Ik vind haar ook niet leukquote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Victoria Koblenko maar een slechte actrice.
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.quote:
Bram is leukquote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.
Strak opgemerkt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Nielsch het volgende:
In de leader wordt MC altijd weggesneden van de rest en verdwijnt dan naar achteren. Voorbode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Ireyon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of is het niveau qua acteren sowieso echt dramatisch slecht. En dan bedoel ik nog veel slechter dan vorige seizoenen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Vincent wordt met de dag engerGeheid dat hij MC wat gaat aandoen.
Bram en dinges vielen behoorlijk tegen. Vooral na de fotoreportage uit de Veronica Gids.
ja precies!!! Dat zag er wel goed uit, in tegenstelling tot gister.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Bram en dinges vielen behoorlijk tegen. Vooral na de fotoreportage uit de Veronica Gids.
Fleurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Het beloofde iig heel wat. Jammer..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja precies!!! Dat zag er wel goed uit, in tegenstelling tot gister.
die 3e jaars?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef Meneerik2 het volgende:
Het zegt wel wat dat het beste acteerwerk van dit seizoen door de bijfiguur werd neergezet tijdens het gesprek met Olivier in dat café
Die vader van dat vermiste kindquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
die 3e jaars?![]()
wat slecht was hij man.
In Penoza 3 des te meer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso te weinig tieten in dit seizoen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso te weinig tieten in dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door W00fer op 02-10-2013 01:34:50 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Dat was echt hélemaal niks nee, zelfs in de jaren '50 haalden ze nog hun neus op voor deze preutse onzin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Apotheose het volgende:
nou die ene dampende scene tussen Bram en zn stagebegeleidster moest zo spectaculair zijn. Als ze het zo groots aankondigen valt het altijd tegen.
quote:Feuten: Het Feestje is een chronologisch vervolg op de succesvolle televisieserie, maar vertelt een opzichzelfstaand verhaal. In de film begint het nieuwe studiejaar voor studentencorps H.S.C. Mercurius met een gigantisch inschrijffeest. Eeuwige student Olivier de Ruyter, een rol van Tim Murck, vecht een conflictje uit met de politie die genoeg heeft van de overlast die Mercurius in de buurt veroorzaakt. Intussen heeft advocaat Bram Wagtmans, gespeeld door Manuel Broekman, heimwee naar zijn oude studentenleven en besluit hij die avond, voor het laatst, met zijn vrienden helemaal naar de klote te gaan op de sociëteit.
Yup.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef W00fer het volgende:
Zie ik daar nou gewoon Beeksma snuiven?
Je kunt je afvragen of je je goede naam, die je met een serie hebt opgebouwd, niet te grabbel gooit als een film flopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:42 schreef Fides het volgende:
Is toch vooral gedaan om nog even te cashen voor alle betrokkenen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |