Ik zal het wat duidelijker maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, en na 25 jaar huren ga je dan zoals jij zegt 'cashen', en weer huren
[..]
Ik ben begonnen met kopen (zonder ooit wat te hebben gehuurd). Toen wat gezeik met de staat, meuk verkocht, 4 jaar gehuurd (zonde van het geld), en weer gekocht. Ik herken me daar dus niet in.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal het wat duidelijker maken.
Afhankelijk van inkomen en spaargeld kun je na wat jaren huren een huis kopen, dat groeit dan vervolgens mee met de mogelijkheden en wanneer je dan geen groot huis meer nodig hebt dan verkoop je en dan is huren weer prima optie.
Ik ben eerder benieuwd naar de nooit meer weg te poetsen huurachterstanden.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:00 schreef hpeopjes het volgende:
Dat wordt straks, over een jaar of 3-4, weer lachen gieren brullen bij al die praatprogramma's op de nationale televee. Krijgen we weer allemaal van die droefsnoetjes voorgeschoteld, die zich dit jaar nog even maximaal met schuld laten aftanken voor dat ene "droomhuis", maar die dat dan niet meer kunnen betalen, inclusief nooit meer weg te poetsen restschuld.
Zo is het voor iedereen weer anders afhankelijk van vele factoren.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met kopen (zonder ooit wat te hebben gehuurd). Toen wat gezeik met de staat, meuk verkocht, 4 jaar gehuurd (zonde van het geld), en weer gekocht. Ik herken me daar dus niet in.
Huisuitzetting en daarna heb ik eigenlijk geen idee waar die blijven?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd naar de nooit meer weg te poetsen huurachterstanden.
Niet? Gewoon op je conto hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huisuitzetting en daarna heb ik eigenlijk geen idee waar die blijven?
Ieder z'n ding. Ik heb afgelopen donderdag weer genoten van al die koopjosten bij Hollandse Zaken.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd naar de nooit meer weg te poetsen huurachterstanden.
Zo is het maar net, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef hpeopjes het volgende:
Ieder z'n ding. Ik heb afgelopen donderdag weer genoten van al die koopjosten bij Hollandse Zaken.
Die schuld blijft staan en woningbouwverenigingen zijn aardig snel met uitzetting bij huurachterstand.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Niet? Gewoon op je conto hoor.
Precies 60 keer of een exacte precieze schatting?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef hpeopjes het volgende:
Oh LOL, schreef ik 10x? Ik bedoelde 60x!
Kan ook 59x zijn. Gaat om 6 ton hypotheek bij een jaarinkomen van net iets meer dan 10k.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies 60 keer of een exacte precieze schatting?
Zullen we gewoon verder gaan waarom er meer vraag komt vanuit waarschijnlijk de starters?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies 60 keer of een exacte precieze schatting?
Dat zeg ik toch ook...quote:Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die schuld blijft staan en woningbouwverenigingen zijn aardig snel met uitzetting bij huurachterstand.
Er is niet substantieel meer vraag. Het is meer dat de vraag vorig jaar in juli en augustus zo ver-schrik-ke-lijk laag was, dat het nu ineens lijkt alsof de markt ontploft. Maar vergelijk het met 2007 en je zult zien dat de vraag nog steeds niks voorstelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zullen we gewoon verder gaan waarom er meer vraag komt vanuit waarschijnlijk de starters?
Waar zeg je dat? Maar deze manier van discussie is gewoon zinloos.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook...
En je wordt eerder je huurwoning uitgezet bij een achterstand dan bij een achterstand op je hypotheek
Waarom neem jij aan dat het vanuit de starters is? (Kan best zo zijn, maar waarom denk jij dat? Mijn inziens staan starters er (door de nieuwe, vooral door de starters toejuichte regels) nu juist slechter voor dan 2 jaar terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zullen we gewoon verder gaan waarom er meer vraag komt vanuit waarschijnlijk de starters?
Is enigszins wel logisch natuurlijk want bij een hypoachterstand en een uitzetting als gevolg ontstaan er vaak twee partijen die geld verliezen. Waar de brave burger nog jarenlang met een torenhoge schuld opgezadeld zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook...
En je wordt eerder je huurwoning uitgezet bij een achterstand dan bij een achterstand op je hypotheek
Graagquote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
JIJ vroeg je af waar die huurachterstanden blijven na een huisuitzetting:quote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar zeg je dat? Maar deze manier van discussie is gewoon zinloos.
Die vraag heb ik voor je beantwoord.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huisuitzetting en daarna heb ik eigenlijk geen idee waar die blijven?
Starters met een goede opleiding en inmiddels leuke baan die hebben nu een lage rente en prijzen zijn dusdanig gezakt dat het steeds aantrekkelijker wordt om te kopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarom neem jij aan dat het vanuit de starters is? (Kan best zo zijn, maar waarom denk jij dat? Mijn inziens staan starters er (door de nieuwe, vooral door de starters toejuichte regels) nu juist slechter voor dan 2 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |