abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130845946
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Euh ja? Je trouwt toch niet binnen één dag wanneer jij dat wil. Je hebt nog dat hele traject, van kennismaken met meisje, ouders leren kennen, families elkaar leren kennen, sozlenmek, vervolgens trouwdatum enzo regelen. Duurt minstens twee jaar. Of je moet gorucu usulu evlenmek of met een verrotte nederlander zoals levo die beschrijft, dan kan je zsm trouwen.
Je maakt me bang.

quote:
Wat is het punt? Ga gewoon tanismak, je zit niet vast aan een contract oid. bovendien leer je haar ouders dan al vroeg kennen. Dat is juist handig, want je trouwt misschien wel met haar maar omgang met ouders/familie is ook belangrijk in een huwelijk.
Ik heb me eigenlijk altijd voorgenomen om gewoon een restaurantje af te huren, goede vrienden en naaste familie (geen verre neefjes en nichtjes dus) uit te nodigen en klaar. Daarna verhuizen naar een andere omgeving, ver van onze families vandaan. })
pi_130845948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit.
Gavurla evlenme, nooit. Mag je voor haar koken terwijl je net vermoeid van je werk terug bent en zij op de bank RTL4 kijkt terwijl ze om 12:00 uur al klaar was met werken maar per se met haar vriendinnen terrasje moest pakken omdat het zonnetje schijnt.
_O-
pi_130845962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoezo "zo oud al!"? Zij moet nog twee jaar studeren, ik ook. :P Daarna ben ik nog niet klaar om te settlen hoor. :'(
Weet je nog dat je niets wilde met een Turkse? Ik spreek je wel over twee jaar, dan piep je wel anders.

quote:
Aboo, ne sözü, nişani ve düğünü? -O- _O- Mij niet gezien hoor. _O-
:').

Deze man.
pi_130845972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit.
Gavurla evlenme, nooit. Mag je voor haar koken terwijl je net vermoeid van je werk terug bent en zij op de bank RTL4 kijkt terwijl ze om 12:00 uur al klaar was met werken maar per se met haar vriendinnen terrasje moest pakken omdat het zonnetje schijnt.
Mhehehe.
pi_130845992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je maakt me bang.
Wat dan? Waar word je bang van?
pi_130845993
*O* gewoon samenwonen *O*
pi_130846032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je nog dat je niets wilde met een Turkse? Ik spreek je wel over twee jaar, dan piep je wel anders.
:@ :X

quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat dan? Waar word je bang van?
Families die elkaar leren kennen... Dat wil ik helemaal niet. :{w
pi_130846057
Volgens mij ben ik gewoon de sjaak. -O-
pi_130846066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

_O-
Sen gülme. :{w
pi_130846098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoezo "zo oud al!"? Zij moet nog twee jaar studeren, ik ook. :P Daarna ben ik nog niet klaar om te settlen hoor. :'(

Dit zit dan ook in die tijd voor de huwelijk. Voordat je klaar bent met studie ben je al 29 man, dan moet je nog een meisje vinden en al die rotzooi. Ben je al 30 jaar, kim 30 yasindaki adama kizini verecek :o
pi_130846120
Ga gewoon kennismaken.
pi_130846165
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef sylvesterrr het volgende:
*O* gewoon samenwonen *O*
Ik snap je op zich wel heur, maar waarom zou je het niet officieel willen maken?
pi_130846285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Dit zit dan ook in die tijd voor de huwelijk. Voordat je klaar bent met studie ben je al 29 man, dan moet je nog een meisje vinden en al die rotzooi. Ben je al 30 jaar, kim 30 yasindaki adama kizini verecek :o
Vermesinler, ben alirim. :P

Ik snap je punt wel hoor.

quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
Ga gewoon kennismaken.
Wat als ze mij uitnodigen zodat ze mij kunnen neerknallen? :@

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap je op zich wel heur, maar waarom zou je het niet officieel willen maken?
Ik heb iets tegen Turkse trouwpartijen. Ouders (+grootouders, ooms en tantes) willen zich overal mee bemoeien. :') En.... het is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. :X
pi_130846324
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:

Wat als ze mij uitnodigen zodat ze mij kunnen neerknallen? :@
Opzicht is dat wel een reële optie ja. Yolo!
pi_130846337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja, je moedigt mij inderdaad aan om kennis te maken met de ouders.

:')
  donderdag 5 september 2013 @ 13:43:44 #116
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130846339
sylv verzet zich gewoon graag tegen het conservatieve trouwen en om eerlijk te zijn steun ik hem daar volkomen in, immers die geforceerde huwelijken zijn gewoon bagger.
Maar zijn focus op dit verzet heeft hem zodanig verblind dat hij niet inziet dat er ook een moment komt dat trouwen gewoon handig is. Voor mij maakt het ook niet uit of ik samenwoon of getrouwd ben maar trouwen maakt het gewoon makkelijker. Als je dat niet doet loop je het risico dat je je hele leven lang alleen zal blijven.

Als je nou de Charlie Sheen coke-en-hoeren lifestyle hanteerde dan snap ik dat je niet wil trouwen, maar we weten allemaal waarom je twee katten hebt.
This isn't even my final form.
pi_130846429
Ach de familie ontmoeten is misschien zo slecht nog niet? Valt wellicht reuze mee.

In mijn Hollandse kant van de familie heeft iemand dat niet gedaan, snel zwanger van iemand die zij niet kende en.... Blijken er allemaal mentale problemen te spelen bij de ene partner en dat kind is wellicht beschikbaar voor adoptie na het geboren worden.
Hadden zij meer tijd genomen en de families elkaar ontmoet... Dan was het nooooit zover gekomen.

Moraal van het verhaal: Turkse tradities zijn soms ongemakkelijk maar wel zo logisch.
pi_130846430
Ik zie de voordelen van een huwelijk even niet in. Ik zou toch nooit in gemeenschap van goederen trouwen, dit ter bescherming van mijzelf en van haar (ik heb plannen om binnen een jaar of twee voor mezelf te beginnen). Het scheelt wat papierwerk voor het geval er sprake is van een kinderwens enzo, maar dat is ook te overzien.

Ik heb overigens 3 katten Lev. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 13:48:34 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130846462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie de voordelen van een huwelijk even niet in. Ik zou toch nooit in gemeenschap van goederen trouwen, dit ter bescherming van mijzelf en van haar (ik heb plannen om binnen een jaar of twee voor mezelf te beginnen). Het scheelt wat papierwerk voor het geval er sprake is van een kinderwens enzo, maar dat is ook te overzien.
Wat dacht je van dat gezeik af zijn waarom je niet trouwt vanuit de omgeving?
En legaal gemeenschap te kunnen hebben zonder drie neven achter je aan te krijgen?
  donderdag 5 september 2013 @ 13:48:59 #120
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130846470
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik heb overigens 3 katten Lev. :P
Is er één bijgekomen of heb ik er één over het hoofd gezien? :P
pi_130846544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij moet het allemaal laten bezinken kom jij hiermee. _O-.

Soms is pesten wel leuk. :'). Het kaartspel ook.
Ben gewoon direct :Y .
pi_130846606
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb iets tegen Turkse trouwpartijen. Ouders (+grootouders, ooms en tantes) willen zich overal mee bemoeien. :') En.... het is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. :X
Geef ik je helemaal gelijk in hoor. Alleen is de ene trouwpartij de andere niet, je kunt het op je eigen manier uitvoeren. Als de jongedame hier hetzelfde over denkt als jij staan jullie sterk. :9.
pi_130846633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Welnee dat zouden die ouders nooit doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130846750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat dacht je van dat gezeik af zijn waarom je niet trouwt vanuit de omgeving?
En legaal gemeenschap te kunnen hebben zonder drie neven achter je aan te krijgen?
Ik ga niet trouwen omdat de omgeving dat wil. Echt niet.
pi_130846769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is er één bijgekomen of heb ik er één over het hoofd gezien? :P
van de twee katten die je hebt gezien is er eentje een halfjaar geleden weggelopen. Twee weken geleden heb ik er twee bijgenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')