Correctie: Hèt Spelletjequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen mensen, het is maar een spelletje
Jizz in ma pantzzzZquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb een stijve jongens
[ afbeelding ]
Shit just got real
Huge spoiler btwquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-theft-auto-v?page=1
Hands on review + nieuwe screens
Maar af en toe springt er toch een woordje uit die je dan wel zietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet lezen, plaatjes kijken en enkel die Quotes.
Heb t zelf ook een aantal keren gehad, dat je dat fuck GTA, maar gewoon even laten rusten en dan komt het vanzelf weerquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb alles gelezen, en ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over een aantal dingenDe hype komt langzaamaan terug
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
God damn!!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-theft-auto-v?page=1
Dan zou ik het ook wel weten ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoi, ik had nog 40 euro aan bol-cadeaubonnen waar ik vanaf wilde
Ja. En precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zit die erin?
In een dikke lowrider cruisen langs de boulevard.
heerlijk die lange snelwegen 4/5 baans in deze gamequote:
Dat commentaar is echt dom 'het lijkt of hij de auto's slaat'quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is geen game, dit is gewoon een beleving van Los Santos. Als die installatie is voltooid krijgen we kippenvel en het wordt gewoon helemaal geweldig![]()
Wordt echt emotioneel zo mooi
Ik kan me nog herinneren dat 24 oktober (volgens mij) 2004 GTA San Andreas uit kwam, nooit gedacht dat ik zoveel tijd aan een spel zou doorbrengen. GTA 1, 2, 3 en Vice City was ik zo op uitgekeken maar op San Andreas echt niet. En om nu, 9 jaar later het nieuwe deel van GTA dat zich in precies dezelfde stad afspeelt is niet niks.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is geen game, dit is gewoon een beleving van Los Santos. Als die installatie is voltooid krijgen we kippenvel en het wordt gewoon helemaal geweldig![]()
Mag toch hopen dat het wel wat spannender/spectaculairder wordt dan dit!quote:
Of dat vanwege een storm de brug afgesloten was..dat was in vice city...toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat alles vanaf het begin open is, neemt toch een stukje beleving weg.
Dat gevoel wat je had bij SA toen je voor het eerst in de badlands was of in dat busje richting San Fierro reednostalgie
Ja en in III opgeblazen en in IV terror dreigingquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of dat vanwege een storm de brug afgesloten was..dat was in vice city...toch?
Het enige wat jou interesseert zijn de hondenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee hoor, is één van mijn grootste interesses. Samen met F16's en pickup trucksquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Het enige wat jou interesseert zijn de honden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real
en :quote:
Al die plaatjes met hoesjes/cd's erop negeer ik gewoon. Als ze echt zeggen dat ze het spel hebben moeten ze gewoon gameplay laten zien.quote:
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:52 schreef Trebo het volgende:
Tja GTA5.. de hype zal waarschijnlijk weer groter zijn dan de belevenis ben ik bang..
Vooral wanneer je er op zit en het ter aarde stortquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef FredVleespet het volgende:
Dat heb ik met paarden in RDR , vooral als je ze door hun kop schietdie animatie
HA GAYYYYYY!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
GTA IV vond ik tegenvallen ,wel prima mee vermaakt daar niet van.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf.
GTA IV was ik hyped voor, absoluut niet teleurgesteld. Vetter dan ik ooit had gedacht, ookal heeft Rockstar dingen toegezegd die niet in de game zaten.
Red Dead Redemption was ik hyped voor. Beste game van deze console generatie, hands down.
Rockstar maakt het elke keer weer waar, dit zal met GTA V niet anders zijn.
Jezus. Die stad is echt te groot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |