quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Zo in de bosjes bij de speeltuin jeweetz.quote:
Nee ik weet niet. FOK!kers gaan nooit naar buiten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo in de bosjes bij de speeltuin jeweetz.
chill met chili?quote:
Jouw prikkemans muur is niet zo baas als die van mij.quote:
Hmm lijkt wel alsof je ineens super snelle spijsvertering hebt ofzo? Behalve als je niet vaak honger hebt, dan kan dat weer nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: jawel, ik eet gewoon tenzij ik geen zin heb om eten te maken, net zoals gisteren.. En echt eten uitspugen is het ook niet meer.. Vooral slijm en zuur.. Mja, dat weet de huisarts, dus ik ga er van uit dat het dan wel meevalt.
Nja, ik eet eigenlijk de hele dag niet, dan avondeten en daarna heb ik brinky's en tucjes e.d. Gegeten.. Dus niks magere producten of lijnen oid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm lijkt wel alsof je ineens super snelle spijsvertering hebt ofzo? Behalve als je niet vaak honger hebt, dan kan dat weer niet
Hmm, wel erg vreemd danquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik eet eigenlijk de hele dag niet, dan avondeten en daarna heb ik brinky's en tucjes e.d. Gegeten.. Dus niks magere producten of lijnen oid.
ja best wel..quote:
Als het zo door gaat wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja best wel..ach ja. Nog een beetje en dan ben ik net zo mager als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wel ja. En ik ben niet mager
*blaast*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ziet Vinniiee omvallen*
Nee, stiekem ben je moddervet.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Grapjasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*blaast*
*ziet Vinniiee omvallen*
Nee, stiekem ben je moddervet.
Jawel, alleen zo'n mooie zwemband om je middelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GrapjasIk val niet zomaar om
![]()
Stiekem ziet het er ook niet uit als ik moddervet zou zijn
Godver, neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, alleen zo'n mooie zwemband om je middel
ja, dan moet je van die ballonbroeken kopen. Kaki is dan heerlijk verschrikkelijk.quote:
Van die chino's bedoel je? Die staan mij sowieso al nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dan moet je van die ballonbroeken kopen. Kaki is dan heerlijk verschrikkelijk.
Je hebt nog een 6 hele dagen de tijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw prikkemans muur is niet zo baas als die van mij.
En nee, ik had de kracht niet meer om naar de winkel te gaan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |