Hopelijk niet non-stopquote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb er al 25 uur op zitteneven stoppen voordat ik een burn-out krijg
2 dagen 12 1/2 uurquote:
50% van je totale movement als deze vol is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel kut is dat je bij sommige movements 50% van je huidige movement moet gebruiken, als hij nou ook gelijk zegt wat 50% is
Hier kan ik me echt aan ergeren. Vaak breekt mijn infantry line al na 20 seconden waardoor ik geen kans heb om de vijand te flanken, wat een belangrijke tactiek is nu ik met Phartia speel.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Het spel is sowieso niet echt gepolished. Siege battles mogen ze wel beter regelen en ook dingen als de combat, die vaak al na 1 min voorbij is.
Je kunt ook nauwelijks tactics gebruiken, enemy units of je eigen units zijn al na een minuut dood. Siege battles is al helemaal kut, waarom moeite doen om de wall te verdedigen als de enemy één unit stuurt die je gate in de fik zetquote:Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
50% van je totale movement als deze vol is.
Ook kan je als je je leger beweegt met quick march niet dezelfde beurt nog in een andere stance gaan. Op zich wel goed anders zou het wel heel makkelijk zijn om ver weg gelegen steden aan te vallen.
[..]
Hier kan ik me echt aan ergeren. Vaak breekt mijn infantry line al na 20 seconden waardoor ik geen kans heb om de vijand te flanken, wat een belangrijke tactiek is nu ik met Phartia speel.
Eens, november was beter geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Het spel is sowieso niet echt gepolished. Siege battles mogen ze wel beter regelen en ook dingen als de combat, die vaak al na 1 min voorbij is.
Tsja ik kan niet zien of het nou net 49% is of 51%quote:Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
50% van je totale movement als deze vol is.
Ook kan je als je je leger beweegt met quick march niet dezelfde beurt nog in een andere stance gaan. Op zich wel goed anders zou het wel heel makkelijk zijn om ver weg gelegen steden aan te vallen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Smoofie het volgende:
Rome Total Realism gaat ook naar Rome 2. Hopelijk Roma Surrectum ook.
http://www.twcenter.net/f(...)ble-Seleucid-Faction
Kijk dit dan. Seleucia unlocked, heeft zelfs beschrijving enz. Echt te triest voor woorden van CA.
aldus CAquote:Of course this is fine, we don’t prevent modding. Fast work .mitch! The reason it crashes when you try to unlock other factions is that yes, the Seleucids have a bit of placeholder work done on them that isn’t present for the other factions. As you can see they are clearly unfinished and all the temporary info will be replaced for their official release at a later date. Our campaign team are just looking into whether they can easily mass-apply dummy database info to all the other factions so you can unlock and mess around with them without the game crashing. Will keep you posted.
Ik vind dit systeem juist heel erg goed werken en een enorme verbetering.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:05 schreef Smoofie het volgende:
Ach, CA heeft het toch al verpest met dat province system en army system. Ze hadden gewoon het meeste van RTW moeten behouden en de graphics moeten updaten, meer niet.
Wat is er goed aan? Minor settlements zonder walls met een pauper garrison army. Limited armies. Als je als Sparta start kun je Sparte niet als capital hebben, maar moet je athens veroveren etc. Ik vind het echt behoorlijk kut. Geef mij maar het RTW en M2TW city system.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:20 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Ik vind dit systeem juist heel erg goed werken en een enorme verbetering.
En TWC is erg traag ja, wel eens vaker serverproblemen.
Enige wat ik daaraan irritant vind is dat ik niet apart een garnizoen kan plaatsen in een stad, zonder generaal dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het nieuwe bouw systeem wel goed, het zorgt er voor dat je veel meer moet denken wat je bouwt. En rekening houden met je andere steden. Je kan niet zomaar alles in 1 stad bouwen.
Het unit systeem vind ik wel irritant.
Niet meer slots anders kan je alles bouwen. Wel stem ik ervoor dat je een van die slots kan gebruiken om muren te bouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef Smoofie het volgende:
Sorry for de triple post, mobiel , dus edit lukt niet ofzo. Maar als ze de hoeveelheid building slots verdubbelen en van elke settlement een volwaardige stad maken, dan scheelt het al veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |