SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Smile like you mean it
www.wefut.com
daar heb ik toch geen behoefte aan dus dat geld hou ik lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ermee zeggen dat je precies dezelfde afspeellijst hebt zowel op je pc als mobiel als tablet.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Zou wat zijn zeg als rares ineens rare zijn
Dan zou Miranda ook wel rare zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ooit een keer meegekregen dat rares werden beoordeeld aan de hand van kwaliteiten die de spelers hebben in een bepaalde competitie die niet zo vaak voor komt.
ja ik heb met hem gedmt hoe je er in komtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
Die Matt van twitter plaatste vandaag een tweet over de database toegang van fifa14. Is dat nou dezelfde als waar dudeweiser toegang tot heeft?
was je daarom chagi jongequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
hoi.
Ik wil nu pitten maar dan word ik over 5 uur weer wakker en kan ik niet meer slapen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
hoi.
Ik wil nu pitten maar dan word ik over 5 uur weer wakker en kan ik niet meer slapen
chagrijnig? Cr00kk zeker weer he. Ik ga niet in een party zitten als ik niet alleen ben.quote:
Ik hoorde geruchten, maar ik doe niet aan factchecken dus vandaar deze onterechte beschuldiging! Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef wonton het volgende:
[..]
chagrijnig? Cr00kk zeker weer he. Ik ga niet in een party zitten als ik niet alleen ben.
Wil je even een screentje van Alex doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb met hem gedmt hoe je er in komt
Hey waar is onze beta link knul?!?!?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ea doet de beta toch meestal na het seizoen?
Vorige keer lukte het op de dag dat FUT een dag offline gingquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey waar is onze beta link knul?!?!?
Ik zie vandaag zoveel ratings dat ik niet meer weet wat nu wel recent is of wat al oude meuk isquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal ratings van meer dan een maand geleden
ja alle videos zijn zo wat van youtube verwijderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef wieisboos het volgende:
Wow die eredivisie video stond er 5 minuten op nu alweer verwijderd
Wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Sneijder zilver?
.. Oh wacht die zit er zeker niet eens in
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Sneijder zilver?
.. Oh wacht die zit er zeker niet eens in
Vorig jaar zaten er ook nog wat laat getransfereerde spelers alsnog in de pakjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
Eriksen Ajax-versie zal er toch niet inzitten.
Klopt, lekker up-to-date.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er ook nog wat laat getransfereerde spelers alsnog in de pakjes.
Vd Wiel als Ajax speler.
Iemand hier had bv. nog een Porto Hulk.
En ik had een Real-Diarra die ik voor veel te weinig had verkocht.
Was een foutje ja..was ook alleen bij de PS3 markt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er ook nog wat laat getransfereerde spelers alsnog in de pakjes.
Vd Wiel als Ajax speler.
Iemand hier had bv. nog een Porto Hulk.
En ik had een Real-Diarra die ik voor veel te weinig had verkocht.
Nee, zoals eerder gezegd zijn dit ook de ratings van +- 1 maand geledenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
Eriksen Ajax-versie zal er toch niet inzitten.
Met een beetje geluk is het tentamen ook op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef Ajacied7 het volgende:
College micro-economie gehad op het niveau van de middelbare school.
Gala welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
De turkse league was nog niet zeker, toch?
Opara 86 pace 64 ratedquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero 72 en non-shinyMaar ik heb die video over MLS bronzes net niet gezien. Was dat wat?
Bij ons was het zo dat we meldingen binnen kregen als iemand materiaal van ons op YouTube had gezet, dan konden we met een simpele muisklik het offline halen. Voor EA zal het niet anders zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel of EA nu nonstop op youtube zit om al die filmpjes eraf te krijgen. Hoe werkt dat eigenlijk bij youtube. De desbetreffende partij moet toch een klacht indienen bij youtube over het filmpje en dan gaat youtube het verwijderen of werkt dat zo niet?
Ga je een PS4 kopen ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fifa 14 nog kopen voor de xbox 360 of wachten op ps 4 ?
Levy waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee heb de hele nacht liggen janken
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee heb de hele nacht liggen janken
Isco > Ozilquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
Betaal je 100 miljoen voor Bale en ga je er nog achter uit op ook, omdat Ozil weg gaat
in potentie kan het dat zeker worden ja, nu nog echt niet hoorquote:
toch pijnlijk dat je blijft postenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Toch pijnlijk dat niemand mij moet hier
quote:
Alsjeblieft wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja als ze je minder dan mij hier willen ben je echt een sukkel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
toch pijnlijk dat je blijft posten
fifa 14 kopen voor de pcquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja omdat ze geil worden van je zus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja als ze je minder dan mij hier willen ben je echt een sukkel.
Nee jonge das juist lachen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe minder mensen je mogen, hoe minder je je hoeft te gedragen. Hebben toch al slechte indruk van je !quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het verneukt heb toen ik ging hooghouden tegen Kamikazi.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hoe minder mensen je mogen, hoe minder je je hoeft te gedragen. Hebben toch al slechte indruk van je !
Leugensquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Leuker dan die kut koekjes van jullie
been there done thatquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Leuker dan die kut koekjes van jullie
Jij bent 12.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort maar scooter theorie halen
zonde man, wacht gewoon tot rijbewijs johquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
Hoeft hij niet meer achteropquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zonde man, wacht gewoon tot rijbewijs joh
Nee, want mijn zus heeft haar Vespa bewaard en die mag ik dan lenen alleen als ik hem daarna verkoop voor 1300 euro bijvoorbeeld en zij kreeg er paar jaar terug nog 1900 voor betaal ik haar nog 600 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zonde man, wacht gewoon tot rijbewijs joh
plebsquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
Vermijl toch?quote:
zeker zo 1quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee, want mijn zus heeft haar Vespa bewaard en die mag ik dan lenen alleen als ik hem daarna verkoop voor 1300 euro bijvoorbeeld en zij kreeg er paar jaar terug nog 1900 voor betaal ik haar nog 600 euro.
Best goed geregeld
quote:
Ze hebben er wel meer. Andreas Pereira (ex PSV) ook nog.quote:
Altijd als ik jongens met dat soort scooters zie, moet ik bijna uit een reflex een emogif doen...quote:
Die jongen heeft al een vriendin. Niet erg dus als hij voor schut rijdt, hij heeft niks meer te winnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Altijd als ik jongens met dat soort scooters zie, moet ik bijna uit een reflex een emogif doen...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die jongen heeft al een vriendin. Niet erg dus als hij voor schut rijdt, hij heeft niks meer te winnen
nee van de week in een topic gelezen dat hij een ex heeft. ik snap nu waaromquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die jongen heeft al een vriendin. Niet erg dus als hij voor schut rijdt, hij heeft niks meer te winnen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is dat een prima scooter voor je
Kijk naar je moederquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ben benieuwd hoe de ex van dreetje eruit ziet.
Omdat ik niet zoals de meeste jongens een Aerox koop ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee van de week in een topic gelezen dat hij een ex heeft. ik snap nu waarom
Als jij 40 minuten naar school moet fietsen praat je echt wel anders hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
jongens op scooters
[ afbeelding ]
geen een, lekker fietsenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
Wat voor scooter hebben jullie dan allemaal?
Ik voel iets van sjaloesie richting onze huisginger.
Elke dagquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij 40 minuten naar school moet fietsen praat je echt wel anders hoor.
Als jij 40 minuten fietsen veel vind ben jij ook gayquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens over een ex. Maar dat is om te verbloemen dat ik nog nooit seks heb gehad. En jullie trappen er allemaal in. Prutsers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee van de week in een topic gelezen dat hij een ex heeft. ik snap nu waarom
had een Aerox, totdat ie gejat werdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het veel is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als jij 40 minuten fietsen veel vind ben jij ook gay
Ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als jij 40 minuten fietsen veel vind ben jij ook gay
oh wacht. worstenbroodjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn broer had een Aerox, zip en later een zip met blauw kenteken die 60 gingquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had een Aerox, totdat ie gejat werd
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het veel is?
Ik snap alleen best dat je dan een scooter koopt.
Roodharigen kunnen niet tegen zonlicht en een bivakmuts is geen optie dus zon scooter is wel handig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het veel is?
Ik snap alleen best dat je dan een scooter koopt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn broer had een Aerox, zip en later een zip met blauw kenteken die 60 ging![]()
Toen kwam er een politie agent scooter ingenomen, want er zit een gestolen blok in toen heb ik wel even genoten
messi's, ronaldo's en ibra's in een spel en scooters in het echtquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Maver24 het volgende:
vroeger ooit eens een scooter gewonnen bij Ahoy Rotterdam. Yamaha Aerox . Toen heb ik em verkocht voor een leuk prijsje
FUCKING NICEquote:
klopt, is ook zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Dudeweiser, jij zei dat geen ene feyenoorder in fut goud was toch ?
Lijkt mij ook wel leuk, omdat je er wel harder mee kanquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aerox heb ik ook nog steeds. Lachen om met lekker weer te rijden.
maar die dingen gingen wel goed hardquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Godverdomme moest je door de bloemkolen naar school ?
omdat deze stats niet kloppen dat is eerder toch al gezegdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Mathijsen dan 75
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Mathijsen dan 75
Ik heb geen scooter en hoef er geen één. Ik hoef ook geen smartphone. Ik geef alles uit aan games.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik dat wil pak ik de crossmotor van mijn broer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar die dingen gingen wel goed harden je kon er nog eens mee crossen in een weiland.
zie jij dat maar eens te doen op je scootertje.
Ik begin echt medelijden met je te krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen scooter en hoef er geen één. Ik hoef ook geen smartphone. Ik geef alles uit aan games.
als je toch in the middle of nowhere woont kan je net zo goed meteen de auto van mama pakkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik dat wil pak ik de crossmotor van mijn broer.
Hij doet aan crossen en denkt dat hij de nieuwe James Stewart word
Jij zegt nu dat hij daarom vrij 'dom' is, maar jij dacht dat je rijk ging worden met Youtube, dus ja...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik dat wil pak ik de crossmotor van mijn broer.
Hij doet aan crossen en denkt dat hij de nieuwe James Stewart word
Heeft netjes een Mercedes zal morgen wel even kijken voor welk modelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je toch in the middle of nowhere woont kan je net zo goed meteen de auto van mama pakken
Waarom zou je medelijden met iemand krijgen die dit soort dingen vrijwillig niet hoeft? Als ik het niet zou kunnen betalen of niet zou mogen, dan zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik begin echt medelijden met je te krijgen
Ik heb toch later allang al gezegd dat het moeilijker is dan het lijktquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij zegt nu dat hij daarom vrij 'dom' is, maar jij dacht dat je rijk ging worden met Youtube, dus ja...
Dit is dan weer niet nodig. Een beetje opscheppen, heet dat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft netjes een Mercedes zal morgen wel even kijken voor welk model
Dat kan hij ook altijd nog zeggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb toch later allang al gezegd dat het moeilijker is dan het lijkt
Anders komen mensen met de reacties zeker uit 1980 zodat je geen wegenbelasting hoeft te betalenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet nodig. Een beetje opscheppen, heet dat.
ik ben wel geinteresseerd. Zal wel vorig model A klasse zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet nodig. Een beetje opscheppen, heet dat.
quote:
In Limburg zijn bijna geen rollerbanken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, omdat je er wel harder mee kan
Maar heb geen zin in dat ik altijd maar moet opletten of ergens een rollerbank is etc
Hij ziet er wel nog goed uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben wel geinteresseerd. Zal wel vorig model A klasse zijn
Hier wel vooral tijdens examensquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In Limburg zijn bijna geen rollerbanken.
Voor zo'n auto heb je vaak weer meer onderhoudskosten, verder maakt het me geen zak uit of iemand wel of geen wegenbelasting hoeft te betalen hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Anders komen mensen met de reacties zeker uit 1980 zodat je geen wegenbelasting hoeft te betalen
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerder waar de sleutels liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die met jou beloven in ieder geval niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu zijn het ook nog 2 à 3 discussies door elkaar. Dat belooft wat.
Wij hebben ze allemaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In Limburg zijn bijna geen rollerbanken.
ok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die met jou beloven in ieder geval niks
[..]
Wij hebben ze allemaal
volgens mij een tonquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel cookies per second zijn de time machines waard? Zit te dubben of ik mijn portals moet upgraden of zo'n time machine moet kopen (duurt nog wel een minuut of 5 voor ik genoeg heb..).
ja dat zegt me niks, een Gullwing kan er ook nog netjes uit zien maar dan komt ie nog steeds uit 1960quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij ziet er wel nog goed uit.
Alleen had mijn moeder laatst iemand aan gereden
sowieso time machines halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel cookies per second zijn de time machines waard? Zit te dubben of ik mijn portals moet upgraden of zo'n time machine moet kopen (duurt nog wel een minuut of 5 voor ik genoeg heb..).
als je niks meer weet ga je maar trollen jatogquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Als je niks meer weet reageer je maar niet
Wel zo makkelijk ja togg.
hoeveel cookies per seconde zit je al ?quote:
14.4quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel cookies per seconde zit je al ?
19.9quote:
Die kloons waren geen van allen van mij, anders was ik toch wel gebanned?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
als je niks meer weet ga je maar trollen jatog
of kloons maken jatog
haha wacht maar tot je straks biljoenen moet gaan betalen om dingen te upgradenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef DutchSL het volgende:
10,635,497 cookies
per second : 357,590.3
Time Machine gekocht en productie met 98k gestegen
Ohja? Waarom is djeetje met zijn 3 kloons dan nog niet geband? Als er iemand makkelijk te pakken is dan is hij het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kloons waren geen van allen van mij, anders was ik toch wel gebanned?
En trollen doe je op het internet sowieso bijna altijd.
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ohja? Waarom is djeetje met zijn 3 kloons dan nog niet geband? Als er iemand makkelijk te pakken is dan is hij het wel.
Ooit bij na gedacht dat ik niet de kloons aanmaakte ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ohja? Waarom is djeetje met zijn 3 kloons dan nog niet geband? Als er iemand makkelijk te pakken is dan is hij het wel.
We wisten dat er minstens 1 van jou was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit bij na gedacht dat ik niet de kloons aanmaakte ?
Bryan, Dreetje en nog een.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit bij na gedacht dat ik niet de kloons aanmaakte ?
Dat heb ik dan ook toegegeven ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We wisten dat er minstens 1 van jou was.
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kloons waren geen van allen van mij, anders was ik toch wel gebanned?
En trollen doe je op het internet sowieso bijna altijd.
H-H-H-HYPOCRIET!!!!1!!quote:
Ik dacht dat je op DS3, hele tim serie en die van TT doeldequote:
Scooters zijn voor wannabe stoere kerels. Lekker petje op en op je grasmaaier gaan hoorquote:
Daarom. Dus je vorige reactie lijkt me dan niet waar, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook toegegeven ja.
wat is een vette autoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Scooters zijn voor wannabe stoere kerels. Lekker petje op en op je grasmaaier gaan hoor![]()
Ga lekker fietsen en wacht tot je een vette motor en/of auto kan kopen.
Kijk die reactie die ik net postequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom. Dus je vorige reactie lijkt me dan niet waar, toch?
Bakkes jaloerse boy.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Scooters zijn voor wannabe stoere kerels. Lekker petje op en op je grasmaaier gaan hoor![]()
Ga lekker fietsen en wacht tot je een vette motor en/of auto kan kopen.
kut.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kijk die reactie die ik net poste
Ligt er aan wat voor werk je doe in mijn geval wel ja.quote:
Wie ben jij om mij dat te vertellen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit snappen we niet he.
Als je trollt zet je geen punt achter je zin en gebruik je deze PI: [ afbeelding ].
Jaloers nog wel. Ga lekker pronken met je grasmaaierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Bakkes jaloerse boy.
Geen petje op(behalve op vakantie).
Ik ga geen 40min fietsen, en bezweet aankomen op mijn school als ik wind tegen heb. Nee dankje.
timmy.gifquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dat te vertellen?
Mister big star uit de provincie. Beetje stoer doen.
Grasmaaiers die werken als auto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jaloers nog wel. Ga lekker pronken met je grasmaaier. Als je na 40 minuten fietsen helemaal bezweet aankomt op school doe je wel iets fout. Maar het is natuurlijk de trend om de fiets in zijn laagste versnelling te zetten en flink te trappen. Je komt niet vooruit, maar je ziet er wel stoer uit. Inclusief barca/milan trainingspak uiteraard.
Ik zweet snel mer een rugtas om toewel ik gewoon normaal fietsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jaloers nog wel. Ga lekker pronken met je grasmaaier. Als je na 40 minuten fietsen helemaal bezweet aankomt op school doe je wel iets fout. Maar het is natuurlijk de trend om de fiets in zijn laagste versnelling te zetten en flink te trappen. Je komt niet vooruit, maar je ziet er wel stoer uit. Inclusief barca/milan trainingspak uiteraard.
aantal nieuwe gezien in duitsland, best wel bruut hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mustang oud of nieuw. Liever een oude
Behalve bij de pomp.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aantal nieuwe gezien in duitsland, best wel bruut hooren die V6 is nog redelijk betaalbaar ook
tot je het verbruik zietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aantal nieuwe gezien in duitsland, best wel bruut hooren die V6 is nog redelijk betaalbaar ook
OUD ZUID!!!1!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke trainingspakken en petjes ja tog.
Fuszy hahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
OUD ZUID!!!1!!!!
SUPERDUUR!!!11!!!!
FACKING DUUR!!!1!!!
rij nu 1 op 10 is al veel te veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt reuze mee joh, 1 op 4 is haalbaar
Homo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Fuszy hahahahahahahahaha.
Als iemand hier netjes gekleed gaat ben ik het wel, en toch casual. Overhemden, normale shirts, vesten etc. Nog nooit in mijn leven in een trainingspak naar school geweest.
En ik heb geen grasmaaier maar een zuinige 4T lamlul.
En ik zeg met wind tegen ja, want moet je harder fietsen om op tijd te komen.
Ben je eigenlijk nog geslaagd dit jaar markie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Als iemand hier netjes gekleed gaat ben ik het wel, en toch casual. Overhemden, normale shirts, vesten etc. Nog nooit in mijn leven in een trainingspak naar school geweest.
eckte marciepostquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
wat rij jij dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rij nu 1 op 10 is al veel te veel![]()
kan je bijna nog beter een hummer kopen
Gewoon op hbo aanwezig jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nog geslaagd dit jaar markie?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Zegt een pauper RKC supporter? Of ben je inmiddels al voor Ajax?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze kan je vast ook wel waarderen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'de provincie' trouwens?
maar al het scootervolk is toch ook gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nee ben niet boos. Maar als zo n mongool al het scootervolk over 1 kam gaat scheren zoals ik vroeger deed met Turken enzo, en hij al volwassen hoort te zijn, vind ik het gewoon zielig voor hem eigenlijk.
Dat is van Oud zuid toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke trainingspakken en petjes ja tog.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat rij jij dan als ik vragen mag?
Ik mocht laatst voor me werk in een nieuwe BMW 7 serie rijden, dikke bak was dat zegquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt reuze mee joh, 1 op 4 is haalbaar
Ik zie inderdaad ook van die mongolen rijden ja.. En maar gas geven bij het stoplicht met de rem ingehouden.. Schooiers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
valt nog best mee
[..]
maar al het scootervolk is toch ook gewoon hetzelfdealthans, ik zie er alleen mongolen op rijden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef WeCanDoIt het volgende:
Misschien spreek ik jullie over 10 jaar nog een keer als ik een mooie baan etc heb, en mocht iemand hier in crisis zitten. Zijn er maar een paar die ik dan geld gun.
Fuszy hoort daarbij omdat hij dan naar de hoeren kan gaan, en geen kinderen maakt want dat zou slecht zijn voor Nederland.
Leon? 2.0 I guess?quote:
HAHAHAHAHAHA even puushen die gaat mijn sig inquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef WeCanDoIt het volgende:
Misschien spreek ik jullie over 10 jaar nog een keer als ik een mooie baan etc heb, en mocht iemand hier in crisis zitten. Zijn er maar een paar die ik dan geld gun.
Fuszy hoort daarbij omdat hij dan naar de hoeren kan gaan, en geen kinderen maakt want dat zou slecht zijn voor Nederland.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben altijd lief dreetje dat weet je toch. Omdat ik zo aardig ben ben je teruggekomen.
Ach gut. Wat ben je toch ook een schatje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef WeCanDoIt het volgende:
Juist!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mustang oud of nieuw. Liever een oude
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen op scooter zijn over het algemeen wel mongolen ja.
Ik deed een bekende Johan Derksen uitspraak naquote:
prima wagenquote:
het liefst een wittequote:
Isgoed fuszy!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ach gut. Wat ben je toch ook een schatje.
Vergeet niet dat ik dezelfde opleiding heb gedaan als jou en nog aan, waarschijnlijk, dezelfde hogeschool.
Maar heyAls ik later een goede baan heb, dan mag je niet eens onder me werken. Misschien kan je naar de hoeren van het geld wat je krijgt in de bijstand.
werd jij niet fysiotherapeut?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Isgoed fuszy!
Maar mag ik dan ook niet als schoonmaker werken bij jou? Beetje zwart bijverdienen? Alle beetjes helpen dan!
Nee sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Isgoed fuszy!
Maar mag ik dan ook niet als schoonmaker werken bij jou? Beetje zwart bijverdienen? Alle beetjes helpen dan!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik mocht laatst voor me werk in een nieuwe BMW 7 serie rijden, dikke bak was dat zeg
km of 20 hoef ik maar te rijden, en vertrek wel eens aan de late kant ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima wagen![]()
maar verbruikt dan best veel toch? Of hou je van doorrijden?
[..]
het liefst een witte
Nee. Kut studie, behalve als je alleen vrouwen als klanten neemt maar dan ben je weer een racistquote:
ah dus ook veel stop and go zekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
km of 20 hoef ik maar te rijden, en vertrek wel eens aan de late kant ja.
dus soms een iets zwaardere voet.
op vakantie 1 op 14 gereden ongeveer.
kan ik dan nog op wilders stemmen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef WeCanDoIt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |