was het maar kut, dan was het nog watquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga eens naar mijn kutvergadering.
Nu nog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga eens naar mijn kutvergadering.
Laatst een puber die zichzelf zwanger had gekregen. Ze heeft dat kind nog geen twee maanden in handen gehad, toen werd het al uit huis geplaatstquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
Schaar zou eigenlijk al haar takkekinderen moeten vermeurden of anti-concepteren (<--- geen idee of dat een woord is maar ik vond 'm mooi), dat scheelt weer wat ellende
ja precies.... en iedereen leeft nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laatst een puber die zichzelf zwanger had gekregen. Ze heeft dat kind nog geen twee maanden in handen gehad, toen werd het al uit huis geplaatst![]()
En nu dus in een pleeggezin, waar de pleegouders er ook weer vergoeding voor krijgen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Molo het volgende:
Vriendin stuurt net als antwoord op mijn Monty Python filmpje "Molo, wat een kutfilmpje, wat zijn dat voor malloten?"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Molo het volgende:
Vriendin stuurt net als antwoord op mijn Monty Python filmpje "Molo, wat een kutfilmpje, wat zijn dat voor malloten?"
![]()
![]()
mijn patiënt deed laatst met zijn spastische lijf de Ministry of Silly Walks naquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet mijn parate kennis van Monty Python opfrissen, dan wordt die Fluxx misschien wat leuker.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn patiënt deed laatst met zijn spastische lijf de Ministry of Silly Walks na
I loved him
Ik zo "wil je met je trouwen?"
En hij zich kapot lachen![]()
nou ja, als je er goed voor zorgt vind ik dat een prima bedrag, maar ja, helaas zorgen mensen er niet altijd zo goed voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, je krijgt minimaal 500 euro per maand als je een pleegkind in huis neemt. Plus dat dat niet als inkomen telt, dus je kunt je uitkering behouden
Als ik er nou twee hier in de berging gooi heb ik 1000 euro in de maand, weet je hoeveel nagellak?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, als je er goed voor zorgt vind ik dat een prima bedrag, maar ja, helaas zorgen mensen er niet altijd zo goed voor
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik er nou twee hier in de berging gooi heb ik 1000 euro in de maand, weet je hoeveel nagellak?
Dat verzin jequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me is dit weekend sexueel onheus bejegend door een lillyputter neger waar haar vriend bij stond
MY GOD
Den Haag centrum, alles is daar mogelijk helaasquote:
hahahaha, herkenbaarquote:
als jassen oppasser?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Potver, ik poog te bedenken wanneer ik deze maand zou kunnen werken, MAAR ALLES IS VOL EN DRUK EN ALLES.
Of het is ultieme kudtmuziek die ik net aan tien minuten aan kan horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |