dan moet je toch niet gaan zeggen dat ze 50 moeten rijden, zou ik ook doen in die situatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef DaMart het volgende: [..] Anticiperen... gas loslaten als je zo'n situatie ziet aankomen. Daar zullen ze de kandidaten ook op willen testen met deze opdracht.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je toch niet gaan zeggen dat ze 50 moeten rijden, zou ik ook doen in die situatie.
Dit, 50 = 50.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je toch niet gaan zeggen dat ze 50 moeten rijden, zou ik ook doen in die situatie.
Eigen initiatief, daar testen ze ook op volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter kunnen zeggen dat dit een woonwijk is. Dat was eerlijker geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was het wel heel makkelijk geweest om te stoppen voor de gele lijn...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter kunnen zeggen dat dit een woonwijk is. Dat was eerlijker geweest.
Ja, plus het feit dat als je door zo'n smalle stuk rijdt, je eigenlijk in een steeg moet rijden. en daar rij je never nooit niet 50. Misschien 5 (zoals die borden, die aan het begin van een steegje staat, ook aangeeft, als je daar uberhaubt al mag rijden).quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Magere_Gein het volgende:
50 km/u is 13.89 m/s. De reactietijd van iemand die alert is, bedraagt ongeveer 1 seconde.
oneerlijke test dus, zijn veel dichter bij dan 13 meter als pop ervoor komt.
ja, een woonwijk waar je 50 mag rijden ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter kunnen zeggen dat dit een woonwijk is. Dat was eerlijker geweest.
Zul je zien dat Timo juist die Mini krijgt als ze echt zo'n opdracht krijgen als ze pietjeprecies tussen de wielen en betonblokken moeten manoeuvreren.quote:
Die proef is al geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat Timo juist die Mini krijgt als ze echt zo'n opdracht krijgen als ze pietjeprecies tussen de wielen en betonblokken moeten manoeuvreren.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef remcoP het volgende:
facebook heeft de afvaller al bekend gemaakt.
Timo krijgt het mee bij de rotonde om de Arc de Triomphe hoop ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat Timo juist die Mini krijgt als ze echt zo'n opdracht krijgen als ze pietjeprecies tussen de wielen en betonblokken moeten manoeuvreren.
Dikke faal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef remcoP het volgende:
DACVNfacebook heeft de afvaller al bekend gemaakt.
mwah, zoiets valt te verwachten als ze je dzo'n simpel ogende opdracht geven. Dan zou ik sowieso rustiger en super alert naar dat poortje rijden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zou waarschijnlijk dat ding ook wel halfkapot rijden, beetje oneerlijke proef. Die Timo deed het ook alleen goed omdat hij slecht reed en wilde remmen (ook slecht ipv gas loslaten)...
Goed genoeg is in dit stadium alleen nog erg voorbarig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
geen idee wie goed genoeg rijdt.
Jawel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is Timo hier nog wel eens geweest na de eerste aflevering?
Ja,quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, vlak voor deze uitzending nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, hij is hier nooit tijdens de aflevering (waarschijnlijk met familie kijken of zo) maar tussen de afleveringen door komt hij gewoon even zijn zegje doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Respect daarvoor, ik zou het niet doen naar zulks een faal elke keer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, hij is hier nooit tijdens de aflevering (waarschijnlijk met familie kijken of zo) maar tussen de afleveringen door komt hij gewoon even zijn zegje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |