Waar gaat dit over eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Depeche Mode - Enjoy The Silence x 2. Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale x 3. Queen - Somebody To Love x 4. Guns N' Roses - November Rain x 5. Rem - Drive. x
Goed, dat zijn nog 5 goede nummers. Wat een aids in die keuzelijst, al die nummers van Adele, Buble, enz. Krijg alweer zin in de Top 2000 als ik eraan denk
SkyRadio. Een of andere top 100quote:
Wat liefquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio. Een of andere top 100
Ik moest stemmen, dan kan ik kaartjes winnen voor Pienjow. Hij wilde dolgraag naar:
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.quote:
Sandra van Nieuwland. Topshow, nu al!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest stemmen, dan kan ik kaartjes winnen voor Pienjow. Hij wilde dolgraag naar:
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
Gedaan. Totoquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.
Dat wordt een ouderwetse topshow. Hopelijk mogen Pino en ik er heen, ik heb er al zo'n zin in.quote:
haha wanneer is de trekking van de lotto xd xd xdquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.
Is per ongeluk expres verwijderd en er is geen geld om hem opnieuw te kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Weer ditkap eens met dit nummer en zet het van high rotation af.
Tevens waar is dat nummer van John Legend eigenlijk gebleven?
De lotto en toto is niet hetzelfde rolfje xdquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha wanneer is de trekking van de lotto xd xd xd
Klopt, al 2x gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Emeli Sande part 3 stond vanmorgen ook al op de playlist volgens mij.
Ik ga weer naar 3FM
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
De TT's worden met de dag slechter
Die meuk wordt alleen op 3FM gedraaidquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crystal Fighters hoor je nooit op Sky.
neem dan voor mij ook even serious tracks mee aubquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh.
Crystal Fighters
Ik ga zo de stad in om de cd te kopen.
Je kunt deze cd ook winnen op www.twitter.com/michielveenstra en www.facebook.com/michiel3fm? Dat las ik net.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
neem dan voor mij ook even serious tracks mee aub
[ afbeelding ]
Ookal zo'n top cd die ik moet hebben!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
neem dan voor mij ook even serious tracks mee aub
[ afbeelding ]
Vet wel!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt deze cd ook winnen op Twitter.com/michielveenstra en facebook.com/michiel3fm? Dat las ik net.
Iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van de ene mongolenplaat over in de andere
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:
Ze moet niet zo zeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]![]()
Straks wordt Muis nog boos op jullie.
Zolang ie maar met mij naar de 25 jaar SkyRadio show gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
Pino, ga je met Luna naar het Sunsetterconcert van Kensington?
Ed in het huisquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
ik ging toch al met jou?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar met mij naar de 25 jaar SkyRadio show gaat
quote:
SC en Ed vinden Chrystal Fighters' nieuwe single een 'mongolenplaat'.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh wat is? Ik hoor mijn naam vallen.
Ik stiekem ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SC en Ed vinden Chrystal Fighters' nieuwe single een 'mongolenplaat'.
the fuq is dit nou weerquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SC en Ed vinden Chrystal Fighters' nieuwe single een 'mongolenplaat'.
kanjerplaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Ed nog vrij netjes met zijn bewoording voor hoe ik over die plaat denk![]()
Aangezien ik uit Den Haag kom had ik het liever wat Haagser gebracht. Ik begreep alleen dat iemand je hier dan gaat reporten
Vraag dat maar aan SC en/of Ed. Draai ik nog een keer Chrystal Fightersquote:
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
Pino, ga je met Luna naar het Sunsetterconcert van Kensington?
Morgen. Zie de twitter van Michiel.quote:
Een deel van die herrie van jou kan ik best waarderenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal allemaal wel.
Ik luister naar mijn eigen herrie
Waarom zou ik met haar moeten dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen. Zie de twitter van Michiel.
Dat wordt langer termijn planning, want de kans is groot dat ik voor 6 maanden naar Engeland gaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een deel van die herrie van jou kan ik best waarderen![]()
Alleen mis je de bijpassende laarzen
Omdat jij Pino van Luna bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou ik met haar moeten dan?
In Engeland heb je heel veel hipsters. Ik zou het heroverwegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt langer termijn planning, want de kans is groot dat ik voor 6 maanden naar Engeland ga
En dan beter investeren in regenlaarzen
Uh oké.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat jij Pino van Luna bent natuurlijk.
Ik ga naar de hippiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Engeland heb je heel veel hipsters. Ik zou het heroverwegen.
Da's tegenwoordig verweven. Zeker in het Engelse.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga naar de hippiesNiet naar de hipsters.
Zelfde meuk, andere benaming.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga naar de hippiesNiet naar de hipsters.
draag je dan ook geitenwollen sokken?quote:
Ja, want die zitten heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
draag je dan ook geitenwollen sokken?
Zal bij 3FM niet heel veel anders zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Lumineers op Sky
Je verwacht het niet.
15:48emeli sandequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal bij 3FM niet heel veel anders zijn denk ik.
HEY!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Lumineers op Sky
Je verwacht het niet.
Dat was ooit leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15:48emeli sande
read all about it
Nog nooit gehoord.
FPquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouw stopt vijf ruggen in kont
Topshow dit dat
Djeezquote:
Over topshows gesproken, C&Squote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouw stopt vijf ruggen in kont
Topshow dit dat
C&S is in mijn beeld altijd Chase and Statusquote:
Als je Chase and Status zegt moet ik altijd aan haar denkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
C&S is in mijn beeld altijd Chase and Status
Zwem je al?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Holenmens het volgende:
Hmm, als je goed kijkt, zie je op de achtergrond een handdoek.
Pohi bedoel je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit m'n PG eens door te kijken. 2009-18-12-2011 12 pagina's aan topics, sindsdien 91![]()
oh PH ja. Boeiend. Al die terminologiequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pohi bedoel je?
Ik heb nu ook veel meer dan eerst ja. MyAT wordt steeds groter.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmic!EQbjCtFCoCQg/quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh PH ja. Boeiend. Al die terminologie
Nee, want jij hebt het nog niet op FOK!Sport gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmic!EQbjCtFCoCQg/
Dit al gelezen?
"Strootgod op zijn gemak in Italie"quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het nog niet op FOK!Sport gezet.
Ik vind dat soort borsten ook veels te groot (zeker vergeleken bij de rest)quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft ze 2 ballonnen in geslikt?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duimen is begonnen! CV opgestuurd naar Engeland.
Duimen jullie allemaal mee?
waarom stuur je jouw radiator naar engeland?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duimen is begonnen! CV opgestuurd naar Engeland.
Duimen jullie allemaal mee?
Mag niet, we zijn geen HvN.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het nog niet op FOK!Sport gezet.
Omdat ze het daar heel koud hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom stuur je jouw radiator naar engeland?
waaromquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze het daar heel koud hebben.
En die deel je dan niet?quote:
Ik dacht al! Mijn lijn richting jou was aardig verstopt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens broer, ik heb gisteren, na de onbeperkt eten japanner van zondag, 4!!! mega apparaten jouw kant opgestuurd.
Zijn ze heelhuids aangekomen?
keutels?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had er 2 neer gelegd vanochtend. Ik was compleet verbaast.
Ik wist heus wel dat het daar niet op kwam. Itt de FP is foksport wél serieus.quote:
Wat vind je van zijn nieuwe single?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef Holenmens het volgende:
Niels Geusebroek - Take Your Time Girl (Live At Ruud De Wild/538) staat op nummer 1Ben alleen benieuwd of die gedraaid wordt.
Ik mis alleen de visagie nog voor de uitzending begint.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Michiel aan het zonnen. Wat een lampen, wat een lampen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / Tickets Ajax-Barcelona gezocht !
TV is sowieso echt een drama altijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is geen bal op de tv,
zelfs geen film met Doris Day.
Ik was bijna gevallen voor Sex and the City 2, maar toen vond ik mijn verstand terug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TV is sowieso echt een drama altijd
ik heb hier twee kaarten liggen, maar zijn voor mijn oudersquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / Tickets Ajax-Barcelona gezocht !
Ik heb thuis geen plateutje... dus ik moet dat altijd op m'n werk doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben as we speak mount stronterest aan het bouwen
Sc, yw
Er bestaat niets zoals oversharing.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Waaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyy too much information![]()
Overharing?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er bestaat niets zoals oversharing.
Neuh, Hippies scheren niets. Die nemen vlechtjes in hun okselhaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, Hippies scheren niets. Die nemen vlechtjes in hun okselhaar.
Echte hippies doen ook niet aan seks, wat dat doet iedereen al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he... Degene die haar kut niet scheert is het likken niet weert
hoef je geen flosdraad te kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he... Degene die haar kut niet scheert is het likken niet weert
Echte hippies hadden juist seks met alles met een hartslag en dezelfde overtuigingen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echte hippies doen ook niet aan seks, wat dat doet iedereen al.
In de tijd dat seks taboe was. Nu is het precies andersom!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte hippies hadden juist seks met alles met een hartslag en dezelfde overtuigingen!
is het al dinsdag? ::::::::::@@@@@@@@@quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen My Bloody Valentine, zo even kaartje uitprinten.
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is het al dinsdag? ::::::::::@@@@@@@@@
Wat is dat voor muziek dat Bloody dinges?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
CHVRCHES
Ticket voor morgen uitprinten en dan te bed.
Het moment dat je dat dacht zou komen is eindelijk hier: TV-modjes zijn nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een puinhoop in het P&W topic trouwens
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat voor muziek dat Bloody dinges?
Das een aardig stukkie gitaarwerk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En inderdaad, TV modjes dit dat.
Ja en een aantal nummers zijn nog harder. Ook dikke wall of sound et al, gehoorbescherming verplicht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das een aardig stukkie gitaarwerk.
Maar waarom moet het zo hard dat bescherming verplicht is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en een aantal nummers zijn nog harder. Ook dikke wall of sound et al, gehoorbescherming verplicht.
Beleving, dan gaat je lichaam trillen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar waarom moet het zo hard dat bescherming verplicht is?
Niet mijn stukje van koek.
De quiz of die link?quote:
Nou, fantastisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beleving, dan gaat je lichaam trillen.
Ik vind het ook overdreven, wall of sound zonder gehoorbescherming doet me voldoende.
Maar eigenlijk is het wel een beetje koffietafelmuzak. Maar dan wel heel goed. Maar zo wazig en dromerig.
Atzegod geeft een 10.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef SilentChaos het volgende:
Even het topic wat opfleuren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
die kan je al de hele week via giel downloadenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
hier moeten jullie blij van worden!
http://www.caroemerald.co(...)ratis-te-downloaden/
Nog niet het liveoptreden van gisteren?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig over anderhalf uur de Lumineers.
Je zou ze bijna missen.
Niet gekeken, ik keek DACVN en de Rijdende Rechter.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet het liveoptreden van gisteren?
Volgens mij lees je niet goed.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik keek DACVN en de Rijdende Rechter.
Was wel sneller klaar dan verwacht.
Op SkyRadio, live?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed.
Bedoelde dus of ze zometeen iets van het concert gaan draaien.
Ohja dat is zo natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op SkyRadio, live?
Volgens mij gaan ze nog liever dood. Live kan slechter, minder perfect klinken. Dat kunnen ze hun luisteraars, de autisten, niet aandoen.
Tevens, die Sandé mag ook aids krijgen met d'r schijtlied.
Ik dacht dat het meer op Justin Timberlakequote:
Maar toch geloof ik dat ik het Babysitters Circus.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer op Justin Timberlake
Ik moet van Pascal zeggen dat ie een klootzak isquote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Bakkertjen wordt geassimileerd tot Sky Radio zombie
Blof, doe maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar toch geloof ik dat ik het Babysitters Circus.
Haha, goede. Iedereen kijkt op je Lumineer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu meezingen met z'n Lily Allen.
Je moet uitkijken dat je niet uit Niels Geusebroek scheurt, dan moet je hem betalen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, goede. Iedereen kijkt op je Lumineer.
Hing je ook al huilend in de vangrails?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Beste cover van Heavy Light vanmorgen.
Welk nummer?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hing je ook al huilend in de vangrails?
Vond hem wel beter dan het origineel.
Altijd je radio uitzetten na de coverquote:Op woensdag 4 september 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dan het origineel is dan best netjes.quote:
Ach ik vind het wel grappig. Lekker bingoën.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Altijd je radio uitzetten na de cover.
Je stage verveelt je nogal he?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek laatst een slechte seksfilm, toen vroeg een man aan een vrouw: "Wil je dat ik je Triggerfinger?"
Ok, ok, ik houd op.
Heb tot morgen weinig te doen. Vanaf dan zal ik wel wat minder actief zijn.quote:
Ah jammer.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb tot morgen weinig te doen. Vanaf dan zal ik wel wat minder actief zijn.
Ja ik wil ook nog een goed rapport neerzetten hè.quote:
Hoe was Giel z'n reactie? Hij zou z'n vocabulaire aanpassen, beloofde ie me vorige weekquote:Op woensdag 4 september 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onveranderdquote:Op woensdag 4 september 2013 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe was Giel z'n reactie? Hij zou z'n vocabulaire aanpassen, beloofde ie me vorige week.
Slim.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wil ook nog een goed rapport neerzetten hè.
Ohja zag ik op de twitters. Zo maar even op zoek gaanquote:Op woensdag 4 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor geinteresseerden: Album CHVRCHES gelekt.
Dat is vroegquote:Op woensdag 4 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor geinteresseerden: Album CHVRCHES gelekt.
19 dagen. Valt wel mee.quote:
Al gevonden? Is ie te groovesharken?quote:
Te wattes? Ik kan hem wel op op mijn Google Drive zetten...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al gevonden? Is ie te groovesharken?
Gisteren ergens gelekt toch? Las het net in MUZ.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te wattes? Ik kan hem wel op op mijn Google Drive zetten...
De piraten hadden hem trouwens al
Wrm streamen als je het ook kan hebben?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ergens gelekt toch? Las het net in MUZ.
Grooveshark. Streamingsdienst. Enzulks.
Omdat ik moeilijk op het werk een albumpje kan downloadenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm streamen als je het ook kan hebben?
Wat houd spotify premium in?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik moeilijk op het werk een albumpje kan downloaden
Daarnaast heb ik thuis sowieso spotify premium dus als ie daar op komt heb ik m ook.
Dat je onbeperkt kunt luisteren zonder reclame, en ook nieuwe releases sneller kunt luisteren.quote:
Album kopen als je er ook bij kan zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm streamen als je het ook kan hebben?
Waarom delen als je de band ook kan ontvoeren en ze voor jezelf kan houden?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Album kopen als je er ook bij kan zijn
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom delen als je de band ook kan ontvoeren en ze voor jezelf kan houden?
Ik had hem binnen 1 min, lang leve uni netwerkquote:Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Die download site is wel traag trouwens. 50kbs
Waar heb jij em weg dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem binnen 1 min, lang leve uni netwerk![]()
De oudere versie van Lies is btw ook beter dan de albumversie.
Andere productie lijkt me. Had ik ook met Daughters If You Leave, alle demo's waren beter dan de uiteindelijke productiequote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem binnen 1 min, lang leve uni netwerk![]()
De oudere versie van Lies is btw ook beter dan de albumversie.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onveranderd.
De 'in de auto blijven zitten op de parkeerplaats' kwam trouwens ook weer langs als smsje.
Kun je geen oordoppen in doen en iets anders gaan luisteren?quote:
quote:
Hier ook!quote:
Ja dat wel, maar niet om kwart over elf 's ochtends. Dan hoor ik graag veel en goede muziek.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk item eigenlijk
Ben geen Nielson fan en al heulemaal geen Miss Montreal fan, maar dit plaatje is gewoon een heerlijk vrolijk catchy nummer. Ik kan er niks aan doen....quote:Op woensdag 4 september 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
oehoe oehoe.
Sanne en Nielson Uil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |