abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2013 @ 08:19:47 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803229
Zwangerschap & geboorte

24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
11 april: Aisly
20 april: marel88

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-09-2013 21:16:10 ]
pi_130803287
Babbel, wat fijn! En KP en Nikki, veel plezier!
  woensdag 4 september 2013 @ 08:28:17 #3
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130803318
Ah, net nog vergeten: veel plezier KP en Nikki!

--

Ieeeeks! Ik open net mijn zwangerschapsapp en vandaag ben ik 26 weken *O*. Dat wist ik wel. Maar hij zegt ook dat ik nog 98 dagen moet. Ik ben de 100 dagen grens al gepasseerd!

:X.

Het gaat zo snel.. En ik ben best wel roze wolk zwanger dus van mij mag het ook nog wel even duren (roep ik nu hè, roep ik nu).
  woensdag 4 september 2013 @ 08:29:07 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130803325
Redelijk geslapen hier. Sinds ik opgestaan ben wel weer meer activiteit. Vooral weer vanuit mijn rug :X.

Babbel *O* :*

En de echo dames veel plezier *O*.

Verder heb ik de rest niet helemaal onthouden sorry :@
pi_130803491
Veel plezier bij de echo's en nekplooimeting blijft spannend.

Skippy een half jaar zwangert *O*

Fijn dat je redelijk geslapen hebt, Bubsel, jammer dat de rugweeën er weer zijn :*

Hoop op een betere dag voor jou FR!

Even aan ctg hangen en dan met dochter allerlaatste dingen shoppen O+
pi_130803527
Uhm, sta ik echt 2de op lijst?
Ik ben echt pas zwanger hoor! Duurt nog heel lang eer ik uitgerekend ben.
  woensdag 4 september 2013 @ 08:54:11 #7
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130803623
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:45 schreef Spewey het volgende:

Skippy een half jaar zwangert *O*

Oh ja, dat hoort ook nog bij 26 weken! Weejooh! :s)
  woensdag 4 september 2013 @ 08:55:30 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803643
Dot, heb je vandaag een betere dag? :*

Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen! *O* *O*

Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter O+

Bubs, rugweeën -O- Sterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
pi_130803751
26 weken voor skips *O*
en fijn dat je zo roze wolk zwanger bent :Y

Gaat snel het Ymme :)
pi_130803834
Skippy, fijne mijlpaal!
Bubs toch... :*
En een speciale O+ voor Babbel!
pi_130803836
Jompel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130803847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Dot, heb je vandaag een betere dag? :*

Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen! *O* *O*

Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter O+

Bubs, rugweeën -O- Sterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
Tot nu toe wel ja, dank je :)
pi_130803857
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:06 schreef Dot. het volgende:

[..]

Tot nu toe wel ja, dank je :)
gelukkig O+
pi_130803997
Bubs succes vandaag
Dot weer wat gelukkig
Skips 6mnd zwanger *O*

Ik heb vandaag ean dus weinig rust en afgelopen hield er iemand een snurk en piep wedstrijd -O-
  woensdag 4 september 2013 @ 09:17:34 #15
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130804067
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:28 schreef ProjSkippy het volgende:

En ik ben best wel roze wolk zwanger
_O- Joh, echt waar? Goed dat je het zegt! ;) _O-
  woensdag 4 september 2013 @ 09:23:52 #16
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130804173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

_O- Joh, echt waar? Goed dat je het zegt! ;) _O-
Is het te merken, ja? *)
pi_130804589
Goedemorgen dames!

Ik wilde jullie nog bedanken voor het hartelijke welkom wat jullie mij gegeven hebben een paar topics geleden. :)

Inmiddels ben ik 16 weken tweelingmama in wording en het gaat over het algemeen goed. Ik heb wel sinds afgelopen week pijn bij mijn schaambeen wat uitstraalt in mijn kruis, maar dat is eigenlijk het grootste ongemak wat ik momenteel heb.

Verder geniet ik heerlijk van mijn vakantie en ben ik lekker aan het rondhobbelen en dingen aan het regelen terwijl manlief aan het klussen is. O+
pi_130805134
Skippy een half jaar zwanger alweer *O* *O*

Babbel een goede 9w1d echo *O* *O*

Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom *O*

Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!

FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!

En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen *O*

Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen :Z :Z Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me :D

Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?

Mijn (8> heeft een echo voor me geregeld *O* *O* Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
pi_130805515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Skippy een half jaar zwanger alweer *O* *O*

Babbel een goede 9w1d echo *O* *O*

Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!

FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!

En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen *O*

Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen :Z :Z Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me :D

Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?

Mijn (8> heeft een echo voor me geregeld *O* *O* Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
Fijn dat het nu toch kan!

Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
pi_130805591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Dank je wel! :)

quote:
Vervelend is dat he. :D Zeker in het begin van mijn zwangerschap had ik dat ook. Het was voor mij erg wennen, want ik wilde ook gewoon dingen blijven doen. :) Ik voelde me ook lichtelijk opgelaten ten opzichte van mijn man, maar hij is gelukkig heel lief en zorgzaam. Hoewel mijn energie niveau laag blijft, gaat het wel beter nu en kan ik ook wat meer doen.

quote:
Geen idee, maar ik geloof dat dat ook wel met de positie en vorm van je darmen te maken kan hebben.
pi_130806011
Wat lief en goed van je man, Musique! O+
pi_130806034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Fijn dat het nu toch kan!

Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
Thanks voor de tip! (en FR ook in het vorige deel zie ik net)! Zal je dat stuk misschien voor me kunnen inscannen (of iemand anders)? Via de website kan ik wel lezen hoe ze het daarna vergaan is, maar niet hoe de zwangerschap is verlopen. Het lijkt me een heel interessant artikel.
pi_130806111
ik kan het evt wel voor je inscannen als je wilt, zag het vanmorgen ook staan nl.
moet je me alleen even een pb sturen ter herrinering want mijn geheugen is niet alles tegenwoordig :D
pi_130807750
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet O+

Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw :')

Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken :D
pi_130807957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef Spewey het volgende:
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet O+

Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw :')

Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken :D
succes met dat laatste ;)
En fijn dat weer alles goed was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')