Alles plakt aan me vastquote:Op donderdag 5 september 2013 19:06 schreef MohMi het volgende:
En nu er toch lekker niemand is, ga ik hier eens zonder berouw het topic vol zitten zwetenFuck yeah
Ik moest zo nodig gaan hardlopen, ik kon 20min niet stoppen met zwetenquote:
Thanks voor de tips!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:38 schreef Crutch het volgende:
Dit is het beste pizzadeeg tot nu toe: Beetje Italiaanse kruiden door het deeg doet ook wonderen.
Let wel op dat je precies de voorgeschreven hoeveelheden ingrediënten gebruikt en goed kneedt.
Dit is het recept: http://www.susanscookingschool.com/pizzadough.html
Hier kun je teaspoon omrekenen naar gram: http://www.convertunits.com/from/teaspoon+[US]/to/grams
Okok, veel plezier.
Mooi! Des te eerder is het vakantieieieieie!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Morgen is het weekend alweer bijna voorbij.
En als antwoord;quote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Duurt even maar dan heb je ook wat.
ZATERDAG FOSSIELEN GRAVEN WHOOOO
quote:
Ik had vroeger een volière met Pterodactyls, reken maar uit.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef MohMi het volgende:
Hahahaha, zie ik nu pas;
[..]
En als antwoord;
[..]HOE OUD BEN JIJ WEL NIET, KRUK??
Ik gokte al zoiets jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik had vroeger een volière met Pterodactyls, reken maar uit.
Same, same!quote:
Innuendo?quote:Ik gokte al zoiets jaWel praktisch als Hara wilt gaan graven; die kan met een emmertje en een schepje helemaal loosch in jouw achtertuin dus
Toch maar meer trainen dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Maar Edward komt nog later dan normaal
Wij slepen je er doorheen, je weet toch!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Maar Edward komt nog later dan normaal
Chill hé, dat soort vrijdagen!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
Hier ook soort van weekend. Verdieping voor mezelf, niemand in de buurt.
Lekker muziekje knallen. Misschien zo een filmpje ernaast ofzo.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij slepen je er doorheen, je weet toch!![]()
Ik vergeet daarbij even dat ik ook echt hard moet leren en dus maar sporadisch zal Fok!ken![]()
[..]
Chill hé, dat soort vrijdagen!
Mooi he.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
Mooi he.Ken je "motherlover"? Die vind ik zo prachtig
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
TuurlijkIk kan niet kiezen tussen I'm on a boat en Captain Jack Sparrow.
Michael Bolton rules, dus ik ga denk toch voor die laatste
Niet bij naam, maar die bakkes zeker wel ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |