Dat wordt lastig, ben zowel vandaag als Morgen niet voor 18u thuis...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Serieuze interesse als je hem morgen nog op kunt sturen![]()
¤55,- geboden.
Waar op te halen eventueel?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, ben zowel vandaag als Morgen niet voor 18u thuis...
@Mark; Ik wacht het even af.
Ik werk in A'dam en woon in Den Bosch, alles tussen Station Bijlmer en Den Bosch Centraal qua stations zouden kunnen maar zit qua tijd nogal krap vandaag en morgen :Squote:Op woensdag 4 september 2013 12:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waar op te halen eventueel?
Hmmm zowel met de trein als met de auto wordt over Tilburg toch al snel 45 minuten om. En morgen wordt het al erg krap voor me zonder om te moeten qua afsprakenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik woon zelf in Tilburg. Is dat te ver om? Ik ben toevallig over een uur in Den Bosch. Denk dat het anders laatig wirdt. Mijn moeder is vrijdag jarig en deze zou perfect zijn voor haar. Lekker groot en geen tft-scherm.
Edit: ik kan morgen ook wel met de auto ee stuk richting den bosch komen anders.
Vrijdagochtend kan ik helaas niet... is Waalwijk te ver voor je? Of Drunen?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm zowel met de trein als met de auto wordt over Tilburg toch al snel 45 minuten om. En morgen wordt het al erg krap voor me zonder om te moeten qua afspraken
Vrijdagochtend ben ik wel thuis, weet niet of dat te laat is voor je?
an sich niet, maar ik krijg het vandaag en morgen niet ingepland... da's het vervelende.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vrijdagochtend kan ik helaas niet... is Waalwijk te ver voor je? Of Drunen?
Jammer, ik denk dat het dan ophoudt voor mijquote:Op woensdag 4 september 2013 14:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
an sich niet, maar ik krijg het vandaag en morgen niet ingepland... da's het vervelende.
vrijdagochtend zou ik zo op-en-neer kunnen rijden. Waalwijk is 20 minuutjes met de auto bijv.
Helaas... je mag je moeder ook een tegoedbon geven, regelen we het na vrijdag wel ;-)quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jammer, ik denk dat het dan ophoudt voor mij
Haha ja, dat kan ook. Ik weet toch niet wat ik haar anders moet geven. Zondag kom ik 's avonds langs Den Bosch, misschien kunnen we dan wat regelen. Fijn dat je zo meedenkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas... je mag je moeder ook een tegoedbon geven, regelen we het na vrijdag wel ;-)
Tof, staat genoteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 15:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha ja, dat kan ook. Ik weet toch niet wat ik haar anders moet geven. Zondag kom ik 's avonds langs Den Bosch, misschien kunnen we dan wat regelen. Fijn dat je zo meedenkt.
Bij deze gereserveerd voor mij
nr 2 dan, welk formaat zijn die headfirst boeken? PDF kan, maar kan lang duren voordat de pagina geladen is. voordeel is wel dat je in portrait mode gewoon a4 formaat hebt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:43 schreef dutchman79 het volgende:
Jammer net te laat, heb ook interesse.
Head First boeken zijn er goed op te lezen ?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef dutchman79 het volgende:
PDF ja.
Op jouw foto is toch ook een boek uit de Head First serie te zien, of vergis ik me nou ?
Vind hem te groot en hij doet zo'n zeer aan m'n gezicht als ik 's-nachts in bed probeer te lezen en hij valt om ;-)quote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef W00fer het volgende:
Wow, goede prijs! Heb een witte gekocht een tijdje terug via Marktplaats. Lang naar op zoek geweest.
Waarom wil je een kleiner formaat kopen?
En waar heb je die hoes vandaan, bij mij zat deze er niet bij.
Hahaha, omgevallen. Dan ben je in slaap gevallen denk ikquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind hem te groot en hij doet zo'n zeer aan m'n gezicht als ik 's-nachts in bed probeer te lezen en hij valt om ;-)
hoes zat er bij mij gewoon bij in de doos.
En qua prijs kreeg ik de hele tijd te horen dat ik met 100 euro toch echt te hoog zat, dus ben voor fok wat gezakt... weinig mensen zitten te wachten op een 10" reader.
Op MP was de max ¤35,-quote:Op donderdag 5 september 2013 00:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hahaha, omgevallen. Dan ben je in slaap gevallen denk ik![]()
Nee 100 of daar in de buurt moet er wel voor te vangen zijn. Op Marktplaats komen ze ook maar zelden voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |