quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga nu tien minuten alleen maar naar dat scherm kijken want ik wil gouden koekjes.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga nu tien minuten alleen maar naar dat scherm kijken want ik wil gouden koekjes.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zit nu op 134 en ik vind het wel genoeg zo eigenlijk.
ik maak er 152 miljoen per klik nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef JochemP het volgende:
10.000.000 handgemaakte cookies zijn een feit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik maak er 152 miljoen per klik nu
Per seconde of echt per muisklik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik maak er 152 miljoen per klik nu
nee per klik. Wel met de x7 multiplier hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Per seconde of echt per muisklik?
Maar als je eenmaal zo ver gekomen bent is het na een reset toch geen kut meer aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik reset maar even, 4,5 miljard per seconde is nogal kut.
Iets met cheats...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal zo ver gekomen bent is het na een reset toch geen kut meer aan?
quote:
Gelukkig maarquote:
We gaan lekker!quote:
Volgens mij wordt het opgeslagen, maar bij instellingen kan je het zelf doen voor de zekerheid!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Geralt het volgende:
Ow leuk.
Kan ik gewoon ermee stoppen als ik naar bed ga en morgen weer verder?
Of moet ik dan opnieuw beginnen?
Ik kan nergens inloggen namelijk zo te zien?
Stoppen...... DAT doe je gewoon niet....quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Geralt het volgende:
Ow leuk.
Kan ik gewoon ermee stoppen als ik naar bed ga en morgen weer verder?
Of moet ik dan opnieuw beginnen?
Ik kan nergens inloggen namelijk zo te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |