Meestal zeg ik dan auw en kut.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zeg je zeker ook altijd tijdens het naaien?
Wat is het verschilquote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal zeg ik dan auw en kut.
Auw als ik me prik en kut als het niet wil lukken.quote:
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komtquote:Op woensdag 4 september 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auw als ik me prik en kut als het niet wil lukken.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komt
He bah.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komt
Ik weet niet of ik dit mental image vandaag nog van mijn netvlies krijgquote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mental image vandaag nog van mijn netvlies krijg
En bedankt voor deze informatiequote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!
Volgens mij heeft elke vent op die manier wel eens perongeluk z'n navel dichtgekit
Lekker verhaal, zo tijdens de lunch.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!
Volgens mij heeft elke vent op die manier wel eens perongeluk z'n navel dichtgekit
Niets verpest mijn eetlustquote:Op woensdag 4 september 2013 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker verhaal, zo tijdens de lunch.
nagellak moet je ook op je nagels doen...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een kut nagellak. Smeert voor geen meter.
Zucht.
goh je meent het.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nagellak moet je ook op je nagels doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |