Ik weet hoe het in zijn werk gaat, maar ik vind het persoonlijk er (vaak) niet uit zien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal zijn dat expert, vaak vreselijk volk maar dat terzijde. Het draait er mee om hoe iemand op een foto overkomt, om een merk te promoten of iets dergelijks. Natuurlijk zijn dat geen oerlelijke vrouwen maar soms kan een minder mooie vrouw prachtig op een foto overkomen (al dan niet met behulp van Photoshop) terwijl de knappere vrouw minder op de foto overkomt. Ik weet niet hoe je precies fotogeniek moet omschrijven en waar dat aan ligt maar de een komt mooier op de foto over dan de ander en daar draait het om. Je ziet soms vrouwen die niet eens zo mooi zijn maar op een foto wel goed overkomen. Daar wordt dus naar gekeken.
Olietankers vol drama.quote:[..]
En drama, heel veel drama.
Het zijn dan ook echt de aandachtshoeren met een hoofdletter A wat aan dat programma meedoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal zijn dat expert, vaak vreselijk volk maar dat terzijde. Het draait er mee om hoe iemand op een foto overkomt, om een merk te promoten of iets dergelijks. Natuurlijk zijn dat geen oerlelijke vrouwen maar soms kan een minder mooie vrouw prachtig op een foto overkomen (al dan niet met behulp van Photoshop) terwijl de knappere vrouw minder op de foto overkomt. Ik weet niet hoe je precies fotogeniek moet omschrijven en waar dat aan ligt maar de een komt mooier op de foto over dan de ander en daar draait het om. Je ziet soms vrouwen die niet eens zo mooi zijn maar op een foto wel goed overkomen. Daar wordt dus naar gekeken.
[..]
En drama, heel veel drama.
Ik raak er zelf ook niet van onder de indruk maar als je soms kijkt naar billboards van een luchtje of weet ik het komen die vrouwen op een bepaalde manier over op de foto. Een gezicht dat gewoon op de foto 'past'. Daar kijken ze naar volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet hoe het in zijn werk gaat, maar ik vind het persoonlijk er (vaak) niet uit zien.
[..]
Olietankers vol drama.
Er valt ook echt niet naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook echt de aandachtshoeren met een hoofdletter A wat aan dat programma meedoen.
Het heeft te maken met een bepaald imago en stijl. Ongeveer hetzelfde als je bijvoorbeeld een folder zou vormgeven over groene energie dat je dan geen kleuren als rood en zwart gaat gebruiken. Vage uitleg misschien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik raak er zelf ook niet van onder de indruk maar als je soms kijkt naar billboards van een luchtje of weet ik het komen die vrouwen op een bepaalde manier over op de foto. Een gezicht dat gewoon op de foto 'past'. Daar kijken ze naar volgens mij.
'Breng mij naar uw leider.'quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan is de Amerikaanse altijd nog erger..
[ afbeelding ]
dat maakt het juist zo leukquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik raak er zelf ook niet van onder de indruk maar als je soms kijkt naar billboards van een luchtje of weet ik het komen die vrouwen op een bepaalde manier over op de foto. Een gezicht dat gewoon op de foto 'past'. Daar kijken ze naar volgens mij.
[..]
Er valt ook echt niet naar te kijken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt het juist zo leuk![]()
Dat bedoel ik, dat is een betere uitleg. Die vrouwen moeten iets over kunnen brengen op de foto, de een kan dat om de een of andere reden beter dan de ander. Daar worden ze op uitgekozen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een bepaald imago en stijl. Ongeveer hetzelfde als je bijvoorbeeld een folder zou vormgeven over groene energie dat je dan geen kleuren als rood en zwart gaat gebruiken. Vage uitleg misschien.![]()
Maar hoe dat selecteren precies in zijn werk gaat is me dan weer een raadsel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is een betere uitleg. Die vrouwen moeten iets over kunnen brengen op de foto, de een kan dat om de een of andere reden beter dan de ander. Daar worden ze op uitgekozen.
die hebben volgens mij elk jaar zo'n awkward vrouwfiguur erin zitten. Dit jaar hebben ze ook mannen en dat vind ik veel minder leuk ineensquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die hebben volgens mij elk jaar zo'n awkward vrouwfiguur erin zitten. Dit jaar hebben ze ook mannen en dat vind ik veel minder leuk ineens![]()
Ook niet dat je zegt, wauw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik houd van dat drama! Vooral die Amerikaanse is daar goed in trouwens, zit een jongen bij die er niet uitziet, maar hij kwam wel op zn 18e verjaardag thuis in een leeg huis, moeder met de noorderzon vertrokken...quote:
Ik vond dat fragment waar Tyra Banks ineens helemaal los ging op zo'n zeur dan wel weer ok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd van dat drama! Vooral die Amerikaanse is daar goed in trouwens, zit een jongen bij die er niet uitziet, maar hij kwam wel op zn 18e verjaardag thuis in een leeg huis, moeder met de noorderzon vertrokken...
En een meid die al tien keer heeft gezegd dat ze 'in an abusive relationship' heeft gezeten op haar 18e en toen ook getrouwd én weer gescheiden is. Ik vind dat echt vermaak![]()
![]()
En ik vind die fotoshoots leuk om te zien. Maar das bijzaak
zat 1 leuke vent bij, maar die staat dan weer als een lamme tak op foto's, bewegend beeld was t wel een lekker ding. Zou ws wel een uitzondering voor hem maken wbt mn leeftijdsgrensquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Dat doet me denken aan Hugo Boss waar het lijkt alsof ze een junk in een duur pak hebben gehesen. Heeft weinig met de doelgroep te maken lijkt me dan, maar ik heb er dan ook niet veel verstand van.
dat is ook leuk jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat fragment waar Tyra Banks ineens helemaal los ging op zo'n zeur dan wel weer ok.Volledig terecht.
Alsof jij niet eens wil knabbelen aan een groen blaadje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zat 1 leuke vent bij, maar die staat dan weer als een lamme tak op foto's, bewegend beeld was t wel een lekker ding. Zou ws wel een uitzondering voor hem maken wbt mn leeftijdsgrens
dat zeg ik, hij ziet er niet uit op de foto's, maar bewegend beeld is ie wel leuk!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar heb je ook zulke mooie sandalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |