Yup; ik had al een 'bod' van een exporthandelaartje van 800 euro...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Housekeeper het volgende:
Die brengen aardig wat geld op in de export
Ik heb onlangs mijn Carina E airco/diesel uit hetzelfde bouwjaar voor 1500 verkocht. En dat was veel te weinig kwam ik achter. Hij stond om 16.00 op MP en om 19.30 was hij van de oprit getrokken. Ze vochten er omquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Descendent het volgende:
[..]
Yup; ik had al een 'bod' van een exporthandelaartje van 800 euro...
Tot nu toe nog geen matpartijen bij mij op de oprit...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik heb onlangs mijn Carina E airco/diesel uit hetzelfde bouwjaar voor 1500 verkocht. En dat was veel te weinig kwam ik achter. Hij stond om 16.00 op MP en om 19.30 was hij van de oprit getrokken. Ze vochten er om
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Housekeeper het volgende:
Die brengen aardig wat geld op in de export
Ook 2 deurs ja?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Descendent het volgende:
[..]
Yup; ik had al een 'bod' van een exporthandelaartje van 800 euro...
Hoezo zou dat niet; passen ook 4-5 mensen in.quote:
Ik ga je vragen niet eens beantwoorden voor zo'nquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Staan deze auto's bekend om roestvorming?
Wat is de staat van kokerbalken en dorpels?
Riem of ketting?
850 geboden.
Slim..quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ik ga je vragen niet eens beantwoorden voor zo'nbod....
Europese accu's werken niet in een Japanse auto?quote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef Descendent het volgende:
NIEUWE accu erin.
(die zijn relatief duur bij Japanners)
Voor DAT prijs? Volgens mij weet jij heul nie waarover je praat...quote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Nass het volgende:
Je raakt hem niet kwijt voor dat prijs, minstens 400 eraf, en ja ik weet waar ik over praat
Jawel, hij raakt hem niet kwijt, of wel heel moeilijk, of het moet een domme gans zijn. Het is een mooie auto, daar niet van!quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Descendent het volgende:
[..]
Voor DAT prijs? Volgens mij weet jij heul nie waarover je praat...
Alsof iemand een bijna 20 jaar oude auto op kosten van zijn baas zou gaan rijdenquote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef SittingDuckie het volgende:
Ik ook niet, de bijtelling (zelfs netto) is per jaar meer dan de aanschafprijs.
Alsof een baas dat überhaupt zou accepteren...quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof iemand een bijna 20 jaar oude auto op kosten van zijn baas zou gaan rijden
Nee dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef SittingDuckie het volgende:
Zijn bod op mijn auto was inderdaad ook veel te laag.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:53 schreef Descendent het volgende:
Overigens wat betreft het 'bod'van El Liberaliste: dit is een user die aandacht zoekt; kijk maar eens; op bijna iedere auto die op FOK te koop wordt gezet doet hij een dergelijk 'bod'.
Jammer.
Deze is er nog steeds trouwens.
Nee hoor. Je mag onder bepaalde voorwaarde een 15 jaar oude auto bijtellen tegen dagwaarde.quote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef SittingDuckie het volgende:
Klopt. Daarom hebben we deze destijds ook gekocht. (of beter: hebben we m voor t bedrijf van mn vrouw gekocht). Echter werk ik tegenwoordig in mijn woonplaats en is mijn auto wat comfortabeler; en binnenkort ook 15 jr oud dus deze mag weg.quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag onder bepaalde voorwaarde een 15 jaar oude auto bijtellen tegen dagwaarde.
quote:
Dit zijn de foto's van toen hij de auto zelf kocht (bij Toyota dealer Berendsen zo te zien).quote:
Klopt; op mijn MP advertentie staan de recente (2 week geleden) foto's.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dit zijn de foto's van toen hij de auto zelf kocht (bij Toyota dealer Berendsen zo te zien).
Geen kenteken, dus kan niet zien hoe oud de foto's zijn.
Op MP betere foto's en een lagere vraagprijs...quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:05 schreef Descendent het volgende:
[..]
Klopt; op mijn MP advertentie staan de recente (2 week geleden) foto's.
Bij serieuze interesse kan ik ze wel toesturen.
Die foto's zouden een goed jaar oud moeten zijn. (we hebben m in september gekocht. )
Dat is m ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef ava85 het volgende:
Vraagprijs 1333 op marktplaats?
Zoek een auto voor m'n zus, wellicht interesse
Dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef Zwolsboy het volgende:
1996![]()
De meeste auto's van deze leeftijd liggen op de sloop of op het punt om naar de sloop te gaan.
Is een nieuwe APK bij de erkende Toyota dealer mogelijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |