 33.349.155 cookies op.
Tijdens die frenzy krijg ik per seconde 833.681.943 cookies, dus in 77 seconden ongeveer 64.2 miljard.
Als ik me 77 seconden lang helemaal de tyfus klik is 500 kliks te halen, dat is dus een kleine 17 miljard, dat vind ik niet genoeg extra cookies opleveren om me een blessure voor te klikken
Ik ben niet verslaafd ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op je allerhards te klikken, en ook niet elke frenzy. Maar 17 miljard is niet niks, kijk maar naar je CPS zonder die frenzy, dan duurt dat best een tijdje!
En doe het dan op de numpad manier, dan hoef je niet te klikken maar kan je gewoon op 5 drukken en dat kan je dan weer afwisselen met je muis. Of gewoon even tegelijkertijd maar dan wat langzamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |