Ik vind haar ook niet leukquote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Victoria Koblenko maar een slechte actrice.
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.quote:
Bram is leukquote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.
Strak opgemerkt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Nielsch het volgende:
In de leader wordt MC altijd weggesneden van de rest en verdwijnt dan naar achteren. Voorbode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Ireyon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of is het niveau qua acteren sowieso echt dramatisch slecht. En dan bedoel ik nog veel slechter dan vorige seizoenen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Vincent wordt met de dag engerGeheid dat hij MC wat gaat aandoen.
Bram en dinges vielen behoorlijk tegen. Vooral na de fotoreportage uit de Veronica Gids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |