oh my, nu zie ik het ineens!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef Topiek het volgende:
Melk is dat water achtige onder de cookie
Ik moet ook weer een abo nemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik. In ABO spelen we het al sinds zondag. Vorige week zondag that is.
ja, ik heb er tot nu toe 3 gehad, ik moet ook niet in dit topic posten want daarom mis ik ze volgens mijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef EenKriek het volgende:
Overigens, komen gouden cookies aan de linkerkant van je scherm? Heb er nog geen gezien. (Misschien omdat ik niet heul erg oplet)
Fix is dat je een abo met moneybookers kan betalenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik. In ABO spelen we het al sinds zondag. Vorige week zondag that is.
Nee, ze komen overal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik heb er tot nu toe 3 gehad, ik moet ook niet in dit topic posten want daarom mis ik ze volgens mij
Haha 2 schermenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik heb er tot nu toe 3 gehad, ik moet ook niet in dit topic posten want daarom mis ik ze volgens mij
Ik gooi liever m'n leven weg aan het bakken van virtuele koekjesquote:
aaah, en ik ben dan extra de lul, want ik heb maar een heel klein schermpje, dus daarom mis ik ze waarschijnlijk ook.quote:
wat is er met die rode koekjes dan, dit klinkt omineus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ze komen eerst tussen de 4-14 minuten. Na 7 komen ze vaker en na ik dacht 27 nog vaker. Na teveel oma-upgrades komen ze minder en komen er ook rode koekjes.
Ik ben bekend met dit probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die kosten geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat is er met die rode koekjes dan, dit klinkt omineus.
Dan begin je weer bij 1 p/secquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat is er met die rode koekjes dan, dit klinkt omineus.
Resolutie maakt niet uit denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
aaah, en ik ben dan extra de lul, want ik heb maar een heel klein schermpje, dus daarom mis ik ze waarschijnlijk ook.
Verkoop die hoerenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
jemig, mijn oma's worden wel steeds mondiger trouwens. van "why don't you visit more often?" zijn we al bij "you disgust me." beland.
Geen oma upgrades kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
jemig, mijn oma's worden wel steeds mondiger trouwens. van "why don't you visit more often?" zijn we al bij "you disgust me." beland.
jouw melk is rood, wat heb je gedaan!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon trots hoor
oh, nu ga ik denk ik expres juist wel upgrades voor ze kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kan wel. maar bij "one mind" begint de ellende.
Geluk ja, het is heel random.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef JochemP het volgende:
Dom spel. Maar wel superverslavend
Hoe kom je aan die gouden koekjes? Heb er 1 gehad en toen ging alles x7 ofzo maar is dat gewoon geluk?
Ze komen soms gewoon af en toe in je scherm, hoeveel tijd er tussen zit weet ik niet, maar je mist waarschijnlijk de meeste.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef JochemP het volgende:
Dom spel. Maar wel superverslavend
Hoe kom je aan die gouden koekjes? Heb er 1 gehad en toen ging alles x7 ofzo maar is dat gewoon geluk?
Na 7 wat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ze komen eerst tussen de 4-14 minuten, na 7 vaker, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |