SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Als Boetius IF krijgt ga ik met hem op de foto met zijn IF kaartquote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch silver team gaat echt baas worden.
Die stats van Boetius, dikke pace volgens mij met 4* weak en skills.
Nieuwe Esswein = Musaquote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIGERIA FTW
Boulah had dit jaar amper nog pace..vast niet meer geworden na deze downgradequote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou interessant kunnen zijn ondanks lengte en afhankelijk van pace. (En of ie een nieuwe club heeft wss)
Merk ik ookquote:
Site ging down dus weet het nietquote:Op woensdag 4 september 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup, we've got a breakdown.
Neem aan dat het Ivory Coast is BDIL?
Nee Engels namen neem ik aan. Nederland was ook "Holland"quote:Op woensdag 4 september 2013 02:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Site ging down dus weet het nietkan ook Cote d'ivoire zijn toch
?
twitter:FIFANOWcom twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:08:37Right... The website is down. Doing our best to bring it back online as soon as possible! Sorry!
reageer retweet
Nee is het ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Site ging down dus weet het nietkan ook Cote d'ivoire zijn toch
?
retweet cuntquote:Op woensdag 4 september 2013 02:09 schreef Zhano het volgende:
twitter:FIFANOWcom twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:08:37Right... The website is down. Doing our best to bring it back online as soon as possible! Sorry!
reageer retweet
huh wat, je gaat steward worden bij Feyenoord?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:15 schreef BDIL het volgende:
Vandaag sollicitatie procedure gehad in de KuipJammer dat het proces achter steward zijnde 3 maanden gaat duren,maar goede uurloon
quote:Op woensdag 4 september 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
Wilde net Diame en Niang checken..morgen dan maar
Jepquote:Op woensdag 4 september 2013 02:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wat, je gaat steward worden bij Feyenoord?
Als hij lijkt op zijn FM versie welquote:Op woensdag 4 september 2013 02:17 schreef DutchSL het volgende:
Jullie fapten op Srna in het vorige topic, maar zal Vrsaljko (nu bij Genoa) niet interessanter zijn als Kroatische RB?
Nee, want het gaat om de persoon meer volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2013 02:17 schreef DutchSL het volgende:
Jullie fapten op Srna in het vorige topic, maar zal Vrsaljko (nu bij Genoa) niet interessanter zijn als Kroatische RB?
(met pace enzo)
Lolquote:
Nee manquote:Op woensdag 4 september 2013 02:17 schreef DutchSL het volgende:
(met pace enzo)
15 euro per uurquote:Op woensdag 4 september 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol
Dacht dat zoiets juist slecht betaalde joh..zijn altijd van die kansloze half afgekeurde figuren voor mijn gevoel, maar misschien is dat alleen in Oss zo
Zit een hoop gevarengeld bij in Roffa natuurlijkquote:
Zonde dat hij LW isquote:
Nicequote:
Ja maar het is een heel process voor je de juiste pas krijgt van de politie om te komen werken. Als beveiliger wil ik niet staan, betaalt beter maar kut werk. Sta dan liever aan de deur bij discotheken of bij festivals pak je zwart toch wel 1000 euro per avondquote:Op woensdag 4 september 2013 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit een hoop gevarengeld bij in Roffa natuurlijk
quote:Op woensdag 4 september 2013 02:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Boss.
[ afbeelding ]
Zocht die knuppel van AZ, maar die is vast USA.
Die vrije trap van Srna op het EK in 2008 tegen Turkije. Kende toen Srna vooral van FM en wist dat die dodelijk was met vrije trappen. Schoot hem toen strak in de kruising, werd toen gelukkig net zo fraai eruit gehaald door Rustu.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee manSrna is overigens 4* skiller
en die vrijetrappen
RBquote:Op woensdag 4 september 2013 02:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Boss.
[ afbeelding ]
Zocht die knuppel van AZ, maar die is vast USA.
Ik zocht op ssonquote:Op woensdag 4 september 2013 02:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij USA gevonden of toch Ijsland? Ik zocht niet bij USA
Die waar DutchSL op fapte? Of Bueno?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Beerens ook weer silver, hopelijk 80 pace oid. Hij heeft 4* skills en 5* wf
Silver Hernandez
Hoe heette die goede silver Uruguay striker van vorig jaar ook alweer? Die zat er wellicht weer in
Alfaro ?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Beerens ook weer silver, hopelijk 80 pace oid. Hij heeft 4* skills en 5* wf
Silver Hernandez
Hoe heette die goede silver Uruguay striker van vorig jaar ook alweer? Die zat er wellicht weer in
Speelde in MExico..weet ff nietquote:Op woensdag 4 september 2013 02:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die waar DutchSL op fapte? Of Bueno?
[ afbeelding ]
Dit is niks natuurlijk
Nee..kan er ff niet op komen..irritantquote:
Juistquote:Op woensdag 4 september 2013 02:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vicente Sanchezspeelt nu in de MLS
Dat is exact Neto Berola van dit jaar volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Wellington Nem bij Shakhtar is een 74 rated silver CF.
quote:
Agbon is wel LW, maar dit zal wel de nieuwe worden ja. Al is Mayuka er dus ook nog met 72 ratingquote:Op woensdag 4 september 2013 02:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Montolivo is met 85 de beste speler van Milan.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:41 schreef DutchSL het volgende:
Balotelli beste half jaar van zijn carrière gehad -> downgrade
Hoe heb je Shakthar geschreven ?quote:
shakquote:
Shakhtarquote:
Srna hoogste ratingquote:
Dan nog een silver baas..mooi koppel met onze MLS vrindquote:Op woensdag 4 september 2013 02:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Al zal hij wel een flinke pace downgrade krijgen omdat hij 34 is
Paar Dortmund spelers skippen lukt toch welquote:
FYPquote:Op woensdag 4 september 2013 02:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar Dortmund en Monchengladbach spelers skippen lukt toch wel
quote:
twitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:54:33Ultimate Team Starter Pack Includes 34 items with 22 players, 1 manager, 5 club items and 6 consumables. 29 Bronze, 2 Silver and 3 Gold reageer retweet
Waar komt hij vandaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die zal wel populair worden als er een beetje pace bij zit.
Ecuadoraan die in Mexico speelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar komt hij vandaan?
[ afbeelding ]
Deze krijgt iedereen dus, ook als je later in het jaar een account maakt om opnieuw te beginnen. Ben benieuwd naar de returning player packs.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
twitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:54:33Ultimate Team Starter Pack Includes 34 items with 22 players, 1 manager, 5 club items and 6 consumables. 29 Bronze, 2 Silver and 3 Gold reageer retweet
Dan nog een spits ernaast en Arellano aan de andere kant die nu RW is..wel maare 3*quote:Op woensdag 4 september 2013 03:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ecuadoraan die in Mexico speelt.
Fabian spits kan helaas niet, want 75quote:Op woensdag 4 september 2013 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog een spits ernaast en Arellano aan de andere kant die nu RW is..wel maare 3*
Goed zoquote:Op woensdag 4 september 2013 03:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Uit schaamte ga ik dan maar naar bed.
Die fouten maakten ze in het verleden ook al bij o.a. Boyata en Matavzquote:
http://fut14.fifanow.com/quote:Op woensdag 4 september 2013 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is er al een site waar stats te vinden en te zoeken zijn van FUT14?
Thanks! Worden hier nog stats in veranderd, of is dit al definitief?quote:Op woensdag 4 september 2013 07:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://fut14.fifanow.com/
Duarte nog steeds een LM
klopt geen kut van die site man, Rekik die 64 rated blijftquote:Op woensdag 4 september 2013 07:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Duarte nog steeds een LM
Klinkt inderdaad alsof er nog het een en ander moet gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
klopt geen kut van die site man, Rekik die 64 rated blijft
Nog geen final ratings dustwitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 01:24:20In-game stats, final ratings and new images will be updated on the website tomorrow! reageer retweet
wachten we een maandje op de SIFquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wachten we een maandje op de SIF
Mooi. Ik moest gisteren in de finale van die silver cup tegen een team met Kouyate en nog wat beesten. Hoewel ik continu het gevoel had dat ik beter was dan hem, kwam ik maar niet door zijn verdediging heen. En als ik er dan bijna doorheen was, verpestte die Kouyate het voor me. Gaat dus over een paar weken niet meer gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:01 schreef TBakkert het volgende:
Morgen.
En Kouyaté volgens dat ding 75 rated. We gaan allemaal dood.![]()
Kan ik weer aan mijn lijstje beginnenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
alle cijferfetisjisten weer blij zie ik![]()
maar welals hij vanavond met final ratings komt
heb stiekem ook al een paar namen opgeschrevenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ik weer aan mijn lijstje beginnen
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi. Ik moest gisteren in de finale van die silver cup tegen een team met Kouyate en nog wat beesten. Hoewel ik continu het gevoel had dat ik beter was dan hem, kwam ik maar niet door zijn verdediging heen. En als ik er dan bijna doorheen was, verpestte die Kouyate het voor me. Gaat dus over een paar weken niet meer gebeuren
Ik heb er nog wel een stuk of 20 van vorig jaar in mijn hoofdquote:Op woensdag 4 september 2013 09:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb stiekem ook al een paar namen opgeschreven![]()
wel jammer dat de stats van die legends er niet op staan
voor mij ook niet, want zelfde reden, maar was toch nieuwgierig.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stuk of 20 van vorig jaar in mijn hoofd
Ga voor die legends-stats maar uit van alles rond de 90 ofzo
Toch niet relevant voor mij, want geen xbox.
*nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 september 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor mij ook niet, want zelfde reden, maar was toch nieuwschierig.
Ik zit al aan mijn 3e bakquote:Op woensdag 4 september 2013 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
HE!
het is nog vroeg he, heb me koffie nog niet eens op.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:12 schreef TBakkert het volgende:
En nu moet ik naar school. Groeten allemaal, fijne dag verder.
Repostquote:Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef Fuszy het volgende:
bakkali 66 rated is wel jammer. 4* WF en skills
Dat snap ik, maar 1 pagina terug en je had het gezienquote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet elke minuut van de dag hier.
oh.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar 1 pagina terug en je had het gezien
thnx had dutch wel al geprobeerdquote:
+ obasiquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (hopelijk blijft hij silver)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-longquote:Op woensdag 4 september 2013 11:11 schreef Ajacied7 het volgende:
De nieuwe pacewhores stromen al binnen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
-long
-abel hernandez
-jorge henrique
-esswein
-obasi
-joel obi
allemaal naar silver
jammer joh, had je 8 uur gewacht had je nog kans op IF messiquote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hele team verkocht. Voor 220k gouwen pakkies gekocht met als hoofdprijs Podolsky.![]()
![]()
Zondag 15 september maar Vijf_Voor gaat ervoor zorgen dat wij er op de 14e al in kunnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
Vanaf wanneer kan je in de nieuwe webapp?
De Sciglioquote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
ga zeker weten een Serie A silver team maken volgende FUT![]()
![]()
Godver...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
- acosty
- abel hernandez
- obi
- maicosuel
- valazquez
- santacroce
- jonathan
sciglio gold
Dat kunnen ze allemaal wel maar doen het niet in wedstrijdenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Zoveel spelers met 2* skills, daar sta ik echt nog steeds van te kijken.Je moet wel mentaal incapabel zijn als je niet eens een roulette kan als professioneel voetballer.
Eerder fysiek incapabel, lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Zoveel spelers met 2* skills, daar sta ik echt nog steeds van te kijken.Je moet wel mentaal incapabel zijn als je niet eens een roulette kan als professioneel voetballer.
Ja, maar STquote:
Sexyquote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef BDIL het volgende:
Del Piero Gold 76 4* skills, 5* weakfoot
chiellini en barzagli ook beide een UPquote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef BDIL het volgende:
Del Piero Gold 76 4* skills, 5* weakfoot
Niks van gelogen, maar of dat dit seizoen het geval isquote:
oude statsquote:
lijkt wel niet zo heel snel te gaan, of nemen ze ons in de zeik en houden ze gewoon R2 niet inquote:
Ziet er idd wat slomer uit, ze hebben het filmpje gewoon wat slomer gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt wel niet zo heel snel te gaan, of nemen ze ons in de zeik en houden ze gewoon R2 niet in
zou het persoonlijk zo lekker vinden als het iets meer richting de seasons van nu gingquote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ziet er idd wat slomer uit, ze hebben het filmpje gewoon wat slomer gemaakt
Dan is het misschien te spelenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt wel niet zo heel snel te gaan, of nemen ze ons in de zeik en houden ze gewoon R2 niet in
Op hoeveel zit jij?quote:
zat gister avond op 20 milj per secondequote:
Paceo moest 80 zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
85 DRI?!!?
Isco 3* skill dat is pas stuitendquote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
kijk meer op van Isco non-rare en llorente wel rare
Sowieso weinig rares he.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
Is beter toch? dan krijg je niet alleen kut spelers die rare zijn in pack maar ook goede spelersquote:
Dan zal je wel enorm veen rare consumables en kits krijgenquote:
Neuh, gewoon meer consumables enzo. En Llorente en consorten zullen ook echt niet duur worden denk ikquote:Op woensdag 4 september 2013 12:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is beter toch? dan krijg je niet alleen kut spelers die rare zijn in pack maar ook goede spelers
Sanchez is ook non-rare...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
http://fut14.fifanow.com/quote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar haalt iedereen die ratings vandaan? Ben toch wel een beetje benieuwd naar een paar spelers...
Thanks! Pellè maar 78?!?! Ik sla een seizoen over vrees ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar zijn oude ratings. Kan zijn dat ze nog kloppen, maar sommige dingen gaan nog veranderen.
OKquote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks! Pellè maar 78?!?! Ik sla een seizoen over vrees ik.
lindgrenmeisje.gifquote:Op woensdag 4 september 2013 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon op DS3 posten hoor.
Heujquote:Op woensdag 4 september 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
Miccoli uit de database, blijkbaar naar Lecce (3e niveau) gegaan
denken dat pelle net zo goed is als welbeckquote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks! Pellè maar 78?!?! Ik sla een seizoen over vrees ik.
Wtf, serieus joh. Wat moet hij daar nou weer zoeken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
Miccoli uit de database, blijkbaar naar Lecce (3e niveau) gegaan
Clubliefde.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wtf, serieus joh. Wat moet hij daar nou weer zoeken.
Spelers hebben dit jaar geen formaties meerquote:Op woensdag 4 september 2013 12:58 schreef _NZT_ het volgende:
Weet je wat chill zou zijn? Dat je meerdere formaties op een speler kan gooien. (Verkoop je hem aan iemand anders heeft ie wel gewoon weer 1 formatie)
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelers hebben dit jaar geen formaties meer
Halle fucking lujaquote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus je kan gewoon een shitload aan spelers kopen en ze in elke formatie gebruiken?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus je kan gewoon een shitload aan spelers kopen en ze in elke formatie gebruiken?
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:15 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dus alles kan nog veranderen tot de 15e
Misschien dat iemand hier het ook wel weet, maar dit is het FIFA 13 Ultimate Team topic. Het 'normale' FIFA topic is hier: GAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn vriend en ik spelen regelmatig fifa 10 op de PC omdat we dan samen kunnen spelen in een team, manager mode. Een met toetsenbord en andere met een controller. Kan dit met fifa 13 ook?
Dat is kutquote:Op woensdag 4 september 2013 13:22 schreef Nickskuh het volgende:
Nani een RM trouwens
[ afbeelding ]
Gayyyquote:Op woensdag 4 september 2013 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn vriend en ik spelen regelmatig fifa 10 op de PC omdat we dan samen kunnen spelen in een team, manager mode. Een met toetsenbord en andere met een controller. Kan dit met fifa 13 ook?
Scoopturn naar binnen en schieten gaat nu niet meerquote:Op woensdag 4 september 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Edit: laat maar, bedenk me net dat hij nu LM is.
www.steljevraagaanRik.nlquote:Op woensdag 4 september 2013 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Isco eigenlijk maar 3* skillmoves? Hij gooit er toch regelmatig een goeie skill uit in de wedstrijd.
En bizar dat ie inderdaad geen rare is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |