Precies, cheaten is onzinquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga sowieso niet cheaten, dan is al mijn harde klikwerk voor niks geweest!
Als je het zou willen zou je het zo kunnen googlen denk ik!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, cheaten is onzinDoe ik ook niet. ZOu niet weten hoe het moest
ga je voor de tijdmachine nu?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef JochemP het volgende:
Portal gekocht6.666 koekjes per seconde erbij, nu dus 8627 p/s
Eerst een 2e portal denk ik. Volgensmij heb ik een bug want nog steeds maar 1 koekje geklikt en dat was 2 uur terug!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ga je voor de tijdmachine nu?
ik ga voor de 50 alchemy labs, moet er nog 4.
Je 101ste portal kost ruim 1.957 miljard cookies. Bijna 2 biljoen dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef JochemP het volgende:
Nog 266.000 koekjes tot ik een portal aan kan schaffen
"Millions of grandmas reported missing!"quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het wel grappig dat die nieuwsticker of wat het ook is bovenin steeds onheilspellender wordt naar mate je de boel verder verfuckt
ik had net al iets over dat alles tot op moleculair niveau in cookie dough zou veranderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Millions of grandmas reported missing!"
545 miljoen hier. Is al 567 geweest trouwens maar ik heb wat moeten toegeven om de kwaaie opoes het zwijgen op te leggen. Zien jullie die al? Kwaaie opoes??quote:
Nee? Wat gebeurt er dan? Stoppen ze dan met koekjes maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
545 miljoen hier. Is al 567 geweest trouwens maar ik heb wat moeten toegeven om de kwaaie opoes het zwijgen op te leggen. Zien jullie die al? Kwaaie opoes??
Ik ga niet te veel verklappenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef JochemP het volgende:
[..]
Nee? Wat gebeurt er dan? Stoppen ze dan met koekjes maken?
quote:
nee, ze morren wel over "you disgust me" en "it will all be over soon" maar daar blijft het vooralsnog bij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
545 miljoen hier. Is al 567 geweest trouwens maar ik heb wat moeten toegeven om de kwaaie opoes het zwijgen op te leggen. Zien jullie die al? Kwaaie opoes??
Nee, die gemene oma's zorgen alleen voor dat je golden cookies red cookies worden, en red cookies zijn iets slechter, maar met een beetje geluk geven ze meer, maar de kans is klein!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef JochemP het volgende:
[..]
Nee? Wat gebeurt er dan? Stoppen ze dan met koekjes maken?
Die teksten moet je compleet niet op lettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ze morren wel over "you disgust me" en "it will all be over soon" maar daar blijft het vooralsnog bij.
ik vind ze juist grappigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die teksten moet je compleet niet op letten
Oh dat is ook wel zoquote:
Nee. Dat kun je bevestigen door te scrollen terwijl ze er staan: Ze scrollen niet meequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef JochemP het volgende:
Kunnen gouden koekjes ook verschijnen op een plek waar je ze niet kan zien (tenzij je scrollt) zoals onderin je gebouwenrij?
Ik heb er nu eentje, eindelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik heb er 16.![]()
Ik ga morgen naar de winkel om een heleboel chocoladekoekjes te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |