Beetjequote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent niet klein toch?
Waar blijft Unitedquote:
Ik vind hem zo'n rotkop hebben ....quote:
Die heeft een ander account waar ze ook heel actief mee isquote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Chocolate-chick moet je nog wel even inhalen. (Die opeens verdwenen is)
Die post onder een andere naam maar niet meer in deze reeksquote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Chocolate-chick moet je nog wel even inhalen. (Die opeens verdwenen is)
Ben bang dat United het moeilijk genoeg krijgt om top 4 te halenquote:
heel actief? Ik zie d`r nooitquote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft een ander account waar ze ook heel actief mee is
?quote:
Zou toch doodzonde zijnquote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat United het moeilijk genoeg krijgt om top 4 te halen
In JNG ging het ook nergens anders over toch?quote:
Tsja, laat ik mijn oordeel daarover maar voor me houden.quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
In JNG ging het ook nergens anders over toch?
Nou, ik niet hoor. Dat hele verhaal is uitgebreid en openlijk terug te lezen in FB daarquote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, laat ik mijn oordeel daarover maar voor me houden.
Ja ik vind het een beetje triestig overkomen als je nergens anders over mee kan praten maargoedquote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Dat hele verhaal is uitgebreid en openlijk terug te lezen in FB daar
Nou, enorm interessantquote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje triestig overkomen als je nergens anders over mee kan praten maargoedZal wel erg interessant zijn allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |