Neuh, die staat er nu een beetje anders bij denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:00 schreef .Neovo. het volgende:
Tweety gespot
[ afbeelding ]
Ok, de deurhendels zijn inmiddels zwart geverfd.
Al meer bekend over de auto?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, die staat er nu een beetje anders bij denk ik
In de eerste zin:quote:
quote:Ik snap m`n moeder echt niet.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Braddie het volgende:
M`n ma kon laatst en `95er Corsa Eco 1.2 kopen, voor 400 euro..
Ik ben je even kwijt hier.quote:zodat we gewoon een fatsoenlijke auto hebben
De auto die ik voor het eind van het jaar wil (mercedes C180 Elegance) kost rond de 150-160quote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Paladijn het volgende:
42 euro per kwartaalDe Saab zit op 172 en de mx-5 op 90 oid.
Als taxi chauffeur verdien je dat wel weer terug.quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
De auto die ik voor het eind van het jaar wil (mercedes C180 Elegance) kost rond de 150-160
Haha, ik wil geen taxi chauffeur wordenquote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als taxi chauffeur verdien je dat wel weer terug.
Er is een heleboel dat fijner rijdt dan een cinquecento en dat niet zo duur is.quote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, ik wil geen taxi chauffeur wordenMaar ik wil wel voor niet al te veel comfortabel kunnen reizen, en als ik het me kan veroorloven waarom niet dan, toch?
Liever een C180 onder m`n kont dan een Fiat CinquecentoHet is allemaal wat duurder bij de Mercedes, maar het rijd zoveel fijner
Klopt, maar het gaat mij niet alleen maar om het fijner rijden, maar het moet ook wel wat groter zijnquote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is een heleboel dat fijner rijdt dan een cinquecento en dat niet zo duur is.
quote:
Mijn koffiemok wel leger............quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bloeddruk is na het lezen van de voorgaande 10 posts niet meetbaar gestegen.
als ze nog goedkoper wil rijden moet ze die ouwe fiat wegdoen en de fiets pakken. Wat een gezeur om die wegenbelasting.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Braddie het volgende:
Fiatje staat weer te koop.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237867898&asrc=st
Ze wilt een Subaru Vivio kopenDan is ze nog goedkoper uit dan de Cinquecento, maar ze rijd wel iéts groter (Zegt ze)
___!!
Ik heb m`n rijbewijs nog niet. nog lang niet (denk ik..)quote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
als ze nog goedkoper wil rijden moet ze die ouwe fiat wegdoen en de fiets pakken. Wat een gezeur om die wegenbelasting.
Ziet ze wel in dat als je zo'n auto om een boom vouwt er niks van die auto en jou overblijft.
Iets zegt me dat je ook nog niet (of niet lang) je rijbewijs hebt.
Hmm, dat is ook weer zoquote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
En die heb je zo te zien ook niet. Als ik jou was zou ik eerst een auto kopen waar je wel fatsoenlijk in kan zitten, zoals een punto/corsa/206 en later gaan kijken naar een mercedes. De enige die blij wordt van die mercedes is de verzekering.
Niet op die manier ruimte, maar meer ruimte als in plek op de achterbank voor mensenquote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef .Neovo. het volgende:
Een 206 is ook comfortabel. Een corsa of Punto ook. Klap de achterbank naar voren en je hebt ook ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |