FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!quote:Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
Je hoeft niet eens in te vallenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
slaven leven niet lang als ik je dorpje binnen val he
Heb er wat over gelezen een tijd je geleden. is maar een theorie weet nog niet of dit allemaal waar is. Als je gaat kijken naar ziektes als ze de balans van het licht verstoren kun je er waarschijnlijk dood aan gaan of heel lang ziek van blijven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Grumpey het volgende:
Maar vertel eens wat meer over dat licht in de mens. Heb je daar meer ideeen over?
Dat zeg ik niet. Maar jullie nemen alles klakkeloos over van de MSM vooral jou. En dat is vaak geen schop onder te steken zit vol met manipulatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Jij denkt het toch ook beter te weten, tribal? Wat is precies het verschil tussen jouw mening en de onze? Je hebt al gezegd dat dat is wat jij GELOOFT, het is dus geen zekerheid, net als het onze.
Je zegt ook het beste met de mensch voor te hebben en integer te zijn.
Wij ook.
Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hij gelooft dat en wij geloven dit. Maar toch is 'ons' geloof wel in staat de gemiddelde levensduur te verlengen, communicatie zoals we nu via internet doen mogelijk te maken, efficiency waardoor we nu vrije tijd hebben om te reageren op dit topic te bewerkstelligen etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Jij denkt het toch ook beter te weten, tribal? Wat is precies het verschil tussen jouw mening en de onze? Je hebt al gezegd dat dat is wat jij GELOOFT, het is dus geen zekerheid, net als het onze.
Je zegt ook het beste met de mensch voor te hebben en integer te zijn.
Wij ook.
Wie zegt dat jouw bronnen niet geschreven zijn door een of andere zolderautist die zich nu dood zit te lachen om wat mensen allemaal niet geloven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb er wat over gelezen een tijd je geleden.
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jullie nemen alles klakkeloos over van de MSM vooral jou. En dat is vaak geen schop onder te steken zit vol met manipulatie.
Inhoud heb ik hier even buiten beschouwing gelatenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hij gelooft dat en wij geloven dit. Maar toch is 'ons' geloof wel in staat de gemiddelde levensduur te verlengen, communicatie zoals we nu via internet doen mogelijk te maken, efficiency waardoor we nu vrije tijd hebben om te reageren op dit topic te bewerkstelligen etc.
Zijn geloof heeft zich nog niet bewezen.
Maar ik hoef ook geen 100 te worden 70 of 80 is al genoeg. Daarnaast vind ik de kwaliteit van leven ook heel belangrijk. Wil wel graag nog wat vrijheid hebben en geen schulden slaaf zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hij gelooft dat en wij geloven dit. Maar toch is 'ons' geloof wel in staat de gemiddelde levensduur te verlengen, communicatie zoals we nu via internet doen mogelijk te maken, efficiency waardoor we nu vrije tijd hebben om te reageren op dit topic te bewerkstelligen etc.
Zijn geloof heeft zich nog niet bewezen.
Dat denk ik niet omdat die site's een goede kijk geven van wat er in de toekomst gebeurt. Bijvoorbeeld artikelen van 2 jaar geleden over de 3 wereld oorlog komen beetje voor beetje uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jouw bronnen niet geschreven zijn door een of andere zolderautist die zich nu dood zit te lachen om wat mensen allemaal niet geloven?
NWO-aanvraag in spe?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me wel hilarisch, en een goed sociaal-wetenschappelijk project. Een site voor bnw-aanhangers openen, met allerlei allerhande verzonnen theorieën en kijken inhoeverre mensen hier in meegaan!
Natuurlijk, maar met alleen 'ja, dat is nu eenmaal zo'-bewijzen komen ze er niet zo makkelijk vanaf, natuurlijk, zeker niet als er persoonlijke aanvallen op integriteit worden gedaan met deze zelfde insteek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
We zitten hier op BNW. Laten we dat niet vergeten mensen.
Klopt. Persoonlijke aanvallen is niet de bedoeling. Pesten ook niet. Gaan we op letten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar met alleen 'ja, dat is nu eenmaal zo'-bewijzen komen ze er niet zo makkelijk vanaf, natuurlijk, zeker niet als er persoonlijke aanvallen op integriteit worden gedaan met deze zelfde insteek.
nee joh een slablaadje er op leggen en gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens in te vallenWacht maar tot iemand een serieuse infectie heeft, en ze de antibiotica toch wel erg missen.
en 2012 en niburu en aliens die landen en de bevolking die gereduceerd is tot een half miljard en bieber die voor de zoveelste keer dood ging, en zo kan ik wel ff door gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat denk ik niet omdat die site's een goede kijk geven van wat er in de toekomst gebeurt. Bijvoorbeeld artikelen van 2 jaar geleden over de 3 wereld oorlog komen beetje voor beetje uit.
Kan je dat 'wel een beetje oneerlijke voor sommige' uitleggen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Onze huidige maatschappij is niet ideale maar er is nog ruimte om je eigen beslissingen te maken over hoe veel je wil 'n deeltje van maken.
Tis 'n kwestie van 'loosening the chains'.
Je kan je eigen groenten groeien,eigen bier brouwen,paar wiet plantjes erbij (om te verkopen als je wil)
Energie kosten eenvoudig omlaag brengen met 'n beetje investeren.
Dan zijn je maandlasten wat lager en kan je minder gaan werken als je zo'n slaaf van t systeem voelt.
Tis allemaal niet ideale en wel 'n beetje oneerlijk voor sommige.
Dit vind ik echt een post waardig om in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als iets voor de ene bewezen is is het voor de andere niet bewezen dat scheelt per mens. Het feite blijft dat we niet van apen vandaan komen. Want we leven inderdaad op licht wij mensen misschien zelfs ook dieren. Maar waarschijnlijk alleen mensen hebben een licht in zich. Met dat licht leven wij als het licht uitgaat ga je inderdaad dood. Mensen zijn lichtwezens. Veel ziektes hebben ook te maken met het blokkeren van de oerbron of hoe je het ook noemt. En een mens gaat niet dood alleen het fysieke gedeelte gaat dood. De ziel,astrale body of hoe je het ook noemt gaat niet dood dat gedeelte is echt van jouw het andere gedeelte is maar de machine. De ziel wordt waarschijnlijk naar de dood weer in een andere lichaam gezet en zo leef je verder. Dit is de theorie die ik het meeste geloof.
een beetje van jezelf en een beetje van maggiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een post waardig om in de OP te zetten.
Niet van de apen, astrale body, oerbron, waar haal je het toch allemaal vandaan?
Niet teveel maggi he, krijg je kanker van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
een beetje van jezelf en een beetje van maggi
Ook al?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niet teveel maggi he, krijg je kanker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |