abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130847962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Had je een goede reden voor het beëindigen dan of was het echt bindingsangst?
Toen was het zeer zeker geen bindingsangst. Door hetgeen wat dit jaar is gebeurd heb ik denk ik een soort van bindingsangst ontwikkeld.

Het is lastig uitleggen wat ik bedoel als ik het niet inhoudelijk wil bespreken.
pi_130847977
quote:
:')
  donderdag 5 september 2013 @ 14:42:49 #153
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130848006
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Toen was het zeer zeker geen bindingsangst. Door hetgeen wat dit jaar is gebeurd heb ik denk ik een soort van bindingsangst ontwikkeld.

Het is lastig uitleggen wat ik bedoel als ik het niet inhoudelijk wil bespreken.
Cool, zorlamim ozaman. :P
This isn't even my final form.
pi_130848089
Wat is dat trouwens met Turken die alleen Turken mogen daten, niet eens vanwege geloof maar gewoon omdat die ouders iets tegen Nederlanders hebben of zo? Een vriendin van mij komt uit een Afrikaans land maar ze is geadopteerd door Nederlanders, en zij en een Turkse jongen vonden elkaar leuk. Haar ouders zijn christelijk en die van die Turkse jongen ook, het heeft dus niets met de Islam te maken. Zijn ouders hadden er naar zijn zeggen ook geen problemen mee dat hij meisjes zou daten, hoefde hij nog nieteens per se mee te trouwen, het mochten gewoon geen donkere mensen/Nederlanders zijn :D Hij mocht alleen andere Turken als vriendin hebben. Dat is dan toch wel een beetje hypocriet en racistisch, al helemaal als het verder niets met geloof te maken heeft en hij hoeft niet met dat meisje te trouwen. En als een Nederlandse ouder dan zegt dat een zoon of dochter niet met een Turk mag gaan dan trekt wel iedereen z'n bek open.
i still see your shadows in my room
pi_130848193
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:45 schreef Dearest het volgende:
mocht alleen andere Turken als vriendin hebben. Dat is dan toch wel een beetje hypocriet en racistisch, al helemaal als het verder niets met geloof te maken heeft en hij hoeft niet met dat meisje te trouwen. En als een Nederlandse ouder dan zegt dat een zoon of dochter niet met een Turk mag gaan dan trekt wel iedereen z'n bek open.
Voor mij persoonlijk cultuur + verschil in denkwijze, zie me alleen al daarom nooit met een Nederlandse lopen en zou ook niet willen dat m'n dochter/zoon met zo'n persoon omgaat.

Sylvester;
pi_130848197
pi_130848243

pi_130848318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:48 schreef expans het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk cultuur + verschil in denkwijze, zie me alleen al daarom nooit met een Nederlandse lopen en zou ook niet willen dat m'n dochter/zoon met zo'n persoon omgaat.

Sylvester;
[ afbeelding ]
Maar ze zijn toch niet allemaal hetzelfde? Ik persoonlijk zit op een school waar volgensmij wel het merendeel gekleurd is en ook zeker 30-40% daarvan is Turks, ik groei er dus eigenlijk een beetje mee op en begrijp ook best wel hoe hun denkwijze is en waarom hun vaak een heel andere kijk hebben op dingen dan wij luidruchtige alles-moet-kunnen Nederlanders. Is natuurlijk heel anders maar ik heb er in ieder geval begrip voor, dat is al een begin. Als je dochter echt verliefd is op zo iemand, zou je het dan niet een kans geven en op z'n minst in gesprek gaan met diegene?
pi_130848363
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:51 schreef Dearest het volgende:

[..]

Maar ze zijn toch niet allemaal hetzelfde? Ik persoonlijk zit op een school waar volgensmij wel het merendeel gekleurd is en ook zeker 30-40% daarvan is Turks, ik groei er dus eigenlijk een beetje mee op en begrijp ook best wel hoe hun denkwijze is en waarom hun vaak een heel andere kijk hebben op dingen dan wij luidruchtige alles-moet-kunnen Nederlanders. Is natuurlijk heel anders maar ik heb er in ieder geval begrip voor, dat is al een begin. Als je dochter echt verliefd is op zo iemand, zou je het dan niet een kans geven en op z'n minst in gesprek gaan met diegene?
Dunno, te moeilijke kwestie om nu hoofdpijn voor te krijgen. Je weet nooit hoe het loopt (ook niet voor mezelf) maar ik ben er 99% tegen en zie mezelf dat echt niet doen. Ik ben dan ook best conservatief in dat opzicht.

Je moet ook verder denken aan de eventuele kinderen, welk geloof, welke nationaliteit, welke talen etc etc. Combineren van de Turkse mentaliteit/cultuur met een (te) nuchtere Nederlandse mentaliteit werkt imo bijna nooit tenzij de een zich laat assimileren door de ander. Maar dat moet je niet willen.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:55:30 #160
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130848441
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:51 schreef Dearest het volgende:

[..]

Verbieden is een groot woord, maar ik zou mijn zoon ook afraden om met een Nederlands meisje te gaan. Puur omdat ik mijn zoon het beste gun en Nederlandse meisjes dat niet kunnen bieden.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:58:32 #161
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130848549
Dit doe je je kind toch niet aan:

_O- :')
pi_130848655
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:53 schreef expans het volgende:

[..]

Dunno, te moeilijke kwestie om nu hoofdpijn voor te krijgen. Je weet nooit hoe het loopt (ook niet voor mezelf) maar ik ben er 99% tegen en zie mezelf dat echt niet doen. Ik ben dan ook best conservatief in dat opzicht.
Oké, nouja daar heb ik ook begrip voor hoor ik kan er op zich wel inkomen. Ik weet verder niet hoe oud jij bent en of je al wel of niet een dochter hebt maar als ik zelf uit een ander land zou komen zou ik het liever ook ''op safe'' spelen en graag zien dat mijn zoon of dochter met iemand van onze zelfde nationaliteit zo gaan, ook omdat je dan qua achtergrond en cultuur meer met elkaar gemeen hebt. Maar het geluk van mijn kind zou bij mij dan ook wel hoog staan en als mijn kind echt verliefd op zo iemand zou zijn zou ik het wel een kans geven.
pi_130848682
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Verbieden is een groot woord, maar ik zou mijn zoon ook afraden om met een Nederlands meisje te gaan. Puur omdat ik mijn zoon het beste gun en Nederlandse meisjes dat niet kunnen bieden.
Deze man _O_.

Paar jaar geleden was die een kaas, nu is hij een baas.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:03:05 #164
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130848728
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Deze man _O_.

Ik heb mijn ogen geopend, ik erken mijn foute verleden.
pi_130848729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:58 schreef Levolution het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar dat zou ik mijn kind ook niet aan doen :D In mijn ervaring zijn Turkse meiden juist heel erg sneaky en als ze buiten huis zijn best wel over the top zegmaar, ik ken er genoeg die de hele makeupkoffer meenemen naar school en dan voor de les zich helemaal opdoffen en meer verhullende kleding aantrekken etc.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:03:53 #166
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130848769
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef Dearest het volgende:

[..]

Maar dat zou ik mijn kind ook niet aan doen :D In mijn ervaring zijn Turkse meiden juist heel erg sneaky en als ze buiten huis zijn best wel over the top zegmaar, ik ken er genoeg die de hele makeupkoffer meenemen naar school en dan voor de les zich helemaal opdoffen en meer verhullende kleding aantrekken etc.
Geil toch. :9~
pi_130848810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Geil toch. :9~
Hahaha ja niks mis mee op zich hoor, zou ik ook doen als ik er van mijn ouders als een non bij moest lopen. Ik probeer gewoon te zeggen dat niet alle Nederlandse meiden losgeslagen tokkies zijn en niet alle Turkse zijn lief en braaf.
pi_130849068
Trouwens, ik zou de frustratie begrijpen en ik zou er zelf als ouder ook niet vrolijk van worden maar als mijn kind zichzelf wel ''zo iets aan wil doen'' en daar gelukkig mee is dan is het toch goed? :D Zolang die persoon maar goed meedraait in de maatschappij en niet de hele dag als een lui varken op de bank ligt en verder geen illegale dingen doet, en mijn zoon/dochter goed met respect behandelt vind ik alles min of meer wel best.
pi_130849232
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:11 schreef Dearest het volgende:
Trouwens, ik zou de frustratie begrijpen en ik zou er zelf als ouder ook niet vrolijk van worden maar als mijn kind zichzelf wel ''zo iets aan wil doen'' en daar gelukkig mee is dan is het toch goed? :D Zolang die persoon maar goed meedraait in de maatschappij en niet de hele dag als een lui varken op de bank ligt en verder geen illegale dingen doet, en mijn zoon/dochter goed met respect behandelt vind ik alles min of meer wel best.
Ik ken trouwens wel iemand die half NL/half Turks is maar zijn moeder is toen moslim geworden, maar dan echt uit d'r zelf en niet voor de schijn. Die jongen gaat ook gewoon goed om met z'n Nederlandse familie maar hij is en blijft voor 95% een Turk qua denkwijze/gedachtegoed.
pi_130849310
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Deze man _O_.

quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

:D. _O-.
pi_130849339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Cuusss alweer een jaar voorbij ;(. Gefeliciteerd Turqqqqqqqq
Sagol broeder, wallah ik weet niet wanneer jij jarig bent dus vergeef me dat ik je nooit heb kunnen feliciteren.. :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130849353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:16 schreef expans het volgende:

[..]

Ik ken trouwens wel iemand die half NL/half Turks is maar zijn moeder is toen moslim geworden, maar dan echt uit d'r zelf en niet voor de schijn. Die jongen gaat ook gewoon goed om met z'n Nederlandse familie maar hij is en blijft voor 95% een Turk qua denkwijze/gedachtegoed.
Ja, het kan prima hoor. Denk dat het met een overgroot deel van de Nederlanders niet zou lukken omdat die niet voor aanpassing open staan en maar vinden dat die Turk zich aan ons aan moet passen omdat het ons land is. Zoals ikzelf heb geen geloof (ben ook geen atheïst!) omdat ik gewoon niet weet wat ik moet geloven en ik dat allemaal nog even voor mezelf uit moet zoeken, maar als iemand mij de Islam uit zou kunnen leggen en waarom dát het geloof is zie ik niet in waarom ik geen moslim zou kunnen worden.
pi_130849371
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je hebt dus nog iets minder dan 365 dagen de tijd. ;)
Uiterlijk voor je 23ste zegt zG toch? :@
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_130849399
Zaterdag wordt bekendgemaakt of Istanbul de Olympische Spelen van 2020 mag organiseren. Spannend!

Maar ik heb zo'n gevoel dat het Tokio gaat worden. Turkije heeft toch wel minpunten gekregen de afgelopen tijd met de harde aanpak van de protesten rondom Gezi Parkı, de vele dopingschandalen (hoewel de aanpak hiervan een pluspunt is), de onstabiliteit in buurland Syrië, etc.
pi_130850630
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Zaterdag wordt bekendgemaakt of Istanbul de Olympische Spelen van 2020 mag organiseren. Spannend!

Maar ik heb zo'n gevoel dat het Tokio gaat worden. Turkije heeft toch wel minpunten gekregen de afgelopen tijd met de harde aanpak van de protesten rondom Gezi Parkı, de vele dopingschandalen (hoewel de aanpak hiervan een pluspunt is), de onstabiliteit in buurland Syrië, etc.
Japan (Tokio) is in de ban de van de nucleaire ramp, Turkije (Istanbul) heeft onstabiele buren (Gezi stelt internationaal echt niets meer voor) en Spanje (Madrid)... tja, ik vraag mij af hoe zij het gaan financieren.

Ik denk dat Madrid de meeste kansen maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 15:57:45 ]
pi_130850645
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Uiterlijk voor je 23ste zegt zG toch? :@
Op, niet voor. :P. Je hebt nog tijd. :').
pi_130851047
Waar maken jullie je druk om men. :') Ik ben 23 en ook nog eens vrouw, maar ik maak mij minder druk dan jullie om het hele trouwen gebeuren.
pi_130851090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
Waar maken jullie je druk om men. :') Ik ben 23 en ook nog eens vrouw, maar ik maak mij minder druk dan jullie om het hele trouwen gebeuren.
Vrouwen hebben het makkelijker.
pi_130851149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inderdaad.. }:|
Quote van Tjabbo:
pi_130851167
Ik ga echt niet nu al trouwen hoor. 8)7 |:(
pi_130851228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
http://inciswf.com/bi-bitmediniz-amk.swf
pi_130851252
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Sagol broeder, wallah ik weet niet wanneer jij jarig bent dus vergeef me dat ik je nooit heb kunnen feliciteren.. :@
Canin sagolsun.
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:

Spanje gaat het worden.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:31:51 #183
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130851732
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:58 schreef Levolution het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O_ thumbsup.gif14.gif _O_
pi_130851801
Van mij hoeft het niet in Turkije... Zit je met al die lege stadia.
pi_130852238
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef Ayca het volgende:
Van mij hoeft het niet in Turkije... Zit je met al die lege stadia.
Welnee, Turken zijn best creatief. Zo kunnen er dugun mekanlari van worden gemaakt na de olympische spelen. Wie weet houdt Sylvester dan daar zijn bruiloft!
pi_130852811
Hehehe, genoeg ruimte voor alle achterneven en oudtantes!
pi_130854653
Dus ik als niet-Turk zijnde, word niet geaccepteerd in een Turkse familie? :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_130854806
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dus ik als niet-Turk zijnde, word niet geaccepteerd in een Turkse familie? :{w
niet zonder slag of stoot iig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_130854853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mannen kunnen op hun 35ste nog een chick van 21 trouwen, vrouwen andersom niet. Voor mannen is het sowieso meer geaccepteerd dat ze later trouwen of het trouwen uitstellen, snap daarom ook niet waarom jullie zo overdrijven, vooral ook omdat syl (en de rest) relatief jong zijn.

Mijn oom is 34 en nog niet getrouwd. Maar als hij wil kan hij zo een meisje van 20 krijgen. Desnoods uit köy.

Köy, jongens, köy. Voor wanneer jullie echt wanhopig worden. Onthoud dat goed.
pi_130854891
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn oom is 34 en nog niet getrouwd. Maar als hij wil kan hij zo een meisje van 20 krijgen. Desnoods uit köy.

_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_130855010
quote:

ik denk dat het em eindelijk toch gaat worden dit keer, spanje bankroet, tokyo al eens eerder de spelen gehouden, turkije is een rijzende ster in de wereld net als brazilie die de komende spelen gaat organiseren
-Rabia Al-Basri
pi_130855118
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Niyetiniz ne lan? Biriniz evlenmemi istiyor, öbürüu korkutuyor beni. :'(
Komt goed joh geen zorgen ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 18:37:30 #193
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130855127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Dima in het Turkentopic. _O_

Ben fan van deze jongen, zo erg zelfs dat ik bang ben dat hij me een vieze stalker gaat vinden.
  donderdag 5 september 2013 @ 18:38:50 #194
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130855159
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mannen kunnen op hun 35ste nog een chick van 21 trouwen, vrouwen andersom niet. Voor mannen is het sowieso meer geaccepteerd dat ze later trouwen of het trouwen uitstellen, snap daarom ook niet waarom jullie zo overdrijven, vooral ook omdat syl (en de rest) relatief jong zijn.

Dat is het laatste soort huwelijk dat sylv zou willen, denk ik. :P
pi_130855181
quote:
3s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet zonder slag of stoot iig
Bwoah.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_130855242
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Bwoah.
ik loop kennelijk achter met mijn internet taal :')

1. Bwoah

An intense interjection that shows extreme emotion. Used to show excitement or disbelieve.
-Rabia Al-Basri
pi_130855247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat is het laatste soort huwelijk dat sylv zou willen, denk ik. :P
Nederlandse chick dan. Syl is qua cultuur sowieso meer NL.
pi_130855362
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Bwoah.
Dat je moslima bent vergemakkelijkt alles natuurlijk aanzienlijk, maar toch zou de gemiddelde familie in eerste instantie aanraden een Turks meisje te trouwen.
pi_130855370
Over daten en Turken he, sommige oudere Turken in Nederland doen al moeilijk als hun kind wil trouwen met een Nederlandse Turk met ouders uit een ander deel van Turkije, maar vertellen je wel allemaal vol trots dat zijzelf een overgrootmoeder uit Kazachstan of opa uit Bosnie hebben :')

Begrijpt iemand hier dat? :D
  donderdag 5 september 2013 @ 18:46:23 #200
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130855383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Over daten en Turken he, sommige oudere Turken in Nederland doen al moeilijk als hun kind wil trouwen met een Nederlandse Turk met ouders uit een ander deel van Turkije, maar vertellen je wel allemaal vol trots dat zijzelf een overgrootmoeder uit Kazachstan of opa uit Bosnie hebben :')

Begrijpt iemand hier dat? :D
Ja, mensen zijn gewoon geretardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')