Tot nu toe wel ja, dank jequote:Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Dot, heb je vandaag een betere dag?
Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen!![]()
Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter![]()
Bubs, rugweeënSterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:28 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik ben best wel roze wolk zwanger
Is het te merken, ja?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Joh, echt waar? Goed dat je het zegt!
![]()
Fijn dat het nu toch kan!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Skippy een half jaar zwanger alweer![]()
![]()
Babbel een goede 9w1d echo![]()
![]()
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!
FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!
En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen![]()
Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Mijnheeft een echo voor me geregeld
![]()
Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
Dank je wel!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Vervelend is dat he.quote:Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Geen idee, maar ik geloof dat dat ook wel met de positie en vorm van je darmen te maken kan hebben.quote:Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Thanks voor de tip! (en FR ook in het vorige deel zie ik net)! Zal je dat stuk misschien voor me kunnen inscannen (of iemand anders)? Via de website kan ik wel lezen hoe ze het daarna vergaan is, maar niet hoe de zwangerschap is verlopen. Het lijkt me een heel interessant artikel.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Fijn dat het nu toch kan!
Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
succes met dat laatstequote:Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef Spewey het volgende:
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet
Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw
Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |