was het maar kut, dan was het nog watquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga eens naar mijn kutvergadering.
Nu nog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga eens naar mijn kutvergadering.
Laatst een puber die zichzelf zwanger had gekregen. Ze heeft dat kind nog geen twee maanden in handen gehad, toen werd het al uit huis geplaatstquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
Schaar zou eigenlijk al haar takkekinderen moeten vermeurden of anti-concepteren (<--- geen idee of dat een woord is maar ik vond 'm mooi), dat scheelt weer wat ellende
ja precies.... en iedereen leeft nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laatst een puber die zichzelf zwanger had gekregen. Ze heeft dat kind nog geen twee maanden in handen gehad, toen werd het al uit huis geplaatst![]()
En nu dus in een pleeggezin, waar de pleegouders er ook weer vergoeding voor krijgen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Molo het volgende:
Vriendin stuurt net als antwoord op mijn Monty Python filmpje "Molo, wat een kutfilmpje, wat zijn dat voor malloten?"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Molo het volgende:
Vriendin stuurt net als antwoord op mijn Monty Python filmpje "Molo, wat een kutfilmpje, wat zijn dat voor malloten?"
![]()
![]()
mijn patiënt deed laatst met zijn spastische lijf de Ministry of Silly Walks naquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet mijn parate kennis van Monty Python opfrissen, dan wordt die Fluxx misschien wat leuker.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn patiënt deed laatst met zijn spastische lijf de Ministry of Silly Walks na
I loved him
Ik zo "wil je met je trouwen?"
En hij zich kapot lachen![]()
nou ja, als je er goed voor zorgt vind ik dat een prima bedrag, maar ja, helaas zorgen mensen er niet altijd zo goed voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, je krijgt minimaal 500 euro per maand als je een pleegkind in huis neemt. Plus dat dat niet als inkomen telt, dus je kunt je uitkering behouden
Als ik er nou twee hier in de berging gooi heb ik 1000 euro in de maand, weet je hoeveel nagellak?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, als je er goed voor zorgt vind ik dat een prima bedrag, maar ja, helaas zorgen mensen er niet altijd zo goed voor
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik er nou twee hier in de berging gooi heb ik 1000 euro in de maand, weet je hoeveel nagellak?
Dat verzin jequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me is dit weekend sexueel onheus bejegend door een lillyputter neger waar haar vriend bij stond
MY GOD
Den Haag centrum, alles is daar mogelijk helaasquote:
hahahaha, herkenbaarquote:
als jassen oppasser?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Potver, ik poog te bedenken wanneer ik deze maand zou kunnen werken, MAAR ALLES IS VOL EN DRUK EN ALLES.
Of het is ultieme kudtmuziek die ik net aan tien minuten aan kan horen.
Bijvoorbeeld. Ik wil ook weer meer gaan barren nu m'n rug het allemaal wat beter trekt.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik wil ook weer meer gaan barren nu m'n rug het allemaal wat beter trekt.(Best hendig, dat hardlopen.
)
No commentquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Mag ik al vragen naar een schatting van einddatum van je scriptie of is dat iets waar ik beter niet naar kan vragen?
ik heb daar zooooo'n graftyfushekel aan hequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef megamandy het volgende:
Grrrrrr, de intranet opent alles gewoon in dezelfde tab. Dus dan ben ik "klaar" met iets en dan sluit ik automatisch die tab maar dan heb ik weer het intranet afgesloten
Staat scroll lock aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef megamandy het volgende:
Zelfs als ik de snelkoppeling gebruik waarmee je normaal een link in een nieuwe tab opent, opent hij dus wel de link in een nieuwe tab maar tegelijkertijd ook in diegene wat je aan het gebruiken bent
Apple heeft geen scroll lock. Maar ik ben er nu achter dat als ik rechtermuisklik en dan "open in een nieuwe tab" kies hij het wel doet zoals ik wilquote:
Herpesquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
Nou, ik ga mijn bed maar weer opzoeken.
* Molo beetje gefrustreerd wordt van de moeheidVan de week maar even bloed laten checken dan maar
Ermahgerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd,
deze woning kunt u huren!ermahgerd
Maar grotere kansen, ermahgerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben geweigerd harhar.
Videobandenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een vloer vol met videobanden.
Is in de praktijk nog wel te doen, had ik in mijn eerste huis. Aan de ene kant het bovenraampje altijd open zorgde voor frisse lucht en als ik thuis was deed ik het grote raam open. Overigs was er daar een prima luchtkanaal en omdat het op de begane grond was werd het ook nooit warm.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En bij die ander gaan we ook niet kijken want dat is begane grond en dan zit je dus met je slaapkamerramen aan de kant van de weg met de stoep ernaast. Dan laat je ook niet ff je ramen openstaan aangezien iedereen erbij kan
Daar zijn geen bovenraampjes, alleen maar van die kantelramen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is in de praktijk nog wel te doen, had ik in mijn eerste huis. Aan de ene kant het bovenraampje altijd open zorgde voor frisse lucht en als ik thuis was deed ik het grote raam open. Overigs was er daar een prima luchtkanaal en omdat het op de begane grond was werd het ook nooit warm.
lollerquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd bij "Je zal het maar zijn" zit Peter Jan Rens met 42 jaar leeftijdsverschil met z'n vriendin.
I feel so normal![]()
Ik ben zo blij dat ik thuis ben gebleven ipv iets te slikken en toch naar school te zijn gegaanquote:
Toen ze bijzondere relaties als onderwerp aankondigden vreesde ik voor een relatie met een kleiner leeftijdsverschilquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ze bijzondere relaties als onderwerp aankondigden vreesde ik voor een relatie met een kleiner leeftijdsverschil
ga rokenquote:
EN KIWI VERGEET KIWI NIET!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOFFIE ROKEN LAXEERMIDDEL ROOSVICEE LAXO
:v
Ik wilde niet mijn tweede schooldag skippen. Achteraf bleek er heul geen les te zijn, dus ik ben voor niks naar de hva gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik thuis ben gebleven ipv iets te slikken en toch naar school te zijn gegaan(goeden NL).
Matigquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde niet mijn tweede schooldag skippen. Achteraf bleek er heul geen les te zijn, dus ik ben voor niks naar de hva gegaan.
ERMAGERD ZO MAINSTREAM!quote:
Zonde, die hierboven was echt tofquote:
Deze heb ik hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Beauty_(1994_film)quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zonde, die hierboven was echt tof
Ik weet welke je bedoelt.. Zit onder een knopje dat eruit ziet als een pipetje dacht ik. Kan je die vinden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR, jij kan me wel helpen met photoshop he?
Mir die liet mij zien hoe ik een foto moest draaien, dan ging zij een lijn trekken van bijvoorbeeld een gebouw en dan werd dat als 'waterpas' gebruikt. Ik weet dat het iets met een liniaal was maar ik kan het niet meer vinden?
ermhaged ik heb m al gevonden. Hij zat onder de crop tool.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.. Zit onder een knopje dat eruit ziet als een pipetje dacht ik. Kan je die vinden?
Ingedrukt houden en dan komt dat liniaaltje.
Wat een onlogische plekquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermhaged ik heb m al gevonden. Hij zat onder de crop tool.
Even uit m'n hoofd: Edit>rotate> die onderste.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat moet ik dan doen als ik die lijn heb getrokken
Ja! Maar dan Image ipv editquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd: Edit>rotate> die onderste.
Kan dat?
Ermagerd wat briljant dat ik dat nog wistquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja! Maar dan Image ipv editthanks.
Die heb ik ook al eens zitten kijkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al eens zitten kijken![]()
Zou eigenlijk de nagesynchroniseerde versie willen zien, die is nog matiger![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het ook wel briljant dat je weet wat ik bedoel met mn fantastische omschrijving
Die was zo zieligquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze heb ik laatst ook zitten kijken, die is me toch een partij onmenselijk kut nagesynchroniseerd![]()
![]()
Ik heb die film zooooo vaak gekeken toen ik klein was, omdat hont
Doort dit soort films heb ik zo lang geloofd dat alle honten in asiels dood gingenquote:
Qua oppervlakte? En een badkamer waar je met 2 voeten in kunt staan en dat t dan al vol is? En een keuken aan de woonkamer die al maar 16m2 is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Diconnected het volgende:
weer verf gehaald net, verf alles ditdat
maar spees dat huis qua oppervlakte lijkt op onze, stamt ook uit 1955 ofzo
Dan moet je nog ff met je licht/kleuren kloten, want ik vind dit nu niet echt een mooie foto imoquote:
jep, onze badkamer kan je maar met 1 persoon in staan en dan issie volquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Qua oppervlakte? En een badkamer waar je met 2 voeten in kunt staan en dat t dan al vol is? En een keuken aan de woonkamer die al maar 16m2 is?
Ik vind hem voor je bewerking mooier dan ernaquote:
Dat dus eigenlijk. kwam niet echt uit mn woordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem voor je bewerking mooier dan erna![]()
Maar ik vind het niet zo'n mooie foto om mee te beginnen, het mist een beetje kleur.. En iets dat opvalt..
SORRY MEVROUWquote:
oh ja weet ik veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja lorren grapjas, dat van jou is dus veel groter he.
afgewerktquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
afgewerkt (door een neger?) einz
huuuuuquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef Mirjam het volgende:
nu bezig met werk nummer 2, foto's bewerkenverdammt daar ben ik wel minstend anderhalf uur mee bezig nog
Schnel ga krassen!quote:
jammorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Diconnected het volgende:
oh ik ben het trouwens niet geworden van dat sollicitatiegesprek van vorige week
Dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Diconnected het volgende:
ik wil eigenlijk mn nagels lakken maar moet dus zandlak eraf halen
Nietensquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Obsession on......obsession offfffff
Heb jij nog tips qua sites/boeken/iets?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga leren dan! Fotograferen
oh en tip van flip, het gaat uiteindelijk om wat jíj mooi vindt
Laura Vink legt alles heel fijn uit vind ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij nog tips qua sites/boeken/iets?
Wél zelf maken! Is retesimpel en geeft hele leuke effectenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://vinkacademy.nl/fotografieles/diy-bokeh-kit/
Ik ben te lam om dat zelf te maken, kun je dat niet kopen?
Achteraf toevoegen in photoshopquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://vinkacademy.nl/fotografieles/diy-bokeh-kit/
Ik ben te lam om dat zelf te maken, kun je dat niet kopen?
Alles meten en precies huuuquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wél zelf maken! Is retesimpel en geeft hele leuke effecten
Dan kan je spookfoto's makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een statief is ook wel een goeden.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan je spookfoto's maken
Weet je hoe tof?quote:
Oh ik dacht eckte spokenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe tof?![]()
Camera op statief, donkere omgeving.. Sluitertijd op 10 seconde en dan in beeld staan en halverwege de foto weglopen
NOES DIE ZIJN ENGquote:
Stel dat kreng in op M en klooi zelf aan met diafragma en sluitertijden en kijk wat het doet. Basis fotografie informatie is over het hele web verkrijgbaar maar het gaat vooral om zelf doen en uitvinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij nog tips qua sites/boeken/iets?
quote:Op woensdag 4 september 2013 07:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik Space was maakte ik eerst een andere hobby op voordat ik weer een nieuwe open maakte![]()
Okequote:Op woensdag 4 september 2013 00:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Stel dat kreng in op M en klooi zelf aan met diafragma en sluitertijden en kijk wat het doet. Basis fotografie informatie is over het hele web verkrijgbaar maar het gaat vooral om zelf doen en uitvinden.
Verdiep je in DOF en dat soort zaken.
En leg de lat niet meteen te hoog bij jezelf. Elke mongool kan een camera bedienen (net als bij de Mac werken) maar niet iedereen maakt dan automatisch mooie foto's.
Daarom zijn goede fotografen zeldzaam en noemt helaas 90% van de camera eigenaren zichzelf 'fotograaf.'
Patsen geven als 'ie er isquote:Op woensdag 4 september 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, ik had het kunnen weten. Meeting om 9 uur, ik ben er, baas niet
013, zo'n fijne zaal vind ik dat! We staan dan altijd naast de geluidsman, dan kun je podium goed zien en heb je goed geluid, en als de zaal losgaat sta je nog relaxed (en het ging LOS).quote:
Phehehehequote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar een slayer concert ging
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een nieuwe dimensie van "HET IS TOCH BELACHELIJK" gevonden
Een journalist schrijft een stukkie in de Metro o.i.d. dat ie tatoeages op tieten en bipsen bij vrouwen bijzonder onaantrekkelijk vindt, en nu zijn er tientallen getatoeerde mensen op facebook zich vreselijk boos aan het maken, "ik steek mijn getatoeerde voet wel in zijn hol", dat idee. En allemaal elkaars boze opmerking liken. Prachtig schouwspel
(ik bedoel, dikke careals je het zelf maar mooi vindt toch
)
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een nieuwe dimensie van "HET IS TOCH BELACHELIJK" gevonden
Een journalist schrijft een stukkie in de Metro o.i.d. dat ie tatoeages op tieten en bipsen bij vrouwen bijzonder onaantrekkelijk vindt, en nu zijn er tientallen getatoeerde mensen op facebook zich vreselijk boos aan het maken, "ik steek mijn getatoeerde voet wel in zijn hol", dat idee. En allemaal elkaars boze opmerking liken. Prachtig schouwspel
(ik bedoel, dikke careals je het zelf maar mooi vindt toch
)
Screenshot allesquote:Op woensdag 4 september 2013 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee is op mijn FB, heb je niks aan als die niet in je vriendenlijst staan
He damnit.. ik wil ook vermaakquote:Op woensdag 4 september 2013 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee is op mijn FB, heb je niks aan als die niet in je vriendenlijst staan
Ja, want als je iets niet mooi vindt wil je het uiteraard zelfquote:Whahaa wat een loser, hij zou er vast zelf graag een willen maar hij durft niet!!!!
hehehe ja dat vind ik ook altijd zo'n mooie. Mensen die ergens vol van zijn gaan er ook soms echt van uit dat jij dat ook wilquote:Op woensdag 4 september 2013 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want als je iets niet mooi vindt wil je het uiteraard zelfgodsamme zeg, kortzichtig geneuzel allemaal.
Jup! Ik snap heel goed dat mensen mijn tattoo's lelijk/zonde/what ever vinden. Want niet iedereen heeft dezelfde smaak.. maar die mensen zijn dan stom en moeten mij in m'n waarde laten etc. etc.?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe ja dat vind ik ook altijd zo'n mooie. Mensen die ergens vol van zijn gaan er ook soms echt van uit dat jij dat ook wilNet als met kinderen / motorrijbewijzen / rugzakreizen naar noord-china etc. En zelfs als je honderd keer zegt dat je daar geen behoefte aan hebt blijven ze volhouden omdat ze denken dat je er gewoon zelf nog niet achter bent dat je het wil
Mensen
Nee, ze moeten DOOD, of een voet in hun aarsquote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup! Ik snap heel goed dat mensen mijn tattoo's lelijk/zonde/what ever vinden. Want niet iedereen heeft dezelfde smaak.. maar die mensen zijn dan stom en moeten mij in m'n waarde laten etc. etc.?
Nee dat is wel een wat mindere plaats ja, tenzij fantastische chestpiece. Maar van die losse plaatjes in de vorm van dolfijntjes of Tweety zijn wat minder.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind overigens tattoos op tieten meestal ook niet echt fraai. Kom me maar afschieten
HIJ IS GEWOON JALOERS!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want als je iets niet mooi vindt wil je het uiteraard zelfgodsamme zeg, kortzichtig geneuzel allemaal.
Ik moest hierom lachenquote:Zo zag ik een vrouw die een olifant op haar tiet had laten zetten.
Daarna keek ik naar het gezicht van de vrouw. Verrek, dacht ik, een zelfportret.
Vind toch die laatste het mooiste. Tineke loves klaverjassenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag dit voorbij komen op FB. Een telefoonhoesje met een foto van je eigen kint, uiteraard in de setting van een "professionele shoot", liefst met een paaseistrik om het hooft.
Ik vind tattoos sowieso eigenlijk nooit mooi, ongeacht waarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind overigens tattoos op tieten meestal ook niet echt fraai. Kom me maar afschieten
Dat moet ook wel als je Tineke heetquote:Op woensdag 4 september 2013 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind toch die laatste het mooiste. Tineke loves klaverjassen
JE BENT JALOERS!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind tattoos sowieso eigenlijk nooit mooi, ongeacht waar
*duikt weg*
Ja want dat past zo ontzettend goed bij mijquote:
Maar ze durft nietquote:
WAT HEB JIJ GEEN GAATJES IN JE OREN!!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja want dat past zo ontzettend goed bij mij
Ik heb ook nog steeds niet eens gaatjes in mijn oren en toen ik gister op tv zag hoe bij een meisje de oren gepierced werden werd ik ook meteen weer bevestigd in dat ik ze toch echt niet hoef
Pijn is voor mij wel serieus een reden om dat soort dingen sowieso niet te doen nee... Ik hoef geen tattoo's, piercings of wat dan ook waar een naald bij komt kijkenquote:
Met zo'n minipistooltje laten schietenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja want dat past zo ontzettend goed bij mij
Ik heb ook nog steeds niet eens gaatjes in mijn oren en toen ik gister op tv zag hoe bij een meisje de oren gepierced werden werd ik ook meteen weer bevestigd in dat ik ze toch echt niet hoef
Nopequote:Op woensdag 4 september 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ GEEN GAATJES IN JE OREN!!
14quote:Op woensdag 4 september 2013 10:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Met zo'n minipistooltje laten schieten![]()
Alle veertien.
Ja beetje wel. Al vond ze zichzelf wel heel vooruitstrevend. Maar toch mocht ik niet veelquote:Op woensdag 4 september 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
jouw ouders waren / zijn best een beetje van de oude stempel, niet?
(mijn moeder is precies zo) ik mocht na lang drammen gaatjes toen ik tien was en toen waren ze scheef geschoten en toen kreeg ik pijn bloed en korsten, velen drama alles
![]()
En toch stug volhouden
Dat vind ik ook een beetje onzinnig, baby's die al gaatjes in de oren krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Al vond ze zichzelf wel heel vooruitstrevend. Maar toch mocht ik niet veel
Maar wat gaatjes in oren betreft zou ik het bij mijn kind net zo doen denk ik. Als ze er niet zelf om vragen, hoeven ze het blijkbaar niet. Ik ben achteraf blij dat ze me niet als kleuter heeft meegesleept eigenlijk
Ik heb die boven in m'n oor laten schietenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn neuspiercing met een pistool laten schieten
Ja dan geloof ik best dat je ze wel wilquote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje onzinnig, baby's die al gaatjes in de oren krijgen.
Ik kreeg ze ook pas nadat ik er zelf om gevraagd had. Maar mijn moeder was een goede inspiratiebron, die had een prikbord vol met oorbellen die ik allemaal wilde dragen
mijn moeder had dertig paar plastic clipoorbellen. De eightiesquote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje onzinnig, baby's die al gaatjes in de oren krijgen.
Ik kreeg ze ook pas nadat ik er zelf om gevraagd had. Maar mijn moeder was een goede inspiratiebron, die had een prikbord vol met oorbellen die ik allemaal wilde dragen
Ja, ik mijn eerste ook nog. Dat dat überhaupt mocht.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn neuspiercing met een pistool laten schieten
Die hadden we thuis wel rondslingeren jaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder had dertig paar plastic clipoorbellen. De eighties
Ja, ik ook, twee stuks, toen werd mijn oor een soort pruim en heb ik ze laten verwijderen met een tangquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die boven in m'n oor laten schieten![]()
Vroegah, toen dat nog mocht
Mijn moeder had pauwenveren, die kunnen nog steedsquote:Op woensdag 4 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder had dertig paar plastic clipoorbellen. De eighties
Een collega van mij heeft een voorliefde voor vreemde oorbellen. Dat is ook de enige waarbij ik altijd oplet wat ze draagt want het ziet er vaak zo vreemd uitquote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder had pauwenveren, die kunnen nog steeds
En van die houten papegaaien
ik had dat ook als twaalfjarige, echt de meest bizarre dingen hing ik er inquote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een voorliefde voor vreemde oorbellen. Dat is ook de enige waarbij ik altijd oplet wat ze draagt want het ziet er vaak zo vreemd uit![]()
Van die aardbeien, en dan op waren grootte. Of heel gedetailleerde luchtballonnen met ook nog poppetjes in het mandje. Of een schroevendraaiertje in het ene oor en een moersleuter in het andere. Ik zou er zelf echt noooooooit mee lopen maar ik vind het fascinerend om bij haar te zien
Ja, zij is dus achter in de 20 en over 2 weken dr.ir.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dat ook als twaalfjarige, echt de meest bizarre dingen hing ik er in
En die papegaaien waren mijn eerste "bengel-oorbellen" nadat mijn zweerknopjes er uit gingen
Ik had houten aardbeienquote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dat ook als twaalfjarige, echt de meest bizarre dingen hing ik er in
En die papegaaien waren mijn eerste "bengel-oorbellen" nadat mijn zweerknopjes er uit gingen
Dr ir's zijn vaak ook een beetje wazigquote:Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, zij is dus achter in de 20 en over 2 weken dr.ir.
Auw godver aids hoerenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had houten aardbeien![]()
Hendig toen ik ze inhad met basketballen in de tuin en dat ze in m'n kleding bleven hangen.
Toen heb ik heel lang maar 1 gaatje gehad en uiteindelijk opnieuw laten schieten
Ik zal m'n aarsgewei eens onder je neus duwen! ZO!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind tattoos sowieso eigenlijk nooit mooi, ongeacht waar
*duikt weg*
3 had ik erquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die boven in m'n oor laten schieten![]()
Vroegah, toen dat nog mocht
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal m'n aarsgewei eens onder je neus duwen! ZO!
nee, je sterretjes!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal m'n aarsgewei eens onder je neus duwen! ZO!
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dr ir's zijn vaak ook een beetje wazig
En ik denk dan al na over welke nagellak wel of niet acceptabel is naar een congres (hoezo details) en zij komt daar dan aan met van die stoffen aardbeien in haar orenquote:
Heeft ze ook een felgekleurde bril of is ze verder vrij normaal?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik denk dan al na over welke nagellak wel of niet acceptabel is naar een congres (hoezo details) en zij komt daar dan aan met van die stoffen aardbeien in haar oren![]()
Ze is echt supertof, echt waar. Ze maakt qua kleding en zo keuzes die niet bepaald gangbaar zijn. Ze draagt geen bril, maar ik weet zeker dat die ook alle kleuren van de regenboog zou hebben gehad anders, of een vorm die niemand anders op zijn neus wil hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft ze ook een felgekleurde bril of is ze verder vrij normaal?
dat kan ook aan je uitleg liggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen vragen wat een tattoo betekent, want dan leg ik het uit en dan kijken ze zo wazig.
Sowieso kan ik mensen in een heul serieuze baan die dan vilten aardbeien in hun oren dragen best waarderenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze is echt supertof, echt waar. Ze maakt qua kleding en zo keuzes die niet bepaald gangbaar zijn. Ze draagt geen bril, maar ik weet zeker dat die ook alle kleuren van de regenboog zou hebben gehad anders, of een vorm die niemand anders op zijn neus wil hebben.
Zij was mijn directe PhD collega, we zaten op hetzelfde project, en er zijn geen 2 mensen meer verschillend dan wij geloof ikEn toch werkte dat zo ontzettend goed, want je kan wel heel veel van elkaar leren. Ik vind het ook echt kut dat ze nu weggaat
heeft ie een barok behangpatroon op z'n buik?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Moet je aan mijn broer vragen wat zijn tattoo betekent. Dan kijkt ie eerst vanEn daarna zegt ie 'anders voel ik me zo kaal'. Klaar
Goede redenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Moet je aan mijn broer vragen wat zijn tattoo betekent. Dan kijkt ie eerst vanEn daarna zegt ie 'anders voel ik me zo kaal'. Klaar
Hoe ik het ook uitleg, de betekenis van mijn tattoo's zal voor hun nooit dezelfde waarde hebben als ze voor mij hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ook aan je uitleg liggen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft ie een barok behangpatroon op z'n buik?
k ben nu wel benieuwd naar wat jij hebtquote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe ik het ook uitleg, de betekenis van mijn tattoo's zal voor hun nooit dezelfde waarde hebben als ze voor mij hebben.
Dit ja, foto's gaarne.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
k ben nu wel benieuwd naar wat jij hebt
Maar waarom zou je een tattoo nemen die je vervolgens nooit ziet? Ik snap het echt nietquote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe ik het ook uitleg, de betekenis van mijn tattoo's zal voor hun nooit dezelfde waarde hebben als ze voor mij hebben.
Die laatste heeft hier sowieso gestaan toen ie net gezet was.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
k ben nu wel benieuwd naar wat jij hebt
'Wat betekent je tattoo?'quote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso mensen moeten gaan zitten uitleggen wat je tattoo's betekenen![]()
Ik zeg altijd alleen dat ik ze mooi vind. Wat ze betekenen gaat niemand een hol aan. Ook omdat de analyse erachter echt debiel lang is en daardoor een beetje genant. Ik was nog heul diepzinnig toen ik 21 was
Ja, dat zou wel simpeler zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso mensen moeten gaan zitten uitleggen wat je tattoo's betekenen![]()
Ik zeg altijd alleen dat ik ze mooi vind. Wat ze betekenen gaat niemand een hol aan. Ook omdat de analyse erachter echt debiel lang is en daardoor een beetje genant. Ik was nog heul diepzinnig toen ik 21 was
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Wat betekent je tattoo?'
'Dat ik op mijn 21e heul diepzinnig was'
sterretjes en vlinders staan juist vaak voor overleden kinderen / ander soort overledenen. Heb je er veul van?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ongelofelijke standaardtattoo's (vlinders en een sterretje), dus over het algemeen gaan mensen er sowieso niet vanuit dat er betekenis achter zit![]()
Scheelt mij ook een hoop werk
En dan nog draag ik dan liever een ketting of zo met een speciale hangerquote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sterretjes en vlinders staan juist vaak voor overleden kinderen / ander soort overledenen. Heb je er veul van?
Ja dat is een beetje jammerquote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sterretjes en vlinders staan juist vaak voor overleden kinderen / ander soort overledenen. Heb je er veul van?
Lichaamsversieringquote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een tattoo nemen die je vervolgens nooit ziet? Ik snap het echt niet
Ben je meteen van dat gezeik afquote:Op woensdag 4 september 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje jammer.
Zou nog mooier zijn, dat ze denken dat ze staan voor dooie mensen en daarom het niet durven te vragen
Kloptquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zal wellicht ook niet helpen dat ik het niet als versiering zie en zo
Ik kan me wel voorstellen dat als mensen dat zien, ze echt geen idee hebben waarom je zoiets zou laten zettenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Dwyn het volgende:
Dit is trouwens het origineel van mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de bovenste regel.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als mensen dat zien, ze echt geen idee hebben waarom je zoiets zou laten zetten
Dat is ookquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt. Geeft ook niet, je hebt nou eenmaal net zoveel meningen als dat er mensen zijn.
Wat staat erquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Dwyn het volgende:
Dit is trouwens het origineel van mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de bovenste regel.
Ik moet zeggen dat het mij verbaast hoe goed die van mij er nog uit zien. Maar ik vind twee eigenlijk wel genoeg. Die op m'n enkel heb ik niks meer mee, had achteraf niet gehoeven zeg maarquote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er ook niks mee hoor MC, al kan ik het bij anderen wel degelijk mooi vinden. Een verse tattoo. Mijn issue is eigenlijk dat een tattoo gegarandeerd gaat vervagen / lelijk wordt, ik zou me daar de tering aan gaan ergeren, dus neem ik ze niet.
Daar ben ik wel bang voor ja. Scheelt dat wat ik wil niet zo'n ingewikkeld plaatje is dus daar kan ook niet zoveel mee mis gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er ook niks mee hoor MC, al kan ik het bij anderen wel degelijk mooi vinden. Een verse tattoo. Mijn issue is eigenlijk dat een tattoo gegarandeerd gaat vervagen / lelijk wordt, ik zou me daar de tering aan gaan ergeren, dus neem ik ze niet.
Ja dat je van die vieze blauwige wazen krijgt wat dan ooit een plaatje wasquote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Romantischquote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben ook in het kapelletje geweest waar haar lichaam onder de vloer gedumpt ligt. Vond ik erg bijzonder.
Dan zijn ze vaak al heel oud (slechtere kwaliteit inkt enzo) of te diep gezet (heb ik bij 2 sterretjes). Tegenwoordig zijn ze niet meer zo onderhevig aan verjaringquote:Op woensdag 4 september 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat je van die vieze blauwige wazen krijgt wat dan ooit een plaatje was
Mijn broer heeft z'n tattoo's in full color laten zetten, dat ziet er wel apart uit. En hij heeft er ook al eentje weer laten bijwerken omdat de lichte kleuren waren verdwenen. Voor zover als tattoo's gaan, vind ik die kleurenvarianten van hem wel 'mooier' dan die vieze blauwe vegen van sommige anderen...
Oh das wel beter danquote:Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak al heel oud (slechtere kwaliteit inkt enzo) of te diep gezet (heb ik bij 2 sterretjes). Tegenwoordig zijn ze niet meer zo onderhevig aan verjaring.
Dat kun je pas echt zeggen als je veertig jaar verder bent.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak al heel oud (slechtere kwaliteit inkt enzo) of te diep gezet (heb ik bij 2 sterretjes). Tegenwoordig zijn ze niet meer zo onderhevig aan verjaring.
Dat klopt, maar het is natuurlijk wel een gegeven dat de technieken sterk verbeterd zijn. Ik bedoel, dat mijn vader een dolfijntje heeft die door een onzichtbare rode hoepel springt zegt genoeg, dat zou nu niet meer gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je pas echt zeggen als je veertig jaar verder bent.
Maar dan nog, ze worden er gewoon nooit mooier op, period. Dus een pass, wat mij betreft.
De recentste tattoo in het tattoo-topic hier is ook niet zo strak gezet.quote:
In bepaalde kringenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
priscilla, heten er nog mensen zo?
Als je niet als een dom wicht de lokale tattooboer binnen loopt "omdat 'ie dichtbij zit" moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De recentste tattoo in het tattoo-topic hier is ook niet zo strak gezet.
Waardoor ik dan meteen ga twijfelen of ik nog wel wil.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je niet als een dom wicht de lokale tattooboer binnen loopt "omdat 'ie dichtbij zit" moet het wel goed komen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je niet als een dom wicht de lokale tattooboer binnen loopt "omdat 'ie dichtbij zit" moet het wel goed komen.
Ja dan is het wat anders natuurlijk, maar je snapt me wel hequote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Er zit er wel eentje in Utrecht, maar daar hoor ik ook echt wel goede dingen over.
Ik heb de fout ook gemaakt hoorquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd dit moet Sjaan hebben
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |