Je maakt me bang.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh ja? Je trouwt toch niet binnen één dag wanneer jij dat wil. Je hebt nog dat hele traject, van kennismaken met meisje, ouders leren kennen, families elkaar leren kennen, sozlenmek, vervolgens trouwdatum enzo regelen. Duurt minstens twee jaar. Of je moet gorucu usulu evlenmek of met een verrotte nederlander zoals levo die beschrijft, dan kan je zsm trouwen.
Ik heb me eigenlijk altijd voorgenomen om gewoon een restaurantje af te huren, goede vrienden en naaste familie (geen verre neefjes en nichtjes dus) uit te nodigen en klaar. Daarna verhuizen naar een andere omgeving, ver van onze families vandaan.quote:Wat is het punt? Ga gewoon tanismak, je zit niet vast aan een contract oid. bovendien leer je haar ouders dan al vroeg kennen. Dat is juist handig, want je trouwt misschien wel met haar maar omgang met ouders/familie is ook belangrijk in een huwelijk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Gavurla evlenme, nooit. Mag je voor haar koken terwijl je net vermoeid van je werk terug bent en zij op de bank RTL4 kijkt terwijl ze om 12:00 uur al klaar was met werken maar per se met haar vriendinnen terrasje moest pakken omdat het zonnetje schijnt.
Weet je nog dat je niets wilde met een Turkse? Ik spreek je wel over twee jaar, dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo "zo oud al!"? Zij moet nog twee jaar studeren, ik ook.Daarna ben ik nog niet klaar om te settlen hoor.
![]()
quote:Aboo, ne sözü, nişani ve düğünü?![]()
Mij niet gezien hoor.
Mhehehe.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Gavurla evlenme, nooit. Mag je voor haar koken terwijl je net vermoeid van je werk terug bent en zij op de bank RTL4 kijkt terwijl ze om 12:00 uur al klaar was met werken maar per se met haar vriendinnen terrasje moest pakken omdat het zonnetje schijnt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je nog dat je niets wilde met een Turkse? Ik spreek je wel over twee jaar, dan piep je wel anders.
Families die elkaar leren kennen... Dat wil ik helemaal niet.quote:
Dit zit dan ook in die tijd voor de huwelijk. Voordat je klaar bent met studie ben je al 29 man, dan moet je nog een meisje vinden en al die rotzooi. Ben je al 30 jaar, kim 30 yasindaki adama kizini verecekquote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo "zo oud al!"? Zij moet nog twee jaar studeren, ik ook.Daarna ben ik nog niet klaar om te settlen hoor.
Vermesinler, ben alirim.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit zit dan ook in die tijd voor de huwelijk. Voordat je klaar bent met studie ben je al 29 man, dan moet je nog een meisje vinden en al die rotzooi. Ben je al 30 jaar, kim 30 yasindaki adama kizini verecek![]()
Wat als ze mij uitnodigen zodat ze mij kunnen neerknallen?quote:
Ik heb iets tegen Turkse trouwpartijen. Ouders (+grootouders, ooms en tantes) willen zich overal mee bemoeien.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap je op zich wel heur, maar waarom zou je het niet officieel willen maken?
Opzicht is dat wel een reële optie ja. Yolo!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat als ze mij uitnodigen zodat ze mij kunnen neerknallen?
Ja, je moedigt mij inderdaad aan om kennis te maken met de ouders.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzicht is dat wel een reële optie ja. Yolo!
Wat dacht je van dat gezeik af zijn waarom je niet trouwt vanuit de omgeving?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie de voordelen van een huwelijk even niet in. Ik zou toch nooit in gemeenschap van goederen trouwen, dit ter bescherming van mijzelf en van haar (ik heb plannen om binnen een jaar of twee voor mezelf te beginnen). Het scheelt wat papierwerk voor het geval er sprake is van een kinderwens enzo, maar dat is ook te overzien.
Ben gewoon directquote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij moet het allemaal laten bezinken kom jij hiermee..
Soms is pesten wel leuk.. Het kaartspel ook.
Geef ik je helemaal gelijk in hoor. Alleen is de ene trouwpartij de andere niet, je kunt het op je eigen manier uitvoeren. Als de jongedame hier hetzelfde over denkt als jij staan jullie sterk.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb iets tegen Turkse trouwpartijen. Ouders (+grootouders, ooms en tantes) willen zich overal mee bemoeien.En.... het is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.
Welnee dat zouden die ouders nooit doen!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzicht is dat wel een reële optie ja. Yolo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet trouwen omdat de omgeving dat wil. Echt niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat gezeik af zijn waarom je niet trouwt vanuit de omgeving?
En legaal gemeenschap te kunnen hebben zonder drie neven achter je aan te krijgen?
van de twee katten die je hebt gezien is er eentje een halfjaar geleden weggelopen. Twee weken geleden heb ik er twee bijgenomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is er één bijgekomen of heb ik er één over het hoofd gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |