abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130799290
Boluback Mountain... :')
pi_130799580

GODVERDOMME. :(.
pi_130799672
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gel beraber gidelim. Jij en ik in een hutje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Boluback Mountain... :')
Hm... Ik zeg niet dat ik homosensueel ben of zo, maar met een glaasje op en een pistool tegen mijn hoofd: ik zou Levo verwennen, absoluut. Als bottom desnoods.

:9.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 23:41:12 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:47:53 #54
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130800013
Even een fles raki en een pistool aanschaffen.
This isn't even my final form.
pi_130801057
Merhaba Gencler ve hep Genc kalanlar!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130801155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

GODVERDOMME. :(.
Koop een SSD!
pi_130802881
Zo, vandaag werk ik van 9 tot 16. Gewoon omdat het kan. :')
pi_130815488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, vandaag werk ik van 9 tot 16. Gewoon omdat het kan. :')
Het werd 15:45u. Ik ben zooo blij. *O*
  woensdag 4 september 2013 @ 16:32:18 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130816316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef xminator het volgende:
Leuke filmpjes, ze verdienen ook nog eens aardig wat. 10.000/7.500 tl is vrij veel geld in Turkije.
Dat is in Nederland zelfs veel geld.
pi_130820483
Vandaag 'de fortress' in Novi Sad bezocht. Keske Turkler o topraklari kaybetmeseymis.
pi_130825652
Ohaaaa!!!!! iUASY*A&F*&SDF :') :D :'( Aglayimmi, guleyimmi bilemiyorum. -O-

Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.

Haar ouders willen kennismaken met mij. :') -O- Wtf?
pi_130825827
Artik evlenme vakti geldi.
pi_130825876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:

Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.

Misschien willen ze (waarschijnlijk ook oud) er gewoon voor zorgen dat je wel het juiste type bent en dat je 'serieus' bent met hun dochter? Dus echt met eventuele toekomstplannen blabla ipv alleen rondspelen in een tijdelijke relatie.

Een maand is kort maar het is imo beter dan je kop in het zand steken en alles negeren.
pi_130826403
Succes.
pi_130826562
quote:

Wat vindt zij hiervan?

En hé, als je haar écht leuk vindt en zij jou ook, dan win je hier alleen punten mee, toch? Wat je dan wel moet bewaken is dat de ouders zich er niet (storend) mee gaan bemoeien. Al is dat iets waar zij op moet letten.

Of, doe het op jouw manier. Maak een praatje met de ouders tijdens het abseilen, drink een thee samen tijdens het skydiven en sluit af met een overheerlijk Turks etentje.

Rug recht, borsten vooruit en blik op de horizont. Die ouders zijn van jou. Eigenlijk van haar, maar je snapt m'n punt. Eet ze op. Niet letterlijk. Lijkt me vies. Niet dat de ouders vies zijn hoor, maar mensenvlees lijkt me niets. jatog broer
pi_130828191
Mja, ze voelde zich er wel wat ongemakkelijk toen ze aangaf dat haar ouders met mij willen kennismaken.

Ik begrijp je punt zarGon. Ik vind haar écht lief, vind haar echt leuk en houd ook van haar (zo ver je van houden van kan spreken), maar ben niet verliefd op haar. :@ Ik heb het gevoel dat er geen weg terug is als ik besluit om wel/niet kennis te maken. Grr.

De kennismaking met haar ouders had ik eigenlijk de komende maanden nog niet verwacht. :X Dit gaat me te snel.
pi_130828613
Gewoon aangeven bij haar, zodat zij weet hoe jij erin staat. Kan er tussen jullie in ieder geval geen misverstand ontstaan.

En neem de ouders niet zo serieus joh, jullie kennen elkaar pas een maand. Je gaat geen verplichtingen aan. :P. (Als ze je iets laten ondertekenen, niet ondertekenen!!!!!)

Chillax, misschien klikt het tussen jou en de ouders. Je staat sowieso open voor nieuwe ervaringen, toch?

Het is te vroeg, helemaal mee eens. Kut, dat ook.

Komt goed, schatje.
pi_130829097
Turken in de media

TV / The Undateables #2

Volgende week een Turkse meid met autisme die een jongen zoekt, zag het zojuist in de preview :Y
pi_130829461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media

TV / The Undateables #2

Volgende week een Turkse meid met autisme die een jongen zoekt, zag het zojuist in de preview :Y
Je hebt me op een idee gebracht.
pi_130830414
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
Gewoon aangeven bij haar, zodat zij weet hoe jij erin staat. Kan er tussen jullie in ieder geval geen misverstand ontstaan.

En neem de ouders niet zo serieus joh, jullie kennen elkaar pas een maand. Je gaat geen verplichtingen aan. :P. (Als ze je iets laten ondertekenen, niet ondertekenen!!!!!)

Chillax, misschien klikt het tussen jou en de ouders. Je staat sowieso open voor nieuwe ervaringen, toch?

Het is te vroeg, helemaal mee eens. Kut, dat ook.

Komt goed, schatje.
Ik moet het nog even laten bezinken.
pi_130836577
quote:

Haha, bence agla :D

Hoe kan ze naar mond nou voorbij praten, met opzet yapmis olmasinlar.

Gecmis olsun. Als de ouders kennis willen maken dan weet je wel hoelaat het is :D

...ne ickici bu sirblar, su gibi goturuyorlar, kac saat oldu halen oturuyoz, saaie boel
pi_130836899
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt me op een idee gebracht.
Jij hebt al een mooie vrouw, laat nog wat over voor de anderen zeg :P

quote:
De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
http://over.bnn.nl/persbe(...)king-op-eerste-dates

:)
pi_130838756
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haha, bence agla :D

Hoe kan ze naar mond nou voorbij praten, met opzet yapmis olmasinlar.

Gecmis olsun. Als de ouders kennis willen maken dan weet je wel hoelaat het is :D

...ne ickici bu sirblar, su gibi goturuyorlar, kac saat oldu halen oturuyoz, saaie boel
Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat, niet zijzelf. Althans, dat is wat ze mij heeft verteld.

Ze is niet zo wanhopig dat ze mij zo aan een man hoeft te komen.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:43:14 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130843293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat, niet zijzelf. Althans, dat is wat ze mij heeft verteld.

Ze is niet zo wanhopig dat ze mij zo aan een man hoeft te komen.
Wat een kutzusje zeg, die gaat je nog veel gezeik opleveren met haar grote mond. Ik ken zusjes die zo'n geheim jarenlang kunnen bewaren.

Verder lijken mij dat chille ouders als ze je willen ontmoeten. Ze hadden het haar ook kunnen verbieden of jou kunnen neerknallen. Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet raar dat ze je willen zien. Ik ben niet van de Turkse trouwcultuur maar als mijn hypothetische dochter al een maand met een jongen zou gaan, zou ik hem ook wel even willen zien om te kijken of hij geen junk of loverboy is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')