abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6415409
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:01 schreef Tokus het volgende:
right...

via via via via via op tape duurt in 99% van de gevallen langer dan dat iemand 'm ff ript.

heb je het over The Beginning Of All Things To End?

Ja, mijn band heeft ooit eens geopen voor Skinlab, en altijd contact gehouden, en nu kreeg onze bassit de tape van Steev die hem had van een van die gasten van Mudvayne.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 19:20:07 #52
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6415768
Skinlab is ook wel cool, heb ik ook een CDtje van.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_6415770
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:11 schreef i_defy het volgende:

[..]

Wat je hier in feite zegt is dat de band wannabe is door de fans, wat een factor is waar ze als band niets aan kunnen veranderen?

En nee, ik vind Mudvayne ook geen goede band, maar om het af te kraken op grond van de fans en de outlook is IMHO te belachelijk voor woorden.

Nee, met "gastjes" bedoel ik de pubertjes die er naar luisteren, niet de band zelf
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_6415953
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:49 schreef Reddiablo het volgende:

heeft iemand al wat meer info over dat eerder geposte concert van Mudvayne, Deftones and Audioslave??

Lees eens beter, dat ging helemaal niet over een concert, maar over het feit dat de nieuwe CD's van die bands op dezelfde dag uitkomen.

Alhoewel dat wat betreft de Deftones niet meer zo zeker is.

En trouwens, er zijn heeeeel weinig pubertjes die nog naar Slipknot luisteren, die kunnen totaal niet tegen Iowa. Ik merk echt een sterke daling in het aantal Slipknot t-shirts. En Mudvayne is sowieso nooit populair geweest bij die jongeren.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 19:50:20 #55
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6416475
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:28 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Lees eens beter, dat ging helemaal niet over een concert, maar over het feit dat de nieuwe CD's van die bands op dezelfde dag uitkomen.

En trouwens, er zijn heeeeel weinig pubertjes die nog naar Slipknot luisteren, die kunnen totaal niet tegen Iowa. Ik merk echt een sterke daling in het aantal Slipknot t-shirts. En Mudvayne is sowieso nooit populair geweest bij die jongeren.

Al skimmend kun je tot de conclusie komen dat....

maar, bedankt voor de info

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:38:38 #56
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6421655
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:11 schreef i_defy het volgende:

[..]

Wat je hier in feite zegt is dat de band wannabe is door de fans, wat een factor is waar ze als band niets aan kunnen veranderen?

Ja, das een band met wannabe-fans. Niet een wannabe band. Lekkere vergelijking zeg...

Enuh, dat de bands zuigen kom ik nog wel achter? Volgens mij heb je bijna geen nummers van IOWA gehoord en generaliseer je maar raak.

pi_6425366
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:57 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah leuk ,wat een reacties

Beste dude, allereerst luister ik naar metal, dus kunnen we dat hele hitkrant/breakout gedoe al laten hangen. (Als je wat verder had gekeken dan je neus lang is, had je in andere topics allang gelezen dat mijn smaak metal is)

Verder is het wel achterlijk de mentaliteit die die bandjes hebben , zo veel mogelijk centjes bij een proberen te schoffelen ipv muziek blijven maken die minder zal verkopen maar wél naar hun absolute tevredenheid klinkt. (wijst ook FF naar Fred Durst) Iowa mag dan hard klinken, minder verkocht zal het niet worden.

Met wannabe bedoel ik niet dat die bandjes proberen te imiteren, maar dat ze door bijna alle pubertjes (en jonger) geluisterd worden zodat die gastjes dan denken dat ze er dan helemaal bijhoren.

En dat jij het topbands vindt is jou mening, mij mening is dat het gewoon totaal niks is. Kom je vanzelf nog wel 8ter, ik heb immers ook een mallcore periode gehad.

Ja tuurlijk, ik ga alle andere topics doorspitten om te kijken wat jou muziekkeuze is....

En dat ze veel geld willen verdienen.....tuurlijk , waarom niet...wat zou jij doen? eerlijk?
ok fred durst is idd uitgemolken...

En ze worden door enkeld pubers geluisterd juist steeds minder... iig mudvayne word echt nauwelijk door pubers geluisterd! 9 van de 10x kennen ze MV niet eens en jah slipknot...doen gewoon wat ze leuk vinden? zie eigelijk niet echt een verandering van stijl ?

Een dus je wilt zeggen dat ik het dalijk niet meer leuk vind? Je het ookal die "periode" gehad Je doet net alsof je een stereo type bent....

woensdag 23 oktober 2002 @ 15:33:24 #58
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_6430582
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:28 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

juist

juist

juist (ik mag dan 14 zijn en daar kan je opmerkingen over gaan maken maar puber ben ik al overheen en heb nu toch wel een muzieksmaak die zo blijft lijkt me want het is al een tijd niet verandert)

pi_6431109
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:33 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]
juist (ik mag dan 14 zijn en daar kan je opmerkingen over gaan maken maar puber ben ik al overheen en heb nu toch wel een muzieksmaak die zo blijft lijkt me want het is al een tijd niet verandert)

Echt PRACHTIG!!!!!!!! jonge daar ben je voorlopig ech tnog helemaal totaal NIET overheen ben in middels 19 (bijna 20) en ik sta af en toe echt verbaasd naar mezelf te kijken hoe jong (gelukkig) ik nog ben

PUberen is de angst om groot te worden he....misschien denk je nu....wat blaat die gozer, wacht maar, jij wilt nog niet groot worden...

[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 23-10-2002 16:07]

woensdag 23 oktober 2002 @ 17:06:22 #60
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_6432441
Nieuwe nummer net gehoord!
klinkt erg lekker.
Kwam een beeeetje softer over, maar zeker niet slecht!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:16:11 #61
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6434301
Als een band fans heeft die wannabe ofzo zijn, waarom zou de BAND dan wannabe zijn.

Slaat toch nergens op?

woensdag 23 oktober 2002 @ 22:16:38 #62
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_6437573
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:58 schreef Nyles het volgende:

[..]

Echt PRACHTIG!!!!!!!! jonge daar ben je voorlopig ech tnog helemaal totaal NIET overheen ben in middels 19 (bijna 20) en ik sta af en toe echt verbaasd naar mezelf te kijken hoe jong (gelukkig) ik nog ben

Puberen is de angst om groot te worden he....misschien denk je nu....wat blaat die gozer, wacht maar, jij wilt nog niet groot worden...

wie zegt dat ik groot wil worden? anyway bij mij is altijd verteld dat puberen zwaar irritant doen en overal tegenin gaan wat je ouders zeggen en shit is. en daar ben ik wel overheen dus tja
ik ben verder ook jong en gelukkig dus et zal me ook worst wezen of iemand vind dat ik puber en of dat zo is zolang ik maar plezier heb

goed back on topic

pi_6437771
  donderdag 24 oktober 2002 @ 12:38:51 #64
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6444339
Ik vind Mudvayne geen imitatie/wannabe band.

Wel wat betreft die typische zielige/fluisterstukjes tussendoor.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 november 2002 @ 19:37:59 #65
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_6871940
het nieuwe album klinkt overigens best goed

vandaag ligt ie in de winkel geloof ik.

ow ja, op deze site kan je de cd winnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 18-11-2002 20:07]

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_6903749
Die nieuwe CD is absoluut super gaaf, echt Mudvayne op elke manier, en je kan zeggen wat je wil maar deze gasten kunnen muziek maken!!!...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:03:31 #67
18875 BDisOKE
pi_8480812
Heb hem eindelijk gekocht gekregen eigenlijk
Vind hem geweldig, best anders dan de vorige.
Maar zeker niet slechter.
Heb de digipack, artwork is erg koel binnenin, en er zit een dvdtje bij. Die ga ik zo maar is bekijken!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_23749179
Windows Media
http://www.sonymusic.com/clips/selection/fu/Mudvayne/Mudvayne_FDetermined_full_56.asx
http://www.sonymusic.com/clips/selection/fu/Mudvayne/Mudvayne_FDetermined_full_100.asx

RealPlayer
http://www.sonymusic.com/clips/selection/fu/Mudvayne/Mudvayne_FDetermined_full.ram

QuickTime
http://www.sonymusic.com/clips/selection/fu/Mudvayne/Mudvayne_FDetermined_full_ref.mov

Hier kun je de nieuwe track luisteren.
pi_23762679
Ik vind het een relaxed nummer weet beetje in de trend van LD50
  maandag 6 december 2004 @ 14:32:19 #70
18875 BDisOKE
pi_23799134
Klinkt lekker.
Doet mij wel erg aan Spineshank denken.
Early 2005 new album release zie ik.
Ben benieuwd!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_23799346
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik vind het een relaxed nummer weet beetje in de trend van LD50
Inderdaad weer in de stijl van LD.50. Maar laat ik nou net the End of All Things to Come helemaal geweldig vinden en LD.50 nou juist niet zo geweldig vinden......

Naja, misschien is de rest van het album beter, ik hoop 't maar....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_31340865
Kick

Heb eindelijk Lost & Found. En mijn post van hierboven is niet meer van toepassing. Ik vind 'm halverwege de eerste luisterbeurt:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_31340914
De eerste cd gekocht, wat een geldverspilling. Geen 1 goed nummer, buiten Dig.
pi_31341039
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
De eerste cd gekocht, wat een geldverspilling. Geen 1 goed nummer, buiten Dig.
LD.50 vind ik ook niet niet echt goed

Maar de tweede, the End of All Things to Come, vind ik juist geweldig
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:35:44 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31343090
Ik vind net de eerste de beste .

Met uitzondering van Dig .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')