quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gel beraber gidelim. Jij en ik in een hutje.
Hm... Ik zeg niet dat ik homosensueel ben of zo, maar met een glaasje op en een pistool tegen mijn hoofd: ik zou Levo verwennen, absoluut. Als bottom desnoods.quote:
Het werd 15:45u. Ik ben zooo blij.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, vandaag werk ik van 9 tot 16. Gewoon omdat het kan.
Dat is in Nederland zelfs veel geld.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef xminator het volgende:
Leuke filmpjes, ze verdienen ook nog eens aardig wat. 10.000/7.500 tl is vrij veel geld in Turkije.
Misschien willen ze (waarschijnlijk ook oud) er gewoon voor zorgen dat je wel het juiste type bent en dat je 'serieus' bent met hun dochter? Dus echt met eventuele toekomstplannen blabla ipv alleen rondspelen in een tijdelijke relatie.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ohaaaa!!!!! iUASY*A&F*&SDF![]()
![]()
Aglayimmi, guleyimmi bilemiyorum.
Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.
Haar ouders willen kennismaken met mij.![]()
Wtf?
Wat vindt zij hiervan?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.
Wtf?
Je hebt me op een idee gebracht.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media
TV / The Undateables #2
Volgende week een Turkse meid met autisme die een jongen zoekt, zag het zojuist in de preview
Ik moet het nog even laten bezinken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
Gewoon aangeven bij haar, zodat zij weet hoe jij erin staat. Kan er tussen jullie in ieder geval geen misverstand ontstaan.
En neem de ouders niet zo serieus joh, jullie kennen elkaar pas een maand. Je gaat geen verplichtingen aan.. (Als ze je iets laten ondertekenen, niet ondertekenen!!!!!)
Chillax, misschien klikt het tussen jou en de ouders. Je staat sowieso open voor nieuwe ervaringen, toch?
Het is te vroeg, helemaal mee eens. Kut, dat ook.
Komt goed, schatje.
Haha, bence aglaquote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
Wtf?
Jij hebt al een mooie vrouw, laat nog wat over voor de anderen zegquote:
http://over.bnn.nl/persbe(...)king-op-eerste-datesquote:De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat, niet zijzelf. Althans, dat is wat ze mij heeft verteld.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, bence agla
Hoe kan ze naar mond nou voorbij praten, met opzet yapmis olmasinlar.
Gecmis olsun. Als de ouders kennis willen maken dan weet je wel hoelaat het is
...ne ickici bu sirblar, su gibi goturuyorlar, kac saat oldu halen oturuyoz, saaie boel
Wat een kutzusje zeg, die gaat je nog veel gezeik opleveren met haar grote mond. Ik ken zusjes die zo'n geheim jarenlang kunnen bewaren.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat, niet zijzelf. Althans, dat is wat ze mij heeft verteld.
Ze is niet zo wanhopig dat ze mij zo aan een man hoeft te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |