Zusje heeft wat goed te maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat, niet zijzelf. Althans, dat is wat ze mij heeft verteld.
Moest denken aan dat plaatje van xminator (toch?).quote:Ze is niet zo wanhopig dat ze mij zo aan een man hoeft te komen.
Projectpagina: https://www.googlescience(...)MnBsWTNRWW9ZR0tBUXcM.quote:Creating Bioplastics from Banana Peel
My project is about using banana peels in the production of bio-plastic as a replacement of the traditional petroleum based plastic. In this project, I developed a method for making plastic by using banana peels and found new areas for the use of the plastic that I manufactured: using the bio-plastic in the making of cosmetic prosthesis and in the insulation of cables.
This project was done over a time period of 2 years. During this time period, I was able to succeed in my endeavor to manufacture plastic that can actually be used in daily life.
Het zusje heb ik een paar weken geleden al ontmoet toen ik bij mijn date thuis ging eten. Ze had haar zusje ook uitgenodigd.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutzusje zeg, die gaat je nog veel gezeik opleveren met haar grote mond. Ik ken zusjes die zo'n geheim jarenlang kunnen bewaren.
Verder lijken mij dat chille ouders als ze je willen ontmoeten. Ze hadden het haar ook kunnen verbieden of jou kunnen neerknallen. Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet raar dat ze je willen zien. Ik ben niet van de Turkse trouwcultuur maar als mijn hypothetische dochter al een maand met een jongen zou gaan, zou ik hem ook wel even willen zien om te kijken of hij geen junk of loverboy is.
Ik ben met haar en d'r zusje naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest. Stank voor dank.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zusje heeft wat goed te maken..
[..]
Moest denken aan dat plaatje van xminator (toch?)..
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef zarGon het volgende:
Elif Bilgin!.
Winnaar in de 15-16 jaar-groep..
[..]
Projectpagina: https://www.googlescience(...)MnBsWTNRWW9ZR0tBUXcM.
Plaatje of tekst.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben met haar en d'r zusje naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest. Stank voor dank.
Welk plaatje van x?
Waarom deze?quote:[..]
Oh ja. Nee, dat was ik al vergeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Plaatje of tekst.
Over een meisje die op zoek is naar een nette jongeman om mee te trouwen. Eentje die werkt en een huis heeft, en zo.
De naam...quote:[..]
Waarom deze?
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zusje heb ik een paar weken geleden al ontmoet toen ik bij mijn date thuis ging eten. Ze had haar zusje ook uitgenodigd.Ik had niet verwacht dat ze haar mond zou voorbijpraten.
Tsja, ik weet niet wat ik van de ouders kan verwachten. Dat maakt het lastig.
Gülme!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vraag haar hoe haar ouders zijn.
Vallah als het van die retards waren dan hadden ze al geflipt bij het horen dat zij met jou gaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gülme!
Ze mag met een vriendin in een vreemde grote stad wonen en studeren. Dat betekent wel wat. Toch?
Bilmiyorum![]()
![]()
Klopt wel, hoe kan haar zusje per ongeluk haar mond voorbij praten?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe kan ze naar mond nou voorbij praten, met opzet yapmis olmasinlar.
couldn't agree more..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent wel al aan de leeftijd Sylv, het is een Turkse dame en nu of nooit.
Knap! Voor een 16-jarig Turks meisje spreekt ze trouwens behoorlijk goed Engels.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef zarGon het volgende:
Elif Bilgin!.
Winnaar in de 15-16 jaar-groep..
[..]
Projectpagina: https://www.googlescience(...)MnBsWTNRWW9ZR0tBUXcM.
Eigenlijk best onvoorstelbaar dat ze er op haar 14de mee begonnen is (project heeft 2 jaar geduurd).quote:Op donderdag 5 september 2013 12:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Knap! Voor een 16-jarig Turks meisje spreekt ze trouwens behoorlijk goed Engels.
YouTube-comments lees ik sowieso nooit, gaat nergens over.quote:De Turkse comments onder het filmpje zijn weer van het gewende dramatische niveau.
Hij moet het allemaal laten bezinken kom jij hiermee.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt wel, hoe kan haar zusje per ongeluk haar mond voorbij praten?
Jajajaquote:
Mersinquote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef Levolution het volgende:
Ook niet geheel onbelangrijk, wat is hun memleket?
Wtf? Aan de leeftijd? Ik ben pas 27 hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt wel, hoe kan haar zusje per ongeluk haar mond voorbij praten?
Mersin = zee = moderne mensen?quote:
Weet ik niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mersin = zee = moderne mensen?
Denk ik, ben niet zo'n kenner van memleketten. Ik weet alleen dat ik uit moet kijken voor Kayserililer en Yozgatlilar.
Zo oud al!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Aan de leeftijd? Ik ben pas 27 hoor...![]()
"Elif ablam ve arkadasiyla gittim." Normaalgesproken noemt ze de vrienden van haar zus altijd bij naam, maar ditmaal niet. Dat is haar ouders opgevallen en hebben ze gevraagd wie die "arkadas" is. Dus...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Letterlijk zo? "Haar vriend"?
(Was het in het Turks of in het Nederlands?)
Euh ja? Je trouwt toch niet binnen één dag wanneer jij dat wil. Je hebt nog dat hele traject, van kennismaken met meisje, ouders leren kennen, families elkaar leren kennen, sozlenmek, vervolgens trouwdatum enzo regelen. Duurt minstens twee jaar. Of je moet gorucu usulu evlenmek of met een verrotte nederlander zoals levo die beschrijft, dan kan je zsm trouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Aan de leeftijd? Ik ben pas 27 hoor...![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Gavurla evlenme, nooit. Mag je voor haar koken terwijl je net vermoeid van je werk terug bent en zij op de bank RTL4 kijkt terwijl ze om 12:00 uur al klaar was met werken maar per se met haar vriendinnen terrasje moest pakken omdat het zonnetje schijnt.
Hoezo "zo oud al!"? Zij moet nog twee jaar studeren, ik ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo oud al!
Het is tegenwoordig opvallend als je als een Turkse jongeman niet getrouwd bent op - uiterlijk - je 23ste hoor.
En rustig aan, voordat je de söz, nişan en düğün hebt overleefd ben je weer een tijdje verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |